E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Samallalaillahan sä oot vastuussa siitä lapsesta vaikka et yh olekaan. Itse en ainakaan kokisi sen kummempana ongelmana olla yh missää muodossa. Nostan hattua heille.
Mieluummin totaali yh ku vittumainen yhteishuoltajuus yhteistyökyvyttömän exän kanssa
kaikesta selviää kun on pakkot.vaikeasta masennuksesta, päihderiippuvuudesta ja totaali-yh elämästä selvinnyt
Minustakin totaali yh on vasta sitten kun sitä isää ei ole missään muodossa olemassa. Maksaa korkeintaan elarit. Mun lapselta puuttuu isä ja kaikki isovanhemmat eli olen totaali yh.
Sitten on näitä, jotka kutsuvat itseään yh:ksi ja saavat Kelan lapsilisään yh-korotuksen, vaikka lapsen vanhemmilla on yhteishuoltajuus. Ei se minusta silloin ole yksinhuoltajuutta.
Pitääkö tästäkin asiasta todella kilpailla? Että kuka on enemmän yksin kuin joku toinen.
Riippuu miten asiaa katsoo. Itse olen ollut tyttäreni totaaliyh ja aika oli kyllä ihanaa, ihanaa se on nytkin aviomiehen kanssa. Itsekkin olen tottunut hyvään ja siksi nautin elämästäni olin sitten yh tai en.
Kun ei se elämä ole yhtään hankalampaa oli sitten totaaliyh tai jotain muuta.
Ööö...miksi ihmeessä mun pitäisi miettiä jotain miestä tässä kohtaa kun puhutaan totaaliyh elämästä? Minä olen sellainen ollut ja en ole nähnyt mitään eroa sillä onko se hankalampaa kuin miehen kanssa. Ja kyllä vain mun mies hoitaa lapsia ja hoitaa kotia, tekee ruokaa yms. Minä kirjoitinkin, että totaaliyh ei menetä kuin rahaa kun teettää nuo hommat ulkopuolisella minkä mies hoitaa nyt.
Jos nyt tahdot lukea asian noin niin ihan estottomasti vain![]()