The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta, ja hyvää uutta vuotta täältäkin päin!

Lapsi aloittaa kiekkokoulun lauantaina ja tuntuu että mua jännittää enemmän kuin lasta. Vielä tarvitsee joitain varusteita hankkia. Kunhan tästä vain pääsee arkivapaille vihdoin keskiviikkona, niin on aikaa.

Jälleen yhdet hautajaiset selvitty toissapäivänä; tällä kertaa miehen isoisä, joka oli kuin isä miehelle. Näitä on nyt ollut vuoden sisään kolmet, ja veisutkin tuli jo ulkomuistista -- siitä huomaa että on saanut monttubileissä ravata. Päätin että vuosi 2013 saa luvan olla parempi kuin viime vuosi. Ei tässä muuten ole mitään järkeä.

Töitä on niin maan perkeleesti. Tuntuu ettei muuta tulekaan tehtyä kuin täällä istuttua. Onneksi palkkanauhatkin miellyttää vastapainoksi.

Mies lähtee Amsterdamiin kuun lopussa viideksi päiväksi kaveriporukalla ja jään lapsen kanssa kahdestaan. Kuulostaa ehkä naurettavalta, mutta en oo koskaan niin pitkään ollut vetovastuussa. Saas nähdä mitä siitä tulee. Vastaiskuna lähden itse Lissaboniin maaliskuussa juhlimaan synttäreitäni (vaikka ei niissä mitään juhlimisen aihetta ole enää tässä vaiheessa elämää!) ja tapaamaan ystävääni. Varaslähtö kesään siis tiedossa.

Vauvarintamalla on hiljaista. Koetan olla stressaamatta, mutta väkisinkin sitä tulee mieleen kaikkia negatiivisia ajatuksia. Onneksi ollaan miehen kanssa puhuttu paljonkin läpi, että mitä tehdään jos ei onnistu vuoden sisään ja että mihin ollaan valmiita jos ei lasta ala kuulumaan. Kummatkin ollaan sitoutuneita ja halukkaita lisääntymään, joten ei ainakaan tarvitse pohtia että olisi yksin ajamassa tätä asiaa.

Tietty olisi ollut kiva jos olisi voinut tän vuoden aloittaa kertomalla iloisia uutisia, mutta sen sijaan kerrataan vaan kuulumisia. Mun tarvitsisi olla kyllä aktiivisempi tällä palstalla, niin pysyisin kärryillä mitä teillekin kuuluu - pahoitteluni että vaan aina piipahdan ja katoan. :hug:

Mitäs teille kuuluu, noin tiivistetysti (tai pitkästikin) kerrottuna? Uusi vuosi, uudet kujeet?
 
Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
Hou hou houmenta kaikille.

Ihme hommaa, pikkupuolikas simahti puoli seittämän aikaan illalla sohvalle mun syliin. Mä kannoin sen sitten omaan sänkyyn nukkumaan, ja noustiin yhdessä hieman ennen yhdeksää. Ihanat unenlahjat sillä :)
 
Iltaa !
Alkuillasta muutama olut, noin parin tunnin tauko ja kotona käymään & samalla alkometriin puhallus, nollat tuli, joten sitten kuskin hommiin loppuillaksi.
Hauskaa oli ihan selvinkin päin ja eipä ainakaan ole aamulla rapula. Jessus vaan, kun siellä on jäässä tiet.

Pian voisi mennä nukkumaan, huomenna viimeinen lomapäivä.
Oikein mukavaa viimeistä lomapäivää!!

Mun auto on muuten -99 ja ajettu 104000km. Taisin viimeksi laittaa kilometreiksi jotain 120tkm.
 
IhanaValo
Tämmöistä Aries täällä eilen mietiskeli :xmas:
Eipä täällä puoliltaöin kauhean montaa vastaajaa ollut :)

sori Aries kun nostan tämän :ashamed:
ihan mielenkiintoinen kysymys ketjulaisille :)
Mie en ole sinkku, vaikka sitä tulee joskus ajateltuakin..
En oo itse asiassa ikinä asunut ees yksin, vanhempien luota muutin miehen kans yksiin..enkä oo täysikäisenä ollut ees sinkkuna kuin viikon. Tulipahan vaan mieleen taas, vaikka menikin ot ja reilusti :D
 
Huomenta :hug:

Loukkaantuisitteko muuten jos olette/olisitte yli 30v ja teiltä kysyttäis paperit?

Alkoholi- ja tupakkaostoksiin kolmenkympin s


Mitä joidenkin lehtien komentteja on lukenut niin aika negatiivisia siellä ollaan oltu.

Mua ei haittaisi kyllä. Sama se nyt mulle on jos paperit vilauttaa.
Mua lähinnä ketuttaa kaivaa se samperin passi JOKA kerta kun ostan tupakkaa -- eli päivittäin. En enää hymyile tai ota sitä kohteliaisuutena. Varsinkin kun on usein mukana "rekvisiittana" tuo viisivuotias, joka ei pysy paikallaan hetkeäkään. Raivostuttavaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä