The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27688882:
Mulla on sellanen kutina,et Metis on pieniin päin :D Kipases ny vaan hakee se testi niin saadaan yhdessä sit onnitella :D
No en mää uskalla.. Ja mitä ne apoteekkaritki sanoo ku eka hakee renkaan ja siihen päälle testin :LOL:
 
IhanaValo
Mulla on taas kerran kauhee paniikki....... :O Mitä jos.... apua....
Ootatsie beibiä? Vai sitäkö siis pelkäät? Vai..joku on vähän pihalla taas :)

Oon lähössä kohta vähän shoppailemaan, tuli ahdistus kun ei oo mitään askertelutarvikkeita ja jotain pitäis väkertää lasten hoitajille ja opeille jouluks..ei yhtään myöhässä tai mitään...:snotty:


Niin, kiireaamuista piti vielä sanoa sen verran, et oon niin hidas herääjä ja tarvin paljon aikaa, kahvin juomiseen, koneella käyntiin, hiusten harjaukseen :D En ees meikkaa tai mitään mihin tarvis aikaa (vaikka sais kai senkin tehtyä nopeesti) mut oon aamusta, etenkin silloin niin hömelönä, haahuilen vaan ympäriinsä niin siks laitan kellon yleensä herättämään n. tuntia ennen kun pitäis mitään alkaa oikeesti tekemään:)

En käsitä miten mies taas pystyy, sen herätyskello soi max. n.10-15 min. ennen lähtöä, korkeintaan, ja sit se vaan nousee, pukee päälleen, käy veskissä, harjaa hiuksensa, ulkovaatteet ja menoks.
 
Ootatsie beibiä? Vai sitäkö siis pelkäät? Vai..joku on vähän pihalla taas :)

Oon lähössä kohta vähän shoppailemaan, tuli ahdistus kun ei oo mitään askertelutarvikkeita ja jotain pitäis väkertää lasten hoitajille ja opeille jouluks..ei yhtään myöhässä tai mitään...:snotty:


Niin, kiireaamuista piti vielä sanoa sen verran, et oon niin hidas herääjä ja tarvin paljon aikaa, kahvin juomiseen, koneella käyntiin, hiusten harjaukseen :D En ees meikkaa tai mitään mihin tarvis aikaa (vaikka sais kai senkin tehtyä nopeesti) mut oon aamusta, etenkin silloin niin hömelönä, haahuilen vaan ympäriinsä niin siks laitan kellon yleensä herättämään n. tuntia ennen kun pitäis mitään alkaa oikeesti tekemään:)

En käsitä miten mies taas pystyy, sen herätyskello soi max. n.10-15 min. ennen lähtöä, korkeintaan, ja sit se vaan nousee, pukee päälleen, käy veskissä, harjaa hiuksensa, ulkovaatteet ja menoks.
En ja kyllä :D Onneks todennäkösempi syy on vattatauti :D Miinus ne ihme kouristukset alavatsalla... :rolleyes:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27688922:
Täällä kans mua sillon joskut katottiin jämerästi,kun olin näkyvästi raskaana ja hain raskaustestiä :D

Piti siskoolle viedä tuliaisa samalla ku kylään menin :D
Sillon ku mä odotin kuopusta maha hyvinkin pystyssä ni hain kaverille jälkiehkäsy pilleriä.. Apteekkari kysy hilpeenä että eikö toi oo jo vähän myöhästä :LOL: :LOL:
 
Khimaira
Sillon ku mä odotin kuopusta maha hyvinkin pystyssä ni hain kaverille jälkiehkäsy pilleriä.. Apteekkari kysy hilpeenä että eikö toi oo jo vähän myöhästä :LOL: :LOL:
Tästä tuli mieleeni kun olin ostamassa meidän ensimmäiselle lapselle tarvikkeita.
Mentiin lastentarvikeliikkeeseen ostamaan ammetta, vaunuja, jne. Mulla oli mukana lapsen isän lisäksi kaksi hänen miespuolista kaveriaan.

Myyjällä oli jotenkin hätää kärsivän näköinen ilme kun kaikki kolme miestä kysyivät häneltä asioita eri tarvikkeista ja mä oli viimeisilläni raskaana. Lopulta myyjä sanoi: kukas on lapsen isä? :whistle:
meinattiin kaikki kuolla nauruun kun päästiin liikkeestä :LOL:

Toinen suhteellisen hauska tilanne oli kun menin kahden miehen kanssa varaamaan hotellihuonetta: nainen tiskillä oli vähän erikoisen oloinen kun sanottiin että tarvitaan huone vaan yhdeksi yöksi :D
 
Sillon ku mä odotin kuopusta maha hyvinkin pystyssä ni hain kaverille jälkiehkäsy pilleriä.. Apteekkari kysy hilpeenä että eikö toi oo jo vähän myöhästä :LOL: :LOL:
Mina kavin ostamassa lipeaa kerran, siis apteekista, eika raskaus liity tahan mitenkaan. Farmaseutti kysyi, mihin sita tarvitsen. Otin kaikkein salailevimman ilmeeni ja kuiskasin;"Onks mun pakko kertoa, jos en halua?" Farmaseutti oli melkein puoli sekuntia hammentynyt ja vastasi vahan naureskellen: "Ei, ei oo pakko". enn tietenkaan voinut olla enaa jatkamatta, yha kuiskaten:" naapurin koira...tai ei sittenkaan mitaan....
 
Mina kavin ostamassa lipeaa kerran, siis apteekista, eika raskaus liity tahan mitenkaan. Farmaseutti kysyi, mihin sita tarvitsen. Otin kaikkein salailevimman ilmeeni ja kuiskasin;"Onks mun pakko kertoa, jos en halua?" Farmaseutti oli melkein puoli sekuntia hammentynyt ja vastasi vahan naureskellen: "Ei, ei oo pakko". enn tietenkaan voinut olla enaa jatkamatta, yha kuiskaten:" naapurin koira...tai ei sittenkaan mitaan....
:LOL:
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27689310:
Täälläkin tuota toimintoa tarvittais. Pikku-ukkolla hieman pipo kireellä :D
Juu, tääl ois nälkä mut ei puuro kelpaa, väsyttää mut ei se enää nukkumaankaan suostu, hirvee raivari kun ei joulukalenterista saanu enempi luukkuja avata, syliin on pakko päästä, sitten kun ottaa niin pakko päästä alas, sitteko sen laskee niin kauhee parku vaan. Tutti on ainoo mikä kelpaa mutta sekään hiljennä. + tavarat lentelee.

Mistähän toi lapsi on periny noin järkyn tempperamentin, ei äidiltä ainakaan....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27689528:
Toihan on hyvä, saat sitten monesta eri asennosta :whistle:

Nään sielunsilmin kui lispetti kiipeilee tuolla :LOL:
*REPEE TOT* Ei juma!!!:LOL:
 
kahvikirahvi
Napero heräs väärällä jalalla, mä oon kuollut koska en oo tottunut nukkumaan noin montaa tuntia yössä, kahvi jäähtyi kuppiin. Nyt kun olisin viimeinkin saanut soitettua oppisopimuskeskukseen, siellä onkin soittoaika loppunut jo kello 11. Just äsken huomasin että olis ollu neuvolalääkäriaika 10.40, enkä ollut sillon edes noussut vielä sängystä ylös. Piti soittaa sinne ja varata uus aika, mutta ei, puheaika loppui.
Äijäkin vei auton koska on paljon lunta, fuck.

Tulis jo se maailmanloppu, olisin jo ihan valmis :ashamed:
 
Napero heräs väärällä jalalla, mä oon kuollut koska en oo tottunut nukkumaan noin montaa tuntia yössä, kahvi jäähtyi kuppiin. Nyt kun olisin viimeinkin saanut soitettua oppisopimuskeskukseen, siellä onkin soittoaika loppunut jo kello 11. Just äsken huomasin että olis ollu neuvolalääkäriaika 10.40, enkä ollut sillon edes noussut vielä sängystä ylös. Piti soittaa sinne ja varata uus aika, mutta ei, puheaika loppui.
Äijäkin vei auton koska on paljon lunta, fuck.

Tulis jo se maailmanloppu, olisin jo ihan valmis :ashamed:
Huomenta mussukka:kiss::hug:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä