Kumpaa arvostat enemmän, kotiäitiä "ammattina" vai huoraa "ammattina"?
Tuntuu et palstalla on jotenkin epämuodikas jos valitsee kotiäidin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kumpaa arvostat enemmän, kotiäitiä "ammattina" vai huoraa "ammattina"?
Tuntuu et palstalla on jotenkin epämuodikas jos valitsee kotiäidin.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27679440:Kumpaankaan ei liene tutkintoa, vaan opitaaan käytännössä.....
Mulla on alan vaihto edessä, taidanpa kysyä ammatinvalintapsykologilta että voiko jossakin suorittaa huoran ammattitutkinnon.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27679440:Kumpaankaan ei liene tutkintoa, vaan opitaaan käytännössä.....
Mitäpä luulet että kukaan ois valmis maksamaan niistä pubiruusuista? Ihmsillä on kyllä jotenkin hyvin erikoisia ajatuksia tähän huoraamiseen liittyen, ja ilmeisesti palstan modellekin tämä on jotenkin kiusallinen aihe kun vuorokauden sisään on jo kolme prostituutioon liittyvää ketjua poistettu.
Itse olen virallisesti kotiäiti, mutta muuatmana päivänä viikossa myyn myös seksiä. Mitäs musta ajattelette!?![]()
Mulla on alan vaihto edessä, taidanpa kysyä ammatinvalintapsykologilta että voiko jossakin suorittaa huoran ammattitutkinnon.
Olet kaikista naisista paras ja ihanin ja monipuolisin ja hyödyllisin ja ja ja .... Mitä vielä haluat kuulla lisää?![]()
No jaa, en mä oikeestaan mitään kehuja koittanut kalastella, ja musta tuo sun asentees käy enemmän sua itsees vastaan kuin loukkaa mua, jos siis sitä yritit. Ihan tavallinen nainen ja äiti mä loppujen lopuksi olen, tajusin vaan aika aikaisessa vaiheessa elämääni istuvani pankin päällä. Ja itseasiassa monet miehethän on sitä mieltä että avioliitto on pahinta ja kalleinta huorausta maailmassa.![]()
Mua vastaan? :O
Jokaisella ihmisellä on oma moraalinsa, ei ne ole mitenkään vastaan, senkin horatsuhönö!![]()
Tarkoitin lähinnä juuri tuota sun vähättelevää kirjoitustyyliäsi. Muuten juttujasi täältä jo pidempään lukeneenä pidin sua ennen hirvittävän fiksuna naisena, mutta nää pari viestiä sai mut miettimään uudelleen. En mäkään nimittele sua miksikään, tai vastaile ylimielisesti, vaan ihan aidosti hämmästyin miten noinkin fiksu nainen vajoaa noin alas kun puhutaan tällaisesta aiheesta.
Sniif ja nyyh, huora ei arvosta mun nettipersoonaa!
Älä kuule ota nettiä niin vakasvasti, en mäkään sua usko pätkääkään.![]()
Ilolintu, okei, oletetaan hetki että sä puhuit totta. Mitä sun mies ja lapset, äitisi ja isäsi, anoppisi ja appesi on mieltä sun sivubisneksestä? Vai eikö sivutyösi kestä päivänvaloa? Ja jos ei kestä, niin ihanko tosi sitä pitäisi jonkun arvostaa?
Voi pyhä paska taas.![]()
![]()
![]()