Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

Voi ei paranemista :hug: Mie vihaan mahatautia! Meillä flunssaa ja kuumetta. Mutta onneksi ei mahatautia :)
Mahatauti on tosiaan sellainen jota ei halua missään nimessä kotiinsa kylään. Poika onneksi lähinnä nukkuu vain ja juo onneksi paljon. Näyttää nyt sille ettei välttämättä enää tule mitään ulos...
 
  • Tykkää
Reactions: moona81 ja Bitch
MOikka kaikille. Pitäisi kurkata mitä ihanaa ja positiivista olette kirjoitelleet. Minä en saanut koko yönä unta ja tuossa neljän jälkeen luovutin tullakseni alakertaan. Keitin kahvit ja odottelin kunnes kello oli kuusi. Sitten ampaisin takapihalle ja ryhdyin kitkemään rikkaruohoja. kuokin ja lisäsin multaa sinne. Etupihalla päätin kitkeä koko kukkapenkin. Olipa homma, mutta sen arvoinen!!! Ehkä siihen tänä vuonna kasvaa ne kukat joita nyt istuttelin, ilman että yhdet villit rehut tukehduttaa kaiken alleen.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja BootyPeppi
Mulla oli vapaapäivä, joten kävin aamulla jumpassa ja sit oon maannut takapihalla ottamassa aurinkoa. Sain jo rusketusrajatkin! Mulla on siis talven jäljiltä iho niin kamalassa kunnossa (psori) että hikoilu ja saunominen jne sattuu ja aion imeä aurinkoa niin paljon kuin ikinä vaan irti saan
 
  • Tykkää
Reactions: moona81
Mulla oli vapaapäivä, joten kävin aamulla jumpassa ja sit oon maannut takapihalla ottamassa aurinkoa. Sain jo rusketusrajatkin! Mulla on siis talven jäljiltä iho niin kamalassa kunnossa (psori) että hikoilu ja saunominen jne sattuu ja aion imeä aurinkoa niin paljon kuin ikinä vaan irti saan
Hei ootko mitä lääkkeitä kokeillu tohon psoriin? Miehellä on tosi pahana kans ja sillä oli testissä solusalpaajat mut ne nosti maksa-arvoja liikaa, mutta ne toimi muuten. Sen iho parani silmissä.
 
Meidän pihalla kävi viimeisillään tiineenä oleva järkyttävän kaunis pikimusta kissa. Kohta saa halvalla ellei ilmaiseksi ihanuuksia. :snotty: Meillä on kyl jo kaksi, mut eikai se kolmas elämää niin kovasti muuta?
Sinällään ihme, kun tuolla tienpäässä asuu eläinlääkäri, joka leikkuuttaa kaikki kylän kissat kerran vuoteen ilmaiseksi, sillä on sellainen teemaviikonloppu. Kuulemma ihan oman asuinmukavuutensa vuoksi :LOL: Ehkä toi ei ole ehtinyt siihen syksyiseen sessioon omilta kiireiltään.
Pitääkin ottaa selville et kenen tuo oli. Oli kaunis. Todella kaunis.
 
"vieras"
Rahapuita istutettu 5 kpl, vesilasissa niitä juurrutin ensin pitkän aikaa. Nyt sitten vain odottelemaan satoa. Eikös tänään ole Lotossa ihan ennätyspotti?

Talvisaappaat putsattu ja plankattu sekä laitettu talvisäilöön. Kesäkengät otettu esille.

Pari untuvatakkia pesin eilen. Heti kun ovat kuivat ja pöyheät, laitan talvisäilöön.

Siivoamista vielä tälle päivälle piisaa. Sellaista.

Aurinkoista päivää kaikille.
 
  • Tykkää
Reactions: moona81
[QUOTE="vieras";28457508]Rahapuita istutettu 5 kpl, vesilasissa niitä juurrutin ensin pitkän aikaa. Nyt sitten vain odottelemaan satoa. Eikös tänään ole Lotossa ihan ennätyspotti?

Talvisaappaat putsattu ja plankattu sekä laitettu talvisäilöön. Kesäkengät otettu esille.

Pari untuvatakkia pesin eilen. Heti kun ovat kuivat ja pöyheät, laitan talvisäilöön.

Siivoamista vielä tälle päivälle piisaa. Sellaista.

Aurinkoista päivää kaikille.[/QUOTE]

Paljonhan oletkin jo saanut aikaan :)
 

Yhteistyössä