Kumpaa arvostat enemmän, kotiäitiä "ammattina" vai huoraa "ammattina"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olenko oikeassa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="...";27680548]Jos joku olettaa huoran "asiakkaiden" olevan siistejä tavallisia perheen isiä, niin erhetyy. Vain sellainen maksaa seksistä joka ei sitä ilmaiseksi saa. Normaali siisti mies, ukkomieskin sitä saa kyllä jos haluaa.[/QUOTE]

Oletko itse huora vai mistä tiedät? itse olen sitten varmaan jotenkin poikkeuksellisen hyvässä asemassa prostituoituna kun mun asiakkaat on pääasiassa perheellisiä, hyvinkäyttäytyviä miehiä, eivät suinkaan mitään onnettomia runkkareita.

[QUOTE="...";27680537]Ei pysty arvostamaan sellaista ihmistä joka on valmis myymään itsensä kenen tahansa käyttöön rahasta. Miettikää nyt jotain vastenmielistä likaista miestä itsesi kimpussa, siis kuka oikeesti pysytyisi?[/QUOTE]

Huorilla on varaa valita asiakkaansa, sinulla ei ole.

No jaa, en mä oikeestaan mitään kehuja koittanut kalastella, ja musta tuo sun asentees käy enemmän sua itsees vastaan kuin loukkaa mua, jos siis sitä yritit. Ihan tavallinen nainen ja äiti mä loppujen lopuksi olen, tajusin vaan aika aikaisessa vaiheessa elämääni istuvani pankin päällä. Ja itseasiassa monet miehethän on sitä mieltä että avioliitto on pahinta ja kalleinta huorausta maailmassa. :D

Ai muuten vain tulit kyselemään mitä susta täällä ajatellaan.

[QUOTE="...";27680548]Jos joku olettaa huoran "asiakkaiden" olevan siistejä tavallisia perheen isiä, niin erhetyy. Vain sellainen maksaa seksistä joka ei sitä ilmaiseksi saa. Normaali siisti mies, ukkomieskin sitä saa kyllä jos haluaa.[/QUOTE]

En ole itse "alalla", mutta sen verran tiedän, että tämä on täyttä hevonkukkua! Ei ne huorati ilmaiseksi anna, joten ei ne asiakkaat mitään köyhälistöä ole. Lisäksi nimenomaan perheenisät sitä vaihtelua kaipaa, yksinäiset miehet tietty myös käyttää ko. palveluja, mutta eivät todellakaan ole enemmistö. Muuten ei tuollainen bisnes kukoistais tässäkään maassa, ei niillä yksinäisiä miehiä niin montaa ole että jokaisen prostituoidun elättäis. :)

Ja itse en arvosta kummankaan "ammattia" mutta jos jompikumpi pitää valita, niin kallistun prostituoidun puoleen. Syy se, että tienaa omat pennosensa itse ja tekee aika helketinpaljon rankempaa hommaa kuin kotiäiti. Säälittää vain, että myy samalla ruumiinsa ja varmaan moni myös sen henkisen puolen.

Yleensä huora on sellaisessa asemassa ettei se voi/saa valita asiakkaitaan. Kun on vain pakko saada rahaa jostain. Niin ei ole mahdollisuutta valita kenelle pilluaan/persettään myy. Harvemmin sitä tehdään omasta vapaasta halusta tai ilman pakottavaa syytä, esim aineiden käyttö, alkoholiongelma, pelivelat tms. Ja todella nopeasti maine leviää eikä kukaan halua kyrpäänsä uittaa tautisessa huorassa, sehän on ihan ajan kysymys milloin hiv tai muu löytää tiensä asiakkaalle asti. Ps. tunnen erään perheen jonka 11 vuotias "jäi kiinni" huoraamisesta, huostaanoton ja poliisitutkinnan myötä kohta kaatuu niitä "tavallisia perheenisiäkin"....

[QUOTE="Vieras";27679732]Kotiäiti maksaa veroja ainakin kotihoidon tuesta, huora ei maksa veroja vaan toimii harmaan talouden pyörittäjänä...[/QUOTE]

Joo, mutta jos miettiisuurimman osan palstalaisten mielipiteitä, niin huorathan tekee työtä, kotiäidit vaan makoilee kotona ja elää miehensä siivellä, mikä hyvänen aika sentään, on pahinta, mitä tässä yhteyskunnassa voi tehdä.

[QUOTE="unforgiven";27680703]Ai muuten vain tulit kyselemään mitä susta täällä ajatellaan.[/QUOTE]

No okei, aattelin että sillä ois pientä shokkiarvoa tässä mustavalkonaisten foorumissa. :D

jos näistä pitää valita, niin kai se sitten huora on.

Itselläni on monta lasta, joten kotiäitiyttä en osaa arvostaa. Huomattavasti enemmän arvostan työssäkäyviä äitejä. Lisäksi parisuhteen taloudellinen tasa-arvo on minulle itsestäänselvyys, en osaa arvostaa ihmistä joka elää puolison tuloilla.

Huora sen sijaan tekee henkisesti varmastikin hyvinkin raskasta työtä. Jos ei veroja maksa, niin ainakin kierrättää rahaa varmaan tehokkaasti. Prostituutio pitäisi ehdottomasti laillistaa, jotta siitä saataisiin kunniallinen ja yhteiskuntaan paremmin tuloja tuova ammatti.

Ja kuten joku jo aiemminkin jo kirjoitti, kaikilla on oikeus seksiin. Myös niillä perheenisillä, jotka eivät ehkä saa niiltä kotiäideiltä :)

Höh, jotenkin surkea, ettet osaa arvostaa kotiäitiyttä, vaikka itse olet sellainen. Minusta se on ihan arvostettavaa työtä.

t. lapseton

[QUOTE="...";27680722]Yleensä huora on sellaisessa asemassa ettei se voi/saa valita asiakkaitaan. Kun on vain pakko saada rahaa jostain. Niin ei ole mahdollisuutta valita kenelle pilluaan/persettään myy. Harvemmin sitä tehdään omasta vapaasta halusta tai ilman pakottavaa syytä, esim aineiden käyttö, alkoholiongelma, pelivelat tms. Ja todella nopeasti maine leviää eikä kukaan halua kyrpäänsä uittaa tautisessa huorassa, sehän on ihan ajan kysymys milloin hiv tai muu löytää tiensä asiakkaalle asti. Ps. tunnen erään perheen jonka 11 vuotias "jäi kiinni" huoraamisesta, huostaanoton ja poliisitutkinnan myötä kohta kaatuu niitä "tavallisia perheenisiäkin"....[/QUOTE]

Enpä usko, kyllä ne hinnat määrittää sen, ettei asiakkaat ole mitään likaisia. Kyllä useimmat miehet on perheellisiä.

Oletko itse huora vai mistä tiedät? itse olen sitten varmaan jotenkin poikkeuksellisen hyvässä asemassa prostituoituna kun mun asiakkaat on pääasiassa perheellisiä, hyvinkäyttäytyviä miehiä, eivät suinkaan mitään onnettomia runkkareita.

Mä en oikein osaa nähdä, että tuo työ toisi kovinkaan paljon hyvää, jos valtaosa asiakkaista on kumppaneitaan pettäviä miehiä. Ihmisethän puhuu aina, että prostituoituja tarvitaan, koska kaikki eivät saa muuten seksiä. Kuinka yleistä se muuten on, että prostituoitu suostuu lisämaksusta seksiin ilman kondomia? Teetkö sinä tuota?

[QUOTE="...";27680722]Yleensä huora on sellaisessa asemassa ettei se voi/saa valita asiakkaitaan. Kun on vain pakko saada rahaa jostain. Niin ei ole mahdollisuutta valita kenelle pilluaan/persettään myy. Harvemmin sitä tehdään omasta vapaasta halusta tai ilman pakottavaa syytä, esim aineiden käyttö, alkoholiongelma, pelivelat tms. Ja todella nopeasti maine leviää eikä kukaan halua kyrpäänsä uittaa tautisessa huorassa, sehän on ihan ajan kysymys milloin hiv tai muu löytää tiensä asiakkaalle asti. Ps. tunnen erään perheen jonka 11 vuotias "jäi kiinni" huoraamisesta, huostaanoton ja poliisitutkinnan myötä kohta kaatuu niitä "tavallisia perheenisiäkin"....[/QUOTE]

Joku on vissiin kattonut VÄHÄN liikaa telkkaria. :D

t. edelleen 10v alalla toiminut, silti mitään päihdeongelmaa, rahahuolia tai tauteja ei ole mulle muodostunut. Eikä muuten ole edes huoran mainetta, kaikki siviilitutut luulee että oon oikea siveyden sipuli. ;)

Harva sua ymmärtää ja vielä harvempi arvostaa. Tiedät sen.

Häpeätkö itseäsi vai miksi hyökkäsit kun sinua arvostellaan?

Häpeäisin jos kuuluisit tuttavapiiriini ja siihen kuuluu vaikka minkälaista ihmistä, mutta yhtään huoraa ei kyllä mahdu. Joku raja sentään.

En sanoisi että häpeän itseäni, mutta en myöskään ehdoin tahdoin ole valmis ottamaan itseeni sitä stigmaa jonka te kaikki muut luotte tietämättä mun asioista juuri mitään.

Mistä muuten tiedät etten kuulu sun tuttavapiiriin? Ei mun tuttavat tiedä mun huoruudesta, eikä edes ystävät.

Mä en oikein osaa nähdä, että tuo työ toisi kovinkaan paljon hyvää, jos valtaosa asiakkaista on kumppaneitaan pettäviä miehiä. Ihmisethän puhuu aina, että prostituoituja tarvitaan, koska kaikki eivät saa muuten seksiä. Kuinka yleistä se muuten on, että prostituoitu suostuu lisämaksusta seksiin ilman kondomia? Teetkö sinä tuota?

En usko että suomessa kukaan suostuu seksiin ilman kondomia. Jotkut ulkolaiset tytöt tarjoavat suuseksiä ilman kondomia, mutta suomalaisista tiedän näin tekevän vain kolme. Mulla ei ole mitään summaa joka olisi tarpeeksi iso suostuakseni hommiin ilman kumia. Itse ajattelen tämän alan puhtaasti itsekkäästi, ei ole mun asia mikä miehen tausta on, parisuhdetilanne tai muu, mutta ei mulla ole myöskään varaa tuomita niitä varattuja asiakkaitani. Itselleni tästä saan rahallisen hyödyn lisäksi buustia itsetuntoon, tavata erilaisia, eri ammateissa ja elämäntilanteissa eläviä miehiä, ja hyviä keskustelutuokioita. Itse nautin asiakkaan kanssa juttelusta vähintään yhtä paljon kuin seksistäkin.

Harva sua ymmärtää ja vielä harvempi arvostaa. Tiedät sen.

Häpeätkö itseäsi vai miksi hyökkäsit kun sinua arvostellaan?

Häpeäisin jos kuuluisit tuttavapiiriini ja siihen kuuluu vaikka minkälaista ihmistä, mutta yhtään huoraa ei kyllä mahdu. Joku raja sentään.

Tiedätkö, että sun kommenttisi on sellainen, että enemmän minä arvostan tuota "ilolintusi" -nikkiä kuin sua. Tuollainen jeesustelu ja toisen ihmisen mollaaminen on ällöttävintä, mitä tiedän. Onko sun miehes käynyt huorissa, kun noin ottaa sen alan harjoittajat päähän?

Onneksi minäkään en kuulu tuollaisen ahdasmielisen ihmisen tuttavapiiriin, olisin kyllä sanonut sulle monesti jo suorat sanat. Ja ei, en ole itse prostituoitu, jos niin luulet.

En usko että suomessa kukaan suostuu seksiin ilman kondomia. Jotkut ulkolaiset tytöt tarjoavat suuseksiä ilman kondomia, mutta suomalaisista tiedän näin tekevän vain kolme. Mulla ei ole mitään summaa joka olisi tarpeeksi iso suostuakseni hommiin ilman kumia. Itse ajattelen tämän alan puhtaasti itsekkäästi, ei ole mun asia mikä miehen tausta on, parisuhdetilanne tai muu, mutta ei mulla ole myöskään varaa tuomita niitä varattuja asiakkaitani. Itselleni tästä saan rahallisen hyödyn lisäksi buustia itsetuntoon, tavata erilaisia, eri ammateissa ja elämäntilanteissa eläviä miehiä, ja hyviä keskustelutuokioita. Itse nautin asiakkaan kanssa juttelusta vähintään yhtä paljon kuin seksistäkin.

Varo vaan, annoit itsetunto-kortin nyt ihmisten käyttöön. :D Kun sanoit, että saat tuosta buustia itsetuntoon.

Varo vaan, annoit itsetunto-kortin nyt ihmisten käyttöön. :D Kun sanoit, että saat tuosta buustia itsetuntoon.

Tottakai se buustaa mun itsetuntoa että niin monet ovat valmiita maksamaan mulle ison rahan saadakseen harrastaa kanssani seksiä. Samoin moni mies kehuu mun ulkonäköä, panotaitoja ja luonnetta, monta kertaa viikossa. Toki mäkin tiedostan että monet ajattelee musta täysin päinvastoin, mutta mulle tuntemattomien mielipiteillä ei oikein ole väliä tässä asiassa. Olen oppinut kovettamaan itseni sen verran vuosien saatossa ettei vieraiden ihmisten sanat loukkaa mua, ja itseasiassa sosiaalisissa tilanteissa prostituutiosta juteltaessa itsekin koen helpommaksi paheksua alaa kuin kertoa siitä totuuksia. Kasvotusten juteltaessa siis tämä.

En erityisesti arvosta kumpaakaan.

Arvostan kyllä sitä, jos hoitaa lapsensa hyvin kotona ja jos se on siinä tilanteessa järkevää.
Lisäksi arvostan myös sitä, että tienaa itse leipänsä, eikä tee valintojaan sen mukaan mitä jotkut ammattipaheksujat ajattelee.
Eli aika 50/50.

Mä en ymmärrä joitain mielipiteitä täällä.
Mikä uhka se prostituoitu on teille? Kenelle se tekee pahaa?
(Turha selitellä, että itselleen, koska se ei teitä ylimielisestä asenteestanne päätellen kiinnosta.)

Joku on vissiin kattonut VÄHÄN liikaa telkkaria. :D

t. edelleen 10v alalla toiminut, silti mitään päihdeongelmaa, rahahuolia tai tauteja ei ole mulle muodostunut. Eikä muuten ole edes huoran mainetta, kaikki siviilitutut luulee että oon oikea siveyden sipuli. ;)

Ai jaa, mites ne tutut ei tiedä, kun huorathan kulkee aina ja joka paikassa niissä korkeissa kiiltonahkaisissa reisisaappaissa, minimekossa ja blondiperuukissa -niinku se prettywomankin??? :O

;) :D

Nehän voi kätevästi yhdistää!
Maksavia asiakkaita voi ottaa vastaan sillä aikaa, kun lapset on päiväkerhossa tai päiväunilla. Helppoa kuin heinänteko, eikä tarvii viedä lapsia ja rahaa tulee just mitään tekemättä. Arvostan!

[QUOTE="vieras";27681177]Nehän voi kätevästi yhdistää!
Maksavia asiakkaita voi ottaa vastaan sillä aikaa, kun lapset on päiväkerhossa tai päiväunilla. Helppoa kuin heinänteko, eikä tarvii viedä lapsia ja rahaa tulee just mitään tekemättä. Arvostan![/QUOTE]

Korjaus: "eikä tarvii viedä lapsia päiväkotiin"

Yhteistyössä