The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jos paperit pitää kysyä alle 30v, ja olis yöi 30 niin eikös sen pitäis imarrella eikä loukkaannuttaa? :confused:
En usko että loukkaantuisin, mutta onhan mulla sinne kolmeenkymppiin vielä tovi aikaa niin paha sanoa miltä sillon tuntuu jos lappuja kysellään :D
Mä oon jo muutaman vuoden yli 30v mutta en kyllä tosiaankaan loukkaantuisi.
Mutta tosi monella negatiivinen kanta tuohon.
 
Mua lähinnä ketuttaa kaivaa se samperin passi JOKA kerta kun ostan tupakkaa -- eli päivittäin. En enää hymyile tai ota sitä kohteliaisuutena. Varsinkin kun on usein mukana "rekvisiittana" tuo viisivuotias, joka ei pysy paikallaan hetkeäkään. Raivostuttavaa.
Totta tuokin. Mulla kun ajokortti niin se on kuitenkin helppo vilauttaa rahapussista.

Niin ja hyvää alkanutta vuotta sullekin =)
Noista hautajaisista tuli mieleen että itsekin olin viime vuonna kesään mennessä kolmissa hautajaisissa :(
 
Huomenta mussukat :kiss:

Oltiin tosiaan eilen siellä kylpemässä ja sit laitoin itteni kuntoo ja lähdin kaverin synttäreille. Emmä kyllä juonu ku pari hassua ja käytiin paikallisessa kääntymässä, iski ihan hillitön väsy niin olin jo puol kahden jälkeen kotona. Mut nyt onkin mahtava olo, ei oikeestaan väsytäkkään :p

Vanhempi poika oli sitä mieltä, että täytyy lähteä mammalle, ku skypetettiin tossa äskettäin, niin äidin helmoihin siis tänään käymään. Sit olis se kakku, ku pitäis täytellä vielä ja.. :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Onks teillä läppärit? Minkä merkkiset, miten skulaa, paljon kustansivat? Mun pitäis pöytäkoneen tilalle sellanen ny hommata...
Mulla on Asuksen miniläppäri, tais maksaa sillo ku ostin niin joku 300€. Ihan hyvin on toiminut, päivittäisessä käytössä on ollut... Tiettykään mä en kyllä oikeestaan muuta tee koneella kun pyörin netissä, et mulla ei hirveitä vaatimuksiakaan ole.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Lilith Le Nuit
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä