Käytettynä en enää osta ompelukonetta! Enkä muuten tietokonettakaa! Tietokone on se jonka hommaan lähiaikoona koska tämä kone ja näyttö kosahtaa millä hetkellä hyvänsä.Kohan katot et siinä uues on takuuaika kunnossa!!!
Käytettynä en enää osta ompelukonetta! Enkä muuten tietokonettakaa! Tietokone on se jonka hommaan lähiaikoona koska tämä kone ja näyttö kosahtaa millä hetkellä hyvänsä.Kohan katot et siinä uues on takuuaika kunnossa!!!
Pieni iltajumppa. :heart:
Ihanaa <3 Mie en esim. malta edes odottaa ensi torstaita jolloin pitkästä aikaa oma anoppi on tulossa vierailulleAamulla oli ihana herätä, kun oli nukkunut 12 tuntia (hieman olin väsynyt) ja nyt sitten valvottaa taas, mutta ihan syystä, sillä miehen veli miehensä kanssa tulivat yllättäen kylään. Sanoivat viipyvänsä ainakin maanantaille, niin saavat kunnolla osallistua 5 vuotta täytävän toisen poijan synttäri juttuihin. Tosin heillä ei paluu lippuja vielä hankittuna, joten voivat kyllä viipyä pidempäänkin.
Nyt on siis talo täynnä vieraita, kun miehen vanhemmatkin vielä meillä, mutta lähtevät sunnuntaina.
Ja siis mua ei haittaa yhtään, että vieraita on. Mä vaan tykkään. Ja koko ajan enemmän tullaan anopin kanssa juttuun, joten kiva taas nähdä tällai kunnolla pitkästä aikaa ja lapsetkin tuntuvat tykkäävän.
Ja miehen veli puolisoineen on mun ihan lemppari sukulaisia miehen puolelta. Me ollaan aina tultu hyvin juttuun miehen veljen kanssa. Todella ihana yllätys, että myös miehen veli puolisoineen tulivat Suomeen. Tästä lapset vielä enemmän innoissaan enkä meinannut tänään saada kahta keskimmäistä edes nukkumaan ihmisten aikoihin.
Sun vuorokaudessasi on enemmän tunteja kuin mulla! Epäreilua! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28449108:pihaprojektia suunniteltu, vähän siivottu pihaa ja ostettu pari ruukkua sinne, kukkaset haen huomenna :heart:
haarapääskyt bongattu tänään, joten se o kesä ny!
on grillattu, leivottu suklaakakku ja nyt naatitaan jääkiekosta :xmas:
no, toi kyllä kuulostaa siltä et olisin tehny jo vaikka mitä, mut ei noihin saa aikaa kulumaan ku hetken :snotty: perse homeessa istunu täs koneella jo monta tuntia =)Sun vuorokaudessasi on enemmän tunteja kuin mulla! Epäreilua! :xmas:
Varsinkin pääskyjen bongailuun saa kulumaan vaikka koko päivän!Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28449182:no, toi kyllä kuulostaa siltä et olisin tehny jo vaikka mitä, mut ei noihin saa aikaa kulumaan ku hetken :snotty: perse homeessa istunu täs koneella jo monta tuntia =)
no, itseasiassa mä bongasin ne valitessani myymälässä kukkaruukkua, lentelivät siellä kaupan ulkomyymälässäVarsinkin pääskyjen bongailuun saa kulumaan vaikka koko päivän!