Kumpaa arvostat enemmän, kotiäitiä "ammattina" vai huoraa "ammattina"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olenko oikeassa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kotiäidit ovat yleensä sellaisia, jotka eivät saa yhteiskunnan tukia, vaan mies elättää koko perhettä. Kotihoidon tukea saa vain 3 vuotta lasta kohti, joten isompien lasten äidit eivät saa kotihoidontukea.

Jos arvostuksesta puhutaan, niin tietenkin arvostan kotiäitejä enemmän, koska he käyttävät aikaansa perheensä eteen, eivät vain itseensä tai tuntemattomiin miehiin.

Kotiäitiys on huoraamista.

:D Mua aina huvittaa nämä argumentit, joissa seksin ostaja on aina vammainen tai vähintäänkin jälkeenjäänyt ressupetteri.
Ihan kuule myös ne normi perheenisät siellä käy kikkeliään uittamassa prostituoidun luona. Tai pankinjohtajat joilla vaimo ja lapset kotona oottavat ja joilla on vielä se salarakaskin olemassa.

Missä kohtaa sanoin noin, miten väität? Kysyin, mikä oikeus esimerkiksi sinulla on kieltää sellaisten ihmisten seksuaalitarpeiden tyydytys, jotka eivät siihen itse kykene. En sanonut mitään siitä, ketkä kaikki ovat potentiaalisia ostajaehdokkaita (vaikka voisin väittää tietäväni asioista hiukan enemmän kuin sinä, ihan vain työni puolesta).

Opettele lukemaan oikein äläkä vääristele muiden sanomisia.

maksullista naista! ehdottomasti. toinen tekee töitä ja toinen oleskelee. ja ennenku joku kukkis tulee louskuttamaan kotiäitiyden raskaudesta ja siihen kuuluvista työ tehtävistä. niin toiset tekee niiden koti äidin raskaiden töiden päälle vielä oikeata palkka työtä. eli p#llu levällään että saadaan olla kotona töiltä piilossa on ala arvoista siihen verrattuna että tehdään oikeita töitä!

Mun hupakoinnista tietää mun miees, lapset on vielä niin pieniä etteivät ymmärtäisi aiheesta mitään, ja toisaalta en myöskään näe syytä miksi lasten pitäisi tietää mun seksielämästä sen enempää. Vanhempani ovat kuolleet, samoin mieheni äiti. Appiukko tosiaan ei tiedä, mutta osaatkohan itse ollenkaan arvella miksi en huutele tästä "ammatistani" jokaiselle vastaantulijalle, tai välttämättä edes ystävilleni. Voisikohan siihen valintaan mitenkään liittyä esim. sinun kaltaistesi ihmisten tuominta, vaikkette oikeastaan alasta edes mitään tiedä. Itse olen kuitenkin tietyllä tapaa ammattiylpeä työstäni vaikken siitä kaikille kerrokaan.

Onko sun ihan mahdoton ajatus laskeutua hetkeksi sieltä ylemmyydentunnon jalustaltasi, ja mahdollisesti keskustella aiheesta ilman tuollaista naureskelevaa asennetta. Jos et koe siihen pystyväsi, niin jätetään tämä jutustelu tähän. :)

Sen voisit tosin kertoa mikä mun ammattivalinnassa on niin uskomatonta ettet halua pitää mua todellisena henkilönä? Vai pelkäätkö että huora pääsee liian iholle jos juttelet mun kanssa vakavissasi?

Niin lapsesi eivät tiedä VIELÄ. Mutta luuletko etteivät saa joskus tietää?! Mitähän traumoja sekin heille aiheuttaa, kun vielä joskus kuulevat että äiti toimi huorana kun he olivat pieniä..Hyi helevetti.
Itse järkyttyisin suuresti jos olisin lapsesi, mutta sinähän et näytä heitäkään pahemmin ajattelevan. On vaan niin saakelin mukavaa olla huora. Hyi

En sanoisi että häpeän itseäni, mutta en myöskään ehdoin tahdoin ole valmis ottamaan itseeni sitä stigmaa jonka te kaikki muut luotte tietämättä mun asioista juuri mitään.

Mistä muuten tiedät etten kuulu sun tuttavapiiriin? Ei mun tuttavat tiedä mun huoruudesta, eikä edes ystävät.

Eli elät todella salaista kaksoiselämää. Monet luulevat että olet oikee siveyden sipuli. Luulisi tuollainen elämä olevat aika raskasta kun jatkuvasti pitää salailla ja esittää ihan jotain muuta. Ei tuollaiseen tervejärkinen pystyisi, saati haluaisi.

Mitä tämä todistaa? 10 vuotta salailua ja roolin vetämistä jopa ystäville..Ei oo kaikki muumit kotona sun päässäs

Kotiäidit ovat yleensä sellaisia, jotka eivät saa yhteiskunnan tukia, vaan mies elättää koko perhettä. Kotihoidon tukea saa vain 3 vuotta lasta kohti, joten isompien lasten äidit eivät saa kotihoidontukea.

Jos arvostuksesta puhutaan, niin tietenkin arvostan kotiäitejä enemmän, koska he käyttävät aikaansa perheensä eteen, eivät vain itseensä tai tuntemattomiin miehiin.

Peesi.

Niin lapsesi eivät tiedä VIELÄ. Mutta luuletko etteivät saa joskus tietää?! Mitähän traumoja sekin heille aiheuttaa, kun vielä joskus kuulevat että äiti toimi huorana kun he olivat pieniä..Hyi helevetti.
Itse järkyttyisin suuresti jos olisin lapsesi, mutta sinähän et näytä heitäkään pahemmin ajattelevan. On vaan niin saakelin mukavaa olla huora. Hyi

Kerrotko mulle vielä millä tavoin lapseni saisivat tietää? En työskentele kaupungissa jossa asun, en ota tuttuja tai edes tutun tuttuja asiakkaiksi, en ilmoita omalla kasvokuvallani missään, käytän prepaid-numeroa, enkä tosiaankaan pukeudu kuin huora tai edes leveile rahoillani. Kymmeneen vuoteen en ole jäänyt tästä kiinni kellekään tutulle, joten miksi se asia jatkossa muuttuisi.

Itseäni järkyttää tuolla tavalla käyttäytyvät aikuiset ihmiset kuin sinä, että ällötyksensä kullakin. :)

Eli elät todella salaista kaksoiselämää. Monet luulevat että olet oikee siveyden sipuli. Luulisi tuollainen elämä olevat aika raskasta kun jatkuvasti pitää salailla ja esittää ihan jotain muuta. Ei tuollaiseen tervejärkinen pystyisi, saati haluaisi.

Mitä tämä todistaa? 10 vuotta salailua ja roolin vetämistä jopa ystäville..Ei oo kaikki muumit kotona sun päässäs

Kiitos diagnoosista. Päälääkärin mukaan mua ei kuitenkaan vaivaa mikään, ja onhan mulla kuitenkin mieheni jolle voin asiasta puhua, sekä kolleegani. En siis ole täysin yksin salaisuuteni kanssa. Toki huoraamisessa yksi kuluttavimmista asioista on toi salailu, mutta ei sekään niin kamalaa ole että mulla päässä alkais sen takia viiraamaan.

Ymmärrän kyllä että ammattini herättää kysymyksiä ja hämmästystä, mutta täytyykö teidän hyvät ihmiset siltikään kirjoittaa mulle noin halveksivaan sävyyn. Itse yritän vastailla asiallisesti kun teitä selvästi kiinnostaa mun asiat, mutta vastaukseks saan pelkkää haukkumista, vittuilua ja naureskelua. Miettiikö joku tosiaan vielä tän ketjun jälkeen miksi suurin osa hupakoista salaa ammattinsa valtaväestöltä?

Yhteistyössä