Sangria
Tais lumet sulaa altaMikä kylymä?
:wave:Moniko täällä ketjussa kirjoittelevista on sinkkuja?
Mullakin on muuten yksi juttu liipaten läheltä tuota TB:n juttua :xmas:tulihan se sieltä :kiss:
ei vissii kerinny kylmä tulee
Nooo, siitä on yli 20v...Tais lumet sulaa alta
Jotain tuota luokkaa täälläkinNooo, siitä on yli 20v...
Onhan sitä kaikkee tullu tehtyy..ainakin on mitä muistellaNooo, siitä on yli 20v...
Jotain tuota luokkaa täälläkin
Hali sinullekki :hug::hug:
Näin juuriOnhan sitä kaikkee tullu tehtyy..ainakin on mitä muistella
Ei sitä kehtaa nyt kaikkia tänne kirjoitella mitä on nuorena tehnyt, senverran voi saoa että sakot olen saanut kulkisellapaikalla touhuilusta, tosin sai se toinenkin osapuoli :ashamed:Onhan sitä kaikkee tullu tehtyy..ainakin on mitä muistella
auto hmm :xmas:Mullakin on muuten yksi juttu liipaten läheltä tuota TB:n juttua :xmas:
Oon pelkkää korvaa :xmas: tai silmääMullakin on muuten yksi juttu liipaten läheltä tuota TB:n juttua :xmas:
Tää on jotain koodikieltä...[SIZE=][/COLOR][/SIZE] :xmas:
SamoinOon pelkkää korvaa :xmas: tai silmää
oliks see se parkkipaikkajuttu vai sekotankoo mää ny jotain johonkiEi sitä kehtaa nyt kaikkia tänne kirjoitella mitä on nuorena tehnyt, senverran voi saoa että sakot olen saanut kulkisellapaikalla touhuilusta, tosin sai se toinenkin osapuoli :ashamed:
:wave: - sama vika Rahikaisella, tosin mulla se mennee hokkareitten piikkiinMiten voi 2xtsih tuntua päässä
flunssan piikkiin
*nojailee TB:hen* no niin famipala anta tulla.Samoin
armeijasta olin lomilla ja satui rovaniemelle sitten eksymään viikonloppuna, siellä sitten tapasin mukavan tytön. Minun auton takakonttia vasten tutustuttiin että miten se kieli toimii toisella ja jotenkin se touhu meni siihen että nostin tytöltä hametta hieamn aylemmas kun sattui takakonttia vasten nojailemaan ja itellä sitten farkut samalla avautuivat.. Siinä oli poliisit jonkin aikaa samalla grillin parkkiaikalla syömässä ja huomasivat meidän touhut :ashamed:Tää on jotain koodikieltä...
Enpä mäkään kehtaa kaikkea kertoa, mut koskaa en oo jääny kiinni... ees julkisella paikalla.
lähti liian aikaisinTää on jotain koodikieltä...
Enpä mäkään kehtaa kaikkea kertoa, mut koskaa en oo jääny kiinni... ees julkisella paikalla.
Mistä sie sen tiedät :O :O ei tämä ole se viimekesäinen siellä turun lähellä kun on net uimapaikat :ashamed:oliks see se parkkipaikkajuttu vai sekotankoo mää ny jotain johonki
niin ja sitten?auto hmm :xmas: