KU ja HY :kiss:Mä lähden nyt :wave:
Hyvät loppuyöt murut :kiss:
KU ja HY :kiss:Mä lähden nyt :wave:
Hyvät loppuyöt murut :kiss:
Kirjasarja: Mustan tikarin veljeskunta.Hot hot hot. Ohjelmasta ei ole hajuakaan mutta damn hot
:hug:....voimia, onneksi on hetkellistä vaikka nyt juuri tuntuukin piinallisen pitkältä ajanjaksolta..valvonut 2 yötä raivoavan 2,5 vuotiaan kanssa. Ei osaa/uskalla vielä nukkumaan. Joten jäänkö yksin valvomaan?
Kauniita unia petiin meniöille :hug:
Ilimankos. Kyl siinä muutki vois olla aika kuumana, ku päivän sun kans olis leikkinyKänny ihan tulikuuma :O hyvä ettei räjähdä koko päivän leikkiny sil :ashamed:
en ihmettele että kuumana ja lähellä räjähtää kun koko päivän sitä pidellyt kätösissä, miekin olisinKänny ihan tulikuuma :O hyvä ettei räjähdä koko päivän leikkiny sil :ashamed:
nyt mä herätän koko talon ja mies kattoo mitä hirnunIlimankos. Kyl siinä muutki vois olla aika kuumana, ku päivän sun kans olis leikkiny
Ja sinäkin :kiss: mies katsoo oudoksuenen ihmettele että kuumana ja lähellä räjähtää kun koko päivän sitä pidellyt kätösissä, miekin olisin
Unia kaikille teille ihanaisille :kiss:
Hyvää yötä murune :kiss:
Joko ne uudet jaksot alkoi?!?Iltapala-aika, mahan murinasta päätellen. Unohdin tallentaa näkijän tänään, joutunee huomennam tiirailemaan tietokoneelta..
Tänään, mutta ruutu.fi pelastaaJoko ne uudet jaksot alkoi?!?
:wave::kiss:Iltaa !
Alkuillasta muutama olut, noin parin tunnin tauko ja kotona käymään & samalla alkometriin puhallus, nollat tuli, joten sitten kuskin hommiin loppuillaksi.
Hauskaa oli ihan selvinkin päin ja eipä ainakaan ole aamulla rapula. Jessus vaan, kun siellä on jäässä tiet.
Pian voisi mennä nukkumaan, huomenna viimeinen lomapäivä.
etkai sinä jo mee:OHyvää yötä kaikille sänkyyn menijöille :kiss:
En mä vielä, vaiks pitäis kyl mutku ei väsytä tarpeeksi vielä nuille menijöilletoivotin hyvät yötetkai sinä jo mee:O
no hyvä ku minäkin täällä vielä pyörin,ei nukuta muakaan.En mä vielä, vaiks pitäis kyl mutku ei väsytä tarpeeksi vielä nuille menijöilletoivotin hyvät yöt
Huomen saa onneks nukkuu viel pitkään, ni ei haittaa mut maanantaina aikainen herätys ni ei voi jatkaa tälleeno hyvä ku minäkin täällä vielä pyörin,ei nukuta muakaan.