The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Tästä tuli mieleeni kun olin ostamassa meidän ensimmäiselle lapselle tarvikkeita.
Mentiin lastentarvikeliikkeeseen ostamaan ammetta, vaunuja, jne. Mulla oli mukana lapsen isän lisäksi kaksi hänen miespuolista kaveriaan.

Myyjällä oli jotenkin hätää kärsivän näköinen ilme kun kaikki kolme miestä kysyivät häneltä asioita eri tarvikkeista ja mä oli viimeisilläni raskaana. Lopulta myyjä sanoi: kukas on lapsen isä? :whistle:
meinattiin kaikki kuolla nauruun kun päästiin liikkeestä :LOL:

Toinen suhteellisen hauska tilanne oli kun menin kahden miehen kanssa varaamaan hotellihuonetta: nainen tiskillä oli vähän erikoisen oloinen kun sanottiin että tarvitaan huone vaan yhdeksi yöksi :D
Mulle tuli tästä mieleen kun mun äiti odotti mua samaan aikaan kun siskonsa odotti mun serkkua. Äiti kävi isän kanssa vauvatarvikekaupassa ostoksilla melko viimesillään. Seuraavalla viikolla äitin sisko tuli toisesta kaupungista porukoille kylään ja isä lähti sille kaupunkioppaaksi äidin ollessa töissä. Siellä vauvakaupassa oli ollu sama myyjä ja se oli suu auki kattonu kun isä tuli sinne eri raskaana olevan naisen kanssa :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä