Kumpaa arvostat enemmän, kotiäitiä "ammattina" vai huoraa "ammattina"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olenko oikeassa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kumpaa arvostat enemmän, kotiäitiä "ammattina" vai huoraa "ammattina"?

Tuntuu et palstalla on jotenkin epämuodikas jos valitsee kotiäidin.

36561i.jpg

Arvostan ihmistä, joka tekee työnsä hyvin ja maksaa veronsa. Varmaan molempien "ammattien" harjoittajien joukosta löytyy parempia ja huonompia yksilöitä.

Kotiäidillä on ehkä vastuullisempi ammatti, sillä maailma on täynnä ihmisiä, jotka väittävät äidin pilanneen elämänsä. Prostituoidulta voi korkeintaan saada huonoa vastinetta rahoilleen ja jonkin ilkeän taudin.

Sinuhe Egyptiläinen olkoon poikkeus, joka vahvistaa säännön.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27679440:
Kumpaankaan ei liene tutkintoa, vaan opitaaan käytännössä.....

Mulla on alan vaihto edessä, taidanpa kysyä ammatinvalintapsykologilta että voiko jossakin suorittaa huoran ammattitutkinnon :D.

[QUOTE="vieras";27680245]Lähipubissa pubiruusuna onnistuu mainiosti.[/QUOTE]

Mitäpä luulet että kukaan ois valmis maksamaan niistä pubiruusuista? Ihmsillä on kyllä jotenkin hyvin erikoisia ajatuksia tähän huoraamiseen liittyen, ja ilmeisesti palstan modellekin tämä on jotenkin kiusallinen aihe kun vuorokauden sisään on jo kolme prostituutioon liittyvää ketjua poistettu.

Itse olen virallisesti kotiäiti, mutta muuatmana päivänä viikossa myyn myös seksiä. Mitäs musta ajattelette!? :D

Mitäpä luulet että kukaan ois valmis maksamaan niistä pubiruusuista? Ihmsillä on kyllä jotenkin hyvin erikoisia ajatuksia tähän huoraamiseen liittyen, ja ilmeisesti palstan modellekin tämä on jotenkin kiusallinen aihe kun vuorokauden sisään on jo kolme prostituutioon liittyvää ketjua poistettu.

Itse olen virallisesti kotiäiti, mutta muuatmana päivänä viikossa myyn myös seksiä. Mitäs musta ajattelette!? :D

Olet kaikista naisista paras ja ihanin ja monipuolisin ja hyödyllisin ja ja ja .... Mitä vielä haluat kuulla lisää? :p

Olet kaikista naisista paras ja ihanin ja monipuolisin ja hyödyllisin ja ja ja .... Mitä vielä haluat kuulla lisää? :p

No jaa, en mä oikeestaan mitään kehuja koittanut kalastella, ja musta tuo sun asentees käy enemmän sua itsees vastaan kuin loukkaa mua, jos siis sitä yritit. Ihan tavallinen nainen ja äiti mä loppujen lopuksi olen, tajusin vaan aika aikaisessa vaiheessa elämääni istuvani pankin päällä. Ja itseasiassa monet miehethän on sitä mieltä että avioliitto on pahinta ja kalleinta huorausta maailmassa. :D

No jaa, en mä oikeestaan mitään kehuja koittanut kalastella, ja musta tuo sun asentees käy enemmän sua itsees vastaan kuin loukkaa mua, jos siis sitä yritit. Ihan tavallinen nainen ja äiti mä loppujen lopuksi olen, tajusin vaan aika aikaisessa vaiheessa elämääni istuvani pankin päällä. Ja itseasiassa monet miehethän on sitä mieltä että avioliitto on pahinta ja kalleinta huorausta maailmassa. :D

Mua vastaan? :O

Jokaisella ihmisellä on oma moraalinsa, ei ne ole mitenkään vastaan, senkin horatsuhönö! :D

Olen prostituution laillistamisen kannalla ja mielestäni tuon työn pitäisi kestää päivänvalo. On paljon ihmisiä, joilla on perustarpeet mutta eivät pysty niitä samalla tavalla toteuttaa kuin valtaosa.

Mikä oikeus terveellä, seksuaalitarpeensa tyydyttävällä, on kieltää esim. vammaista ostamasta seksiä, jos sitä ei muuten saa?

Mua vastaan? :O

Jokaisella ihmisellä on oma moraalinsa, ei ne ole mitenkään vastaan, senkin horatsuhönö! :D

Tarkoitin lähinnä juuri tuota sun vähättelevää kirjoitustyyliäsi. Muuten juttujasi täältä jo pidempään lukeneenä pidin sua ennen hirvittävän fiksuna naisena, mutta nää pari viestiä sai mut miettimään uudelleen. En mäkään nimittele sua miksikään, tai vastaile ylimielisesti, vaan ihan aidosti hämmästyin miten noinkin fiksu nainen vajoaa noin alas kun puhutaan tällaisesta aiheesta.

Tarkoitin lähinnä juuri tuota sun vähättelevää kirjoitustyyliäsi. Muuten juttujasi täältä jo pidempään lukeneenä pidin sua ennen hirvittävän fiksuna naisena, mutta nää pari viestiä sai mut miettimään uudelleen. En mäkään nimittele sua miksikään, tai vastaile ylimielisesti, vaan ihan aidosti hämmästyin miten noinkin fiksu nainen vajoaa noin alas kun puhutaan tällaisesta aiheesta.

Sniif ja nyyh, huora ei arvosta mun nettipersoonaa! :laugh:

Älä kuule ota nettiä niin vakasvasti, en mäkään sua usko pätkääkään. :D

jos näistä pitää valita, niin kai se sitten huora on.

Itselläni on monta lasta, joten kotiäitiyttä en osaa arvostaa. Huomattavasti enemmän arvostan työssäkäyviä äitejä. Lisäksi parisuhteen taloudellinen tasa-arvo on minulle itsestäänselvyys, en osaa arvostaa ihmistä joka elää puolison tuloilla.

Huora sen sijaan tekee henkisesti varmastikin hyvinkin raskasta työtä. Jos ei veroja maksa, niin ainakin kierrättää rahaa varmaan tehokkaasti. Prostituutio pitäisi ehdottomasti laillistaa, jotta siitä saataisiin kunniallinen ja yhteiskuntaan paremmin tuloja tuova ammatti.

Ja kuten joku jo aiemminkin jo kirjoitti, kaikilla on oikeus seksiin. Myös niillä perheenisillä, jotka eivät ehkä saa niiltä kotiäideiltä :)

on näin mustavalkoista? Nainen voi olla kotiäiti tai huora, ei kai se ihmisarvoa vie? Ihan kuin tässä koetetaan mollata molempia osapuolia.
Annetaan huorien huorata ja äitien olla kotona, ei se kenenkään muun navasta ole pois.

Ilolintu, okei, oletetaan hetki että sä puhuit totta. Mitä sun mies ja lapset, äitisi ja isäsi, anoppisi ja appesi on mieltä sun sivubisneksestä? Vai eikö sivutyösi kestä päivänvaloa? Ja jos ei kestä, niin ihanko tosi sitä pitäisi jonkun arvostaa?

Voi pyhä paska taas. :D :D :D

Ei pysty arvostamaan sellaista ihmistä joka on valmis myymään itsensä kenen tahansa käyttöön rahasta. Miettikää nyt jotain vastenmielistä likaista miestä itsesi kimpussa, siis kuka oikeesti pysytyisi?

[QUOTE="...";27680537]Ei pysty arvostamaan sellaista ihmistä joka on valmis myymään itsensä kenen tahansa käyttöön rahasta. Miettikää nyt jotain vastenmielistä likaista miestä itsesi kimpussa, siis kuka oikeesti pysytyisi?[/QUOTE]

Ne voi pyytää pesulle ensin :D

Jos joku olettaa huoran "asiakkaiden" olevan siistejä tavallisia perheen isiä, niin erhetyy. Vain sellainen maksaa seksistä joka ei sitä ilmaiseksi saa. Normaali siisti mies, ukkomieskin sitä saa kyllä jos haluaa.

Ja kuka nyt koskaan missään tilanteessa arvostaisi lapsia? Tai ylipäätään jonkun toisen lapsia? Yök. Tälläisellä palstalla ei ole ketään kellä olisi lapsia, eikä ainakaan kotiäitejä. Lapsethan on ihan turhia ja kotiäidit vain siksi kotona niiden kanssa ettei vaan tarvitse mennä töihin. Se valtaisa summa joka kotiäideille maksetaan mahdollistaa ihan tavallisen elämän nykysuomessa, mistään ei siis tarvitse tietenkään luopua kun kotiäitinä on. Rahaa tulee ovista ja ikkunoista :D

Ilolintu, okei, oletetaan hetki että sä puhuit totta. Mitä sun mies ja lapset, äitisi ja isäsi, anoppisi ja appesi on mieltä sun sivubisneksestä? Vai eikö sivutyösi kestä päivänvaloa? Ja jos ei kestä, niin ihanko tosi sitä pitäisi jonkun arvostaa?

Voi pyhä paska taas. :D :D :D

Mun hupakoinnista tietää mun miees, lapset on vielä niin pieniä etteivät ymmärtäisi aiheesta mitään, ja toisaalta en myöskään näe syytä miksi lasten pitäisi tietää mun seksielämästä sen enempää. Vanhempani ovat kuolleet, samoin mieheni äiti. Appiukko tosiaan ei tiedä, mutta osaatkohan itse ollenkaan arvella miksi en huutele tästä "ammatistani" jokaiselle vastaantulijalle, tai välttämättä edes ystävilleni. Voisikohan siihen valintaan mitenkään liittyä esim. sinun kaltaistesi ihmisten tuominta, vaikkette oikeastaan alasta edes mitään tiedä. Itse olen kuitenkin tietyllä tapaa ammattiylpeä työstäni vaikken siitä kaikille kerrokaan.

Onko sun ihan mahdoton ajatus laskeutua hetkeksi sieltä ylemmyydentunnon jalustaltasi, ja mahdollisesti keskustella aiheesta ilman tuollaista naureskelevaa asennetta. Jos et koe siihen pystyväsi, niin jätetään tämä jutustelu tähän. :)

Sen voisit tosin kertoa mikä mun ammattivalinnassa on niin uskomatonta ettet halua pitää mua todellisena henkilönä? Vai pelkäätkö että huora pääsee liian iholle jos juttelet mun kanssa vakavissasi?

[QUOTE="...";27680537]Ei pysty arvostamaan sellaista ihmistä joka on valmis myymään itsensä kenen tahansa käyttöön rahasta. Miettikää nyt jotain vastenmielistä likaista miestä itsesi kimpussa, siis kuka oikeesti pysytyisi?[/QUOTE]

En todellakaan myy itseäni kelle tahansa, mulla on todellakin varaa valita asiakkaani. Haisulit, humalaiset ja väkivaltaiset jäävät auttamatta oven toiselle puolen. Ihme ajatusmaailma että huoran pitäisi jotenkin antautua kaikille halukkaille, kyllähän esim. ravintoloillakin on oikeus valita asiakkaansa.

Yhteistyössä