Perhe vai tohtorius?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kumpaan suuntaan?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Hikka";29246925] AMK-ja muista leikkikouluista[/QUOTE]

Sä varmaan kuvittelet olevasi kovinkin fiksu, mutta tällaiset kommentit antaa susta todella tyhmän kuvan. Mä olen käynyt amk:n enkä pidä sitä minään leikkikouluna. Vai onko sairaanhoitaja sun mielestä vain leikkikoulun käynyt? No varmaan ainakin mun aiempi koulutus lähihoitajaki oli ihan leikkikoulua, mitä merkitystä sillä on että on ihmishengistä vastuussa.

En ymmärrä tuollaista muiden pilkkaamista koulutuksen perusteella.

Itse paljon kouluttautuneena äitinä miettisin näitä projekteja (vaikka oudolta kuulostaa) puhtaasti erillään. Haluatko sä ylipäätään lapsen vai onko se niin että kun kuuluu haluta tai mies haluaa? Ja mitä sä siltä väikkäriltä toivot? Entä kun valkeneekin, että ne golf- ja saunakaverit sittenkin aina saa ne apurahat ja pääsylipun tutkijakouluihin tai virkoihin?
Saattaa olla, että nää sulkee toisensa täysin pois: saatkin sairaan tai vammaisen lapsen, tai kunnianhimo kasvaa syödessä... Kumpaa ilman pystyt elämään?

Jos kerran pitää miettiä niin katsoisin että aika ei ole kypsä perheelle (tai et halua sitä ns. "oikeista" syistä). Sitten kun sen tahtoo niin sen tietää eikä tarvitse miettiä.

Joten näillä puheillasi kannatan tohtoriutta.

Yhteistyössä