flunssa jo 6vkoa mitä tähän enään voi lääkärikään tehdä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ncbznb
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

ncbznb

Vieras
alilämpöä ollu koko ajan,kova yskä,räkä valuu nieluun,poski ja otsaonteloiden tulehdusta,punkteerattukin..helpotti niin et räkä lähti otsasta pois muuten poskiontelot jämähtää koko ajan mut ei se eed oo se pahin vaan tää kuumeinen vetämätön olo ja yskä jonka takia oksentaakin välillä.

kolme abtibiootti kuuria syöty,ei tehoa mihinkään,tulehdus arvot ok,keuhkot rohisee...mitä tähän enää voi seuraavaksi lääkäri kokeilla??

voimat on ihan loppu kun olen totaali yh pienen lapsen kanssa kotona..mikä avuksi..kohta en jaksa enään :(

ois kiva jo tietää mikä mua vaivaa!!buranaa joutuu vetää joka pv et selviää ees välttämättömistä jotenkunten..huoh..itku tulee kohta!!

Hankit kunnon yskänlääkettä,nenäsumutetta,höyryhengitä,multivitamiineja, 2l mustaherukkamehua, syö kevyeesti juo paljon. vaihda burana paramaxiin.
Nuku aina kun ehdit ja juo teetä hunajalla. Laita ruokaan tuoretta inkivääriä ja valkosipulia.
Luulis että alat parantua.

on kortisooni pitoset nenä sumuttutteet ollu jo 2vkoa käytössä..samoin duact höyryhengitä,käytän sitä nenä kannua..vaikea on nukkua kun yskiii niin pirusti..lepään aina kun voin..huoh..oon ihan loppu!!

niin ja yskänlääkekin käytössä jo pitkään..ihan resepti sellainen..hemmetti kun mikään ei auta!! voikohan flunssan takia joutua esim tippaan??toiv ei enhän mä voi mennä mihinkään lepäämään kun on lapsi ja elukat kotona!!

Täällä jo seitsemättä viikkoa flunssaillaan. Yksi antibiootti takana joka kai paransi korvat mutta ei muuta. Ei kuumetta tms koko aikana, yskä ihan kamala. Kai pitäisi käydä lääkärissä uudestaan testaamassa se mykoplasma...

Mulla oli vuosi sitten syksyllä 8 viikon flunssa, kuumetta välillä, vaikka söin kokoajan 600mg buranaa ( muusta syystä), 4x antibioottikuuri, mykoplasma löytyi.
Astmalääke käytössä.Ja ihan rvauskeskuksen lääkäri otatti noi kokeet, labrassa ihmettelivät kokeita...

Kunnon antibioottikuuri, mulla oli joku kaksitehoinen tms. lääke joka lopuöta auttoi sitten.

Mulla oli vuosi sitten syksyllä 8 viikon flunssa, kuumetta välillä, vaikka söin kokoajan 600mg buranaa ( muusta syystä), 4x antibioottikuuri, mykoplasma löytyi.
Astmalääke käytössä.Ja ihan rvauskeskuksen lääkäri otatti noi kokeet, labrassa ihmettelivät kokeita...

Kunnon antibioottikuuri, mulla oli joku kaksitehoinen tms. lääke joka lopuöta auttoi sitten.

Doksisykliini ja erytromysiini on ne joilla tuota hoidetaan, onneksi toista noista saan jopa syödä jos nyt sattuu että mokoma minulta todetaan... Ei taida itsekseenkään parantua?

siis apu!!itsellä nyt 2vkoa jatkunut kova yskä,nuha,kurkkukipu ja kuumeinen olo ja olen jo aivan poikki vaikka mulla on mies apuna!!
kuinka sä ap jaksat yksin?toivottavasti saat jostain apua lapsen hoitoon,saiskohan neuvolan kautta jotain järjestettyä jos sukulaiset ei pysty/ehdi auttamaan?

Yhteistyössä