Yh-mammojen markkina-arvo 30+ ikäluokassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies30+
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mies30+

Vieras
Yh-mammat tuntuu olevan kovimpia vaatimaan mieheltä. Voisko tää olla syynä siihen, että ovat usein ilman miestä?

Itse 30+ miehenä en todellakaan edes harkitse lapsetonta naista. Mutta sellainen olisi paljon helpommin saatavissa kuin yh. Erityisesti yhden lapsen yh:lla tuntuu olevan ihan järjetön kysyntä, niitä ei todellakaan riitä kaikille halukkaille.

Näinpä se menee kuten aloittaja sanoi. yh:t on aina vaatimassa sitä ja tätä, lapsi on aina etusijalla vaikka mistä olisi kyse, mies ei saisi mitään ja rahaa pitäisi tuoda, miksi? Vapaita naikkosia löytyy pilvin pimein ja ilman mitään vaateita. Vain dorkat löytää toisensa yhoina. :)

Jäin yh:ksi 2 viikkoa sitten ja ilmoitin parisuhdemuutoksesta mm. facebookissa. Halukkaita on tarjoutunut niin paljon, että ihan hirvittää. Yksi lapsi vain on. Ja olen itsestäni pitänyt huolen.

Yksi minusta kiinnostunut mies kertoi minun olevan ihanan äidillinen ja hoivaava ja äärettömän seksikäs. Ajattelee minun hakevan sitä OIKEAA, ja kunnollista parisuhdetta, koska on kerran lapsikin. Mietti myös biologisen kelloni tikittävän eli suorilla vaan sitten uusi pulla uuniin ja silleen... Jäänpä hetkeksi miettimään mitä tuon miehen suhteen teen ;)

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Kyllä minulle riitti myös ottajia, 3-kymppisenä yhden lapsen yh-äitinä. En tarvinnut lapselleni elättäjää, tienaan paremmin kuin miehet keskimäärin, mutta itselleni uuden kumppanin toki halusin ja mahdollisesti myös lisää lapsia. Ja ne myös sain.

Jäin yh:ksi 2 viikkoa sitten ja ilmoitin parisuhdemuutoksesta mm. facebookissa. Halukkaita on tarjoutunut niin paljon, että ihan hirvittää. Yksi lapsi vain on. Ja olen itsestäni pitänyt huolen.

Yksi minusta kiinnostunut mies kertoi minun olevan ihanan äidillinen ja hoivaava ja äärettömän seksikäs. Ajattelee minun hakevan sitä OIKEAA, ja kunnollista parisuhdetta, koska on kerran lapsikin. Mietti myös biologisen kelloni tikittävän eli suorilla vaan sitten uusi pulla uuniin ja silleen... Jäänpä hetkeksi miettimään mitä tuon miehen suhteen teen ;)

Tuo on musta vaan outoa :|

Musta on lähinnä säälittävää, että ihminen huolii jonkun vain siksi, että ois joku eikä tarttis olla yksin.

Kun olen kerran äiti, niin on mun velvollisuuteni huolehtia siitä että lapsillani on mahdollisimman hyvä ja turvallinen elämä. Hyvään ja turvalliseen elämään ei kuulu vaihtuvat ihmissuhteet tai päihderiippuvainen ja/tai mielenterveysongelmainen ördääjä kotinurkissa. Jos ryhdyn uuteen parisuhteeseen, todellakin edellytän sen miehen sitten myös olevan aikuinen ja fiksu, joka on kanssani samoilla aaltopituuksilla myös näissä asioissa. Jos tämä on sitten "liiallista vaativuutta" yksinhuoltajaäidiltä, niin olkoon sitten niin. Rimaa en suostu siltikään laskemaan yhtään. Mulle parisuhde on bonus tähän kaikkeen, ei mikään puuttuva pala joka tuo onnen mukanaan.

Olen kahden lapsen 34 vuotias yh. Ja miehiä kyllä riittäisi, en todellakaan koe olevani sivussa parisuhdemarkkinoilla. Ikäisiäni ja +10vuotta vapaita miehiä tuntuu olevan paljon, ja mikä parasta, he ovat pääsääntöisesti sitoutumishaluisia. Tietenkin lasten parasta ajatelen aina, mutta kuitenkaan ihan täysin vain lapsille en voi elää. Mun onneen kuuluu myös romanttinen rakkaus ja tietysti sillekin tarvii antaa aikaa ja huolenpitoa :)

Musta on lähinnä säälittävää, että ihminen huolii jonkun vain siksi, että ois joku eikä tarttis olla yksin.

Kun olen kerran äiti, niin on mun velvollisuuteni huolehtia siitä että lapsillani on mahdollisimman hyvä ja turvallinen elämä. Hyvään ja turvalliseen elämään ei kuulu vaihtuvat ihmissuhteet tai päihderiippuvainen ja/tai mielenterveysongelmainen ördääjä kotinurkissa. Jos ryhdyn uuteen parisuhteeseen, todellakin edellytän sen miehen sitten myös olevan aikuinen ja fiksu, joka on kanssani samoilla aaltopituuksilla myös näissä asioissa. Jos tämä on sitten "liiallista vaativuutta" yksinhuoltajaäidiltä, niin olkoon sitten niin. Rimaa en suostu siltikään laskemaan yhtään. Mulle parisuhde on bonus tähän kaikkeen, ei mikään puuttuva pala joka tuo onnen mukanaan.

Vähän samoilla linjoilla. Musta on käsittämätöntä että yhdenkin tutun 3v lapsella on ollut jo 4 isäehdokasta, joista kolmen kanssa ovat asuneet yhdessä. Olkoon äidillä kuinka oikeus myös omaan elämään ja mieheen ja seksiin ja mihin lie, mutta hitto sentään, lapsella vaihtuu isi kerran vuodessa :O Eihän tuossa ole mitään järkeä! Kyllä lapsen oikeus menee äidin oikeuden edelle, mun mielestä ainakin.
Kamala kiire monelle yhlla saada perhe taas ehjäksi, lisää lapsia, vaimon statusta. Ehkä ne parisuhteetkin onnistuisi paremmin jos välillä pysähtyisi miettimään miksi on niin hirvittävän vaikeaa olla yksin.

Täällä ilmoittautuu kolmen lapsen yyhoo, 30+. Jäätyäni yyhooksi, ei kyllä ollut puutetta seurasta. Nykyisin elelen ikäiseni, lapsettoman miehen kanssa parisuhteesa jo neljättä vuotta:)

[QUOTE="vieras";26685251]Vähän samoilla linjoilla. Musta on käsittämätöntä että yhdenkin tutun 3v lapsella on ollut jo 4 isäehdokasta, joista kolmen kanssa ovat asuneet yhdessä. Olkoon äidillä kuinka oikeus myös omaan elämään ja mieheen ja seksiin ja mihin lie, mutta hitto sentään, lapsella vaihtuu isi kerran vuodessa :O Eihän tuossa ole mitään järkeä! Kyllä lapsen oikeus menee äidin oikeuden edelle, mun mielestä ainakin.
Kamala kiire monelle yhlla saada perhe taas ehjäksi, lisää lapsia, vaimon statusta. Ehkä ne parisuhteetkin onnistuisi paremmin jos välillä pysähtyisi miettimään miksi on niin hirvittävän vaikeaa olla yksin.[/QUOTE]

Eihän tuo onnistu millään sen 3v lapsen kohdalta, ellei äiti sitten palaa eksänsä kanssa yhteen.

En ymmärrä minäkään.

Täällä 30+ yhden lapsen yh jolle ei kyllä seuraa liiaksi ole tai ehkä mä sitten vaan olen niin liian vaativa :) Lapsi menee kaiken edelle, omaa-aikaa ei ole joten nuo karsii aika lailla hakijat pois..

elättäjää en tarvitse, romanttinen rakkaus olisi kyllä kiva juttu ;)

Yhteistyössä