Yksin kotona ja koneellehan piti tulla käväsemään
uusille syyskuisille Tervetuloa mukaan :wave: kiva, kun tulee lisää porukkaa tähän iloiseen joukkoon
ihmisten kommentit osaa olla RAIVOSTUTTAVIA :kieh: mä oon niin kyllästynyt kuuntelemaan, kun joka suunnalta tulee kommentti "tulis nyt tyttö teille!" |O eihän siinä mitään, mutta ei vaan jaksais kuunnella tuollaisi juttuja joka välis, kun tää vauva on joko tyttö TAI poika! Meillä kolme poikaa niin tottahan kaikki hokee tuota tyttöä, hoki jo viime kerralla. Nytkun ite on tottunut ajatukseen, että on poikia, en edes osaa enään odottaa tyttöä. Mulle ei oo sukupuolella mitään väliä, terveys on ensisijainen juttu. Kieltämättä on kuitenkin alkanut mielenkiinto herätä ja ehkä kuitenkin vois rakenneultrassa kysyä, jos näkyis kumpi on
se on kyllä varma etten sano kellekkää ärsyttäville hokijoille yhtään mitään. Tekis mieli sanoa/laittaa viestiä sittenki kun on syntynyt, että VAUVA syntyi... jne. eikä mainita sanallakaan kumpi tuli
matkustelu on kivaa ja lähtisin reissuun, jos olis rahaa. Mun osalta vaan ei tarvi miettiä uskallanko lähteä, kun me ei Suomen rajojen ulkopuolelle kuitenkaan lähdetä. Kesällä, jos joku reissu tehdään, niin varmaan ihan kotimaassa pysytään
synnytystä olen miettinyt ja jotenkin se aina tulee mieleen uudestaan
oon hyvillä mielin enkä halua paljon etukäteen suunnitella. Edelliset synnytykset on menny nopeesti ja hyvin, joten kyllähän pelkään onko tää nyt se kerta, kun meneekin vaikean kaavan mukaan :ashamed: mut ei auta murehtia. Eniten pelkään, jos jotain häikkää tulee enkä voi synnyttää alakautta.....mua pelottaa leikkaus jostain syystä, ajatuskin siitä :ashamed:
Täytyy olla murehtimatta. Kaikki menee hyvin =)
Mulle on iskenyt kamala himo katsella netistä vaunuja ja pinnasänkyjä :heart: en vaan todellakaan uskalla vielä ostaa, mutta kiva vähän silmäillä millaiset vaunut ostain. Mulla oli pojilla emmaljungat ja ne oli hyvät/kestävät. Maksaa vaan niin älyttömästi, että ajattelin, jos nuukailis tällä kertaa ja ostais jotkut halvemman merkkiset. Vaikka toisaalta eihän sitä tiedä jääkö tää käyttäjä viimeiseksi
pitää aina ottaa se vara, että niitä tarvitaan vielä
me ollaan vaan annettu/myity kaikki vauvan jutut....kaikki pitää ostaa. Onneksi siskolta saan turvakaukalon. Ihanaa, kun kesällä voi alkaa sit kaikkia tosissaan ostelemaan ja katselemaan.
Malttamaton fiilis on
Delila 14+5 :heart: