Kiitos infosta haniVanha poistettiin hänen pyynnöstä, teki uuden samanlaisen pienellä k:lla
Kiitos infosta haniVanha poistettiin hänen pyynnöstä, teki uuden samanlaisen pienellä k:lla
Ahaa, mikäs?Ei ole, hällä uus profiili
kepsis pienellä koolla kun ennen oli isollaAhaa, mikäs?
Ole hyvä :kiss:Kiitos infosta hani
Aaa... eiku aaa... Väsy on.kepsis pienellä koolla kun ennen oli isolla
Eeeii vielää..viel hetki
:O huiPuh. Pikapaikkaus hampaaseen, 10min. Ja 12h myöhemmin mun suu ei edelleen aukea kokonaam?
tääl kans väsy..jos lähtis vaiks katteleen kaikkia kivoja (ja ja ja tuhmia) unia.hyvät yöt ja paaaljon pusuja kaikille:kiss:Aaa... eiku aaa... Väsy on.
:kiss: mua kans vähä vätystääAaa... eiku aaa... Väsy on.
Hyvää yötä murunen :kiss:tääl kans väsy..jos lähtis vaiks katteleen kaikkia kivoja (ja ja ja tuhmia) unia.hyvät yöt ja paaaljon pusuja kaikille:kiss:
hyvät yöttääl kans väsy..jos lähtis vaiks katteleen kaikkia kivoja (ja ja ja tuhmia) unia.hyvät yöt ja paaaljon pusuja kaikille:kiss:
Pakko kertoa ihana tarina noista viisurie poistoista Intissä puhkes oikealtapuolen ylhältä ja alhalta viisurit, niitä sitten siinä kateltiin ja net piti leikata. Hoitaja puudutti ylhältä viisaudenhampaan ja hammaslääkäri sitten otti ja leikkas sen alhalla olevan viisaudenhampaan. Siinä sitten kun huusin sille lääkärille vedet silmissä iin sitten se hoitaja vasta sanoi että hän puudutti väärältä puolen Alahammas oli jo irti niin samalla sitten otettiin se puudutettukkin hammas. Lekuri kirjoitti 10päivän loman että saan net leikkaukset parannella kotosalla, intissä tuo reilu viikon loma oli aika kova hyvitysMulla on pe kolmen viisuri leikkaus. Oon varmaan sitten viikon suu kiinni
Ja oli siis kiva lääkärikäynti, itkin vaan kerra enkä kokoaikaa.. Alan edistyä
Mä lähden nyt :wave::kiss: mua kans vähä vätystää
:O :O :O ajatuskin sattuu :OPakko kertoa ihana tarina noista viisurie poistoista Intissä puhkes oikealtapuolen ylhältä ja alhalta viisurit, niitä sitten siinä kateltiin ja net piti leikata. Hoitaja puudutti ylhältä viisaudenhampaan ja hammaslääkäri sitten otti ja leikkas sen alhalla olevan viisaudenhampaan. Siinä sitten kun huusin sille lääkärille vedet silmissä iin sitten se hoitaja vasta sanoi että hän puudutti väärältä puolen Alahammas oli jo irti niin samalla sitten otettiin se puudutettukkin hammas. Lekuri kirjoitti 10päivän loman että saan net leikkaukset parannella kotosalla, intissä tuo reilu viikon loma oli aika kova hyvitys
Voimia sulle :hug:valvonut 2 yötä raivoavan 2,5 vuotiaan kanssa. Ei osaa/uskalla vielä nukkumaan. Joten jäänkö yksin valvomaan?
Kauniita unia petiin meniöille :hug:
Auts, ei kivaPakko kertoa ihana tarina noista viisurie poistoista Intissä puhkes oikealtapuolen ylhältä ja alhalta viisurit, niitä sitten siinä kateltiin ja net piti leikata. Hoitaja puudutti ylhältä viisaudenhampaan ja hammaslääkäri sitten otti ja leikkas sen alhalla olevan viisaudenhampaan. Siinä sitten kun huusin sille lääkärille vedet silmissä iin sitten se hoitaja vasta sanoi että hän puudutti väärältä puolen Alahammas oli jo irti niin samalla sitten otettiin se puudutettukkin hammas. Lekuri kirjoitti 10päivän loman että saan net leikkaukset parannella kotosalla, intissä tuo reilu viikon loma oli aika kova hyvitys
Hyvää yötä :kiss:Mä lähden nyt :wave:
Hyvät loppuyöt murut :kiss:
Samoin sitten kun menet :hug:valvonut 2 yötä raivoavan 2,5 vuotiaan kanssa. Ei osaa/uskalla vielä nukkumaan. Joten jäänkö yksin valvomaan?
Kauniita unia petiin meniöille :hug:
Hot hot hot. Ohjelmasta ei ole hajuakaan mutta damn hotMä taidan lähtä tämän pariin