Ehkä huono aika kysellä kun on näin vähän porukkaa täälläMoniko täällä ketjussa kirjoittelevista on sinkkuja?
Ehkä huono aika kysellä kun on näin vähän porukkaa täälläMoniko täällä ketjussa kirjoittelevista on sinkkuja?
TB :kiss:....vai että oikein avautumissessiot ...ja sinäkin ollut asioiden loppuunviemisien kannalla ....I think I love ya :heart:!FC :kiss:
Suurin osa ketjun vakkareista tuntuu aktivoituvan kun kello lähenee kahtatoista yölläEhkä huono aika kysellä kun on näin vähän porukkaa täällä
ai niin sulla oli se maskun juttukinMistä sie sen tiedät :O :O ei tämä ole se viimekesäinen siellä turun lähellä kun on net uimapaikat :ashamed:
nainen + mies + autonpenkki :xmas:niin ja sitten?
oko net uimapaikat sitten maskussa?ai niin sulla oli se maskun juttukin
Totta tuokinSuurin osa ketjun vakkareista tuntuu aktivoituvan kun kello lähenee kahtatoista yöllä
Minä tiedän mitä teit viime kesänäMistä sie sen tiedät :O :O ei tämä ole se viimekesäinen siellä turun lähellä kun on net uimapaikat :ashamed:
..iskareitten tomintakykyisyyden tarkistamista kahdella silmäparilla :xmas:...nainen + mies + autonpenkki :xmas:
nainen + mies + autonpenkki :xmas:
sori :ashamed:armeijasta olin lomilla ja satui rovaniemelle sitten eksymään viikonloppuna, siellä sitten tapasin mukavan tytön. Minun auton takakonttia vasten tutustuttiin että miten se kieli toimii toisella ja jotenkin se touhu meni siihen että nostin tytöltä hametta hieamn aylemmas kun sattui takakonttia vasten nojailemaan ja itellä sitten farkut samalla avautuivat.. Siinä oli poliisit jonkin aikaa samalla grillin parkkiaikalla syömässä ja huomasivat meidän touhut :ashamed:
Voisitko kumartua ja ottaa sieltä takakontin perältä se minun laukun? Oho, sehän hame sattuikin nousemaan sopivasti vyötärölle samalla..iskareitten tomintakykyisyyden tarkistamista kahdella silmäparilla :xmas:...
- hupsistakeikkaa ....Voisitko kumartua ja ottaa sieltä takakontin perältä se minun laukun? Oho, sehän hame sattuikin nousemaan sopivasti vyötärölle samalla
no sitten nusastiin :snotty:
Joo jatka
Oikein. Asioista pittää puhua oikeilla nimillä, rehdisti ja suoraan.no sitten nusastiin :snotty:
Suoraa toimintaa mä rupesin miettii..puistossa joskus...:xmas:no sitten nusastiin :snotty:
Kesällä on paras että naisella on vain kukkamekko päälläKesähelteillähän saa aina silloin tällöin lukea lehdestä kuinka ihmiset ovat olleet hurmiossa helteistä
no oliko ne siellä...sinähän sen tiiät...ajattelin rivieraa.oko net uimapaikat sitten maskussa?
Mie en sitä paikkaa oikein tunne, tuli vain kuuma kun kesähelle oli niin piti hetkeksi pysähtyä vilvoittelemaan.no oliko ne siellä...sinähän sen tiiät...ajattelin rivieraa.
Eikö roiskeläppäKesällä on paras että naisella on vain kukkamekko päällä
puistot on aika kivoja..Kesällä on paras että naisella on vain kukkamekko päällä
Ennemmin kunnon vintage tyylinen mekko naiselle kuin roiskeläppäEikö roiskeläppä