Juoruamista, työpaikkakiusaamista, huhujen levittelyä, selän takana paskaa puhumista, henkistä väkivaltaa ja sen sellaista. Aivan kamalia juttuja olen joutunut kuuntelemaan ja ihmetellyt voiko kukaan olla noin paskamainen toista ihmistä kohtaan.
No on minullakin yksi kokemus työpaikkakiusaajasta joka kävi kimppuuni. Hän oli suoraan sanottuna ihan pimeä nainen ja otti minut silmätikukseen koska osasin sanoa hänelle vastaan. Olin eka ihminen joka oli hänelle sanonut koskaan vastaan vaikka hän oli pitänyt koko työpaikkaa otteessaan jo vuosia. Minua hän ei saanut nujerrettua, vaikka nyt niin ilmeisesti luuleekin koska sanoin itseni irti ko. työstä. Mutta vaikka hän oli todellakin susi isolla ässällä, en missään nimessä ajattele että kaikki naiset olisivat samanlaisia. Tuollaiseen samanlaiseen naiseen en ole koskaan aikaisemmin törmännyt ja toivon etten törmää jatkossakaan! Kyllä minä useinkin saan pahoja katseita naisilta jos heidän miehensä vaikkapa hymyilee minulle tms. mutta haluan silti uskoa että tuollaiset pahantahtoiset kiusaajat olisivat kuitenkin harvinaisia.