Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

Kyllä oli (taas) fantastinen päivä :) Mikä on ihmisen lapsella ollessa kun saa ulkona olla koko päivän näin kauniilla ilmalla.. Ja hyötyliikuntaa. Rakastan duuniani muutenkin mutta tänään oli ensimmäinen kokonaan aurinkoinen päivä.
 
  • Tykkää
Reactions: moona81
Alkuperäinen kirjoittaja hävetti;28445572:
Kaupassa. Ostin pelkän tuorekurkun ja terveyssiteitä. Vasta kassajonossa hoksasin että taitaa kassaneiti ajatella että tytöllä hilloviikot menossa eikä muualta saa...
Älä sure, mun kaveri osti yksiä juhlia ja juhlien jälkkäriä ja boolia yms varten ihan hirveän määrän kaikkia hedelmiä. Sit siinä kassan kanssa jutustellessaan sanoi, että no nyt mä tästä lähden hedelmöittämään itseäni... :LOL:
Mä meinasit tippua polvilleni siinä kasseja pakatessani :LOL:
 
hävetti
Älä sure, mun kaveri osti yksiä juhlia ja juhlien jälkkäriä ja boolia yms varten ihan hirveän määrän kaikkia hedelmiä. Sit siinä kassan kanssa jutustellessaan sanoi, että no nyt mä tästä lähden hedelmöittämään itseäni... :LOL:
Mä meinasit tippua polvilleni siinä kasseja pakatessani :LOL:
:LOL:
Tuli mieleen samantyyppinen juttu, oltiin ystävättären kanssa kultasepänliikkeessä ja hän tokaisi myyjälle että "haluaisin katella kullitettuja sormuksia"... Myyjän ilme oli näkemisen arvoinen :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hävetti;28445666:
:LOL:
Tuli mieleen samantyyppinen juttu, oltiin ystävättären kanssa kultasepänliikkeessä ja hän tokaisi myyjälle että "haluaisin katella kullitettuja sormuksia"... Myyjän ilme oli näkemisen arvoinen :)
Mä sitten puolestani jupisin K-kaupan jäätelöaltaalla, että täällä ei ole yhtään ampparia, on vain pelkkiä mulkkuja. :xmas: Pari setää lähistöllä katsoi vähän pitkään...
 
Viime kesänä vietettiin aikaa mökillä minä, mies ja lapset ja sitten miehen sisko perheineen.

Me emännät lähdettiin sitten kauppaan. Ukot tilas siimat yms, että saa lapsille tehdä onget. No minimanissa mie fiksuna likkana bongailin noita onkitarvikkeita. Ja omalla erittäin kuuluvalla äänelläni selitin kaverille. Hei kato nää me otetaan näissä onkin kuppa jo valmiiksi mukana. Arvaas vaan kuinka hävetti. Vieressä oleva mies näet repesi nauramaan ihan mielettömän kovaa. Ja samaiseen mieheen sitten tietenkin törmättiin vielä viereisessä ruokakaupassa. Ja edelleen mies hymyili totaalisen leveästi meidät nähdessään.
 
Mulla on jonku verran taitoa, mutta ompelukone niin persiistä, että ei sillä huvita paljo mitää tehdä. :mad: Yks tummansininen trikookangas odottaa, että josko siitä viittiis väsätä jonku rennon kesäpaidan.
Palstan ohjeistusta lainaten. Jätä se sika! Ja vaihda nuorempaan/komeampaan tai paremmin varusteltuun. Kai tää sama pätee ompelukoneisiin kuin miehiinkin.
 
Takkuaa todella helposti ja kluttaa langan. Käytettynä ostettu eikä oo ikinä toiminu oikeen kunnolla. Joidenki kankaiden ompelemista ei voi kuvitellakaa tuolla koneella.

Haaveilen, että on rahaa ostaa kunnon kone ja heittää vesilintua tuolla vanhalla.
Vie huoltoon ja jos ei toimi tai varaosia ei saa niin vaihda. Joskus saa aika edullisesti kun vaihdat koneet. Mulla on kalliit nuo mutta sain hyvän hinnan mun vanhoista koneista.
 

Yhteistyössä