The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aries 78
ai kauhee :D
Jossainvaiheessa se kaveri hengästy ja kääntyi takasin mökilleen, seurasin perässä ja kattelin kun se hetken raivosi saunassa ja joi ittensä sammuksiin, kävin sitten mökistä hakemassa sen naisen ja käytiin yhdessä hieman "kävelyllä".. En kyllä nyt enää välttämättä varattua naista lähtis jututtamaan, mutta nuorenahan net virheet on tehtävä :)
 
Ei mitään hajua, ihmettelin sitä itekkin myöhemmin :D en ollut edes kovin juopunut, silloin mieleen tuli et joku on törkännyt mun juomaan jotain sillä mä en normaalisti noin käyttäydy vaiks otinkin
Oliko tuo mies millainen?

Tullut monesti mietittyä kuinka joskus vaikka 15 vuotta sitten jätettiin ihan huolettomasti lasi pöytään kun mentiin tanssiin. Tai ainakin minä jätin.
Nykyään ei enää uskalla.
 
Sangria
Jossainvaiheessa se kaveri hengästy ja kääntyi takasin mökilleen, seurasin perässä ja kattelin kun se hetken raivosi saunassa ja joi ittensä sammuksiin, kävin sitten mökistä hakemassa sen naisen ja käytiin yhdessä hieman "kävelyllä".. En kyllä nyt enää välttämättä varattua naista lähtis jututtamaan, mutta nuorenahan net virheet on tehtävä :)
Ihan kuin jostain leffasta :LOL:
 
Olis kauheeta jos sais jotain tyrmäystippoja tms ravintolassa: /

Unessanihan sain jonkun paperin suuni eteen ja menin tainnoksiin. Silloinkin jo tuntui kamalalta kun heräsi kunnes tajusi että se oli unta ja nukkui ihan omassa sängyssä :)
 
Sangria
Oliko tuo mies millainen?

Tullut monesti mietittyä kuinka joskus vaikka 15 vuotta sitten jätettiin ihan huolettomasti lasi pöytään kun mentiin tanssiin. Tai ainakin minä jätin.
Nykyään ei enää uskalla.

Mä tein silloin sen virheen mitä en ikinä enää tekis, jätin vieraiden ihmisten seuraan lasini. Muistan vaan et ihan päätä pahkaa ryntäilin sinne miestevessaan :O se mies jonka kimppuun hyökkäsin oli eri seurueesta kuin ne joiden kanssa mä olin. Se oli kyl tosi outoa :D sit muistan sen että sinne paikkaan tuli poliisit myöhemmin ja tuo tyyppi vei mut pois sieltä toiseen paikkaan..ai kauhee ku silloin ei yhtään ajatellu mitään..
 
Mä tein silloin sen virheen mitä en ikinä enää tekis, jätin vieraiden ihmisten seuraan lasini. Muistan vaan et ihan päätä pahkaa ryntäilin sinne miestevessaan :O se mies jonka kimppuun hyökkäsin oli eri seurueesta kuin ne joiden kanssa mä olin. Se oli kyl tosi outoa :D sit muistan sen että sinne paikkaan tuli poliisit myöhemmin ja tuo tyyppi vei mut pois sieltä toiseen paikkaan..ai kauhee ku silloin ei yhtään ajatellu mitään..
:hug:

Oliko seuraavana päivänä ihan normaali olotila?
 
Mä olin hirmu nuori sillo, ku mä poistuin poikaystäväni kans autosta, jossa oli muutama muuki vähän matkan päähän puun ja hankien taakse viemään kähmimiset autossa loppuun asti... Kaverit hiuka jäi ihmettelemään. Ja sillo oli marraskuu...
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä