Älä sure, mun kaveri osti yksiä juhlia ja juhlien jälkkäriä ja boolia yms varten ihan hirveän määrän kaikkia hedelmiä. Sit siinä kassan kanssa jutustellessaan sanoi, että no nyt mä tästä lähden hedelmöittämään itseäni...Alkuperäinen kirjoittaja hävetti;28445572:Kaupassa. Ostin pelkän tuorekurkun ja terveyssiteitä. Vasta kassajonossa hoksasin että taitaa kassaneiti ajatella että tytöllä hilloviikot menossa eikä muualta saa...
Älä sure, mun kaveri osti yksiä juhlia ja juhlien jälkkäriä ja boolia yms varten ihan hirveän määrän kaikkia hedelmiä. Sit siinä kassan kanssa jutustellessaan sanoi, että no nyt mä tästä lähden hedelmöittämään itseäni...
Mä meinasit tippua polvilleni siinä kasseja pakatessani
Älä sure, mun kaveri osti yksiä juhlia ja juhlien jälkkäriä ja boolia yms varten ihan hirveän määrän kaikkia hedelmiä. Sit siinä kassan kanssa jutustellessaan sanoi, että no nyt mä tästä lähden hedelmöittämään itseäni...
Mä meinasit tippua polvilleni siinä kasseja pakatessani
Mä sitten puolestani jupisin K-kaupan jäätelöaltaalla, että täällä ei ole yhtään ampparia, on vain pelkkiä mulkkuja. :xmas: Pari setää lähistöllä katsoi vähän pitkään...Alkuperäinen kirjoittaja hävetti;28445666:
Tuli mieleen samantyyppinen juttu, oltiin ystävättären kanssa kultasepänliikkeessä ja hän tokaisi myyjälle että "haluaisin katella kullitettuja sormuksia"... Myyjän ilme oli näkemisen arvoinen
Voi vitsi kun olisikin taitoa ommella yms...Mä olen tänään maannut koomassa ulkona, ommellut tilkuista viisi hametta, yhden tunikan, shortsit ja mekon. Vielä pitäisi leikata yksi mekko mutta en mä taida jaksaa...mutta kesä voi nyt tulla kun mulla on kesävaatteita :heart:
Mutta tässä on se huonopuoli, että niille vaatteille ei oikein ole tilaa ja vielä vähemmän kaikille kankaille, vanhoille vaatteille joista tehdään uusia ja tilkuille ja kaikelle muulle materiaalille joita tarvitsen...Voi vitsi kun olisikin taitoa ommella yms...
No siun pistää pystyyn Bootyn oma kirppariMutta tässä on se huonopuoli, että niille vaatteille ei oikein ole tilaa ja vielä vähemmän kaikille kankaille, vanhoille vaatteille joista tehdään uusia ja tilkuille ja kaikelle muulle materiaalille joita tarvitsen...
On mulla aina välillä semmoinen Nyt on vaan jäljellä lähinnä tuon nuorimmaisen vaatteita kun olen tuunailemassa noista vanhoista uusia juttuja.No siun pistää pystyyn Bootyn oma kirppari
Mulla on jonku verran taitoa, mutta ompelukone niin persiistä, että ei sillä huvita paljo mitää tehdä. Yks tummansininen trikookangas odottaa, että josko siitä viittiis väsätä jonku rennon kesäpaidan.Voi vitsi kun olisikin taitoa ommella yms...
tekeekö huonoa tikkiä? Jos rasvaus auttais?Mulla on jonku verran taitoa, mutta ompelukone niin persiistä, että ei sillä huvita paljo mitää tehdä. Yks tummansininen trikookangas odottaa, että josko siitä viittiis väsätä jonku rennon kesäpaidan.
Palstan ohjeistusta lainaten. Jätä se sika! Ja vaihda nuorempaan/komeampaan tai paremmin varusteltuun. Kai tää sama pätee ompelukoneisiin kuin miehiinkin.Mulla on jonku verran taitoa, mutta ompelukone niin persiistä, että ei sillä huvita paljo mitää tehdä. Yks tummansininen trikookangas odottaa, että josko siitä viittiis väsätä jonku rennon kesäpaidan.
Juu pätee. Mä rakastuin runsas 10 vuotta sitten Janomeen ja en vaihda toiseen :heart:Palstan ohjeistusta lainaten. Jätä se sika! Ja vaihda nuorempaan/komeampaan tai paremmin varusteltuun. Kai tää sama pätee ompelukoneisiin kuin miehiinkin.
No voi sun... Ajattelematta tätä, laitoin jokin aika sitten ompelukoneeseen rasvaa ja se mokoma toimii taas. :ashamed:Palstan ohjeistusta lainaten. Jätä se sika! Ja vaihda nuorempaan/komeampaan tai paremmin varusteltuun. Kai tää sama pätee ompelukoneisiin kuin miehiinkin.
Takkuaa todella helposti ja kluttaa langan. Käytettynä ostettu eikä oo ikinä toiminu oikeen kunnolla. Joidenki kankaiden ompelemista ei voi kuvitellakaa tuolla koneella.tekeekö huonoa tikkiä? Jos rasvaus auttais?
ootko käyttäny sitä korjaamolla?Takkuaa todella helposti ja kluttaa langan. Käytettynä ostettu eikä oo ikinä toiminu oikeen kunnolla. Joidenki kankaiden ompelemista ei voi kuvitellakaa tuolla koneella.
Haaveilen, että on rahaa ostaa kunnon kone ja heittää vesilintua tuolla vanhalla.
Vie huoltoon ja jos ei toimi tai varaosia ei saa niin vaihda. Joskus saa aika edullisesti kun vaihdat koneet. Mulla on kalliit nuo mutta sain hyvän hinnan mun vanhoista koneista.Takkuaa todella helposti ja kluttaa langan. Käytettynä ostettu eikä oo ikinä toiminu oikeen kunnolla. Joidenki kankaiden ompelemista ei voi kuvitellakaa tuolla koneella.
Haaveilen, että on rahaa ostaa kunnon kone ja heittää vesilintua tuolla vanhalla.
Ketut mä rupia tuollaasta viemään mihinkää korjattavaksi vaan odotan sitä päivää, että saan jättää tuon sian ja ostaa uuden.ootko käyttäny sitä korjaamolla?
okeiKetut mä rupia tuollaasta viemään mihinkää korjattavaksi vaan odotan sitä päivää, että saan jättää tuon sian ja ostaa uuden.
Kohan katot et siinä uues on takuuaika kunnossa!!!Ketut mä rupia tuollaasta viemään mihinkää korjattavaksi vaan odotan sitä päivää, että saan jättää tuon sian ja ostaa uuden.