V
"vieras"
Vieras
Muistan kun kaveri yläasteella kertoi joululoman jälkeen että oli paras joulu ikinä,ensimmäinen joulu kun isä ei ollut kännissä riehumassa ja saivat äidin kanssa katsoa rauhassa telkkaria ja syödä herkkuja.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä sen pitäisi sitten saada? Turhia leluja jotka unohtuu valtaosa viimeistään parin viikon päästä?
kuten synttärit, juhannus, pääsiäinen, loppiainen, uusivuosi....:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27519467:Ei se lahjojen määrä vaan laatu. Ja nyt en tarkoita laadulla hintaa vaan sitä, että lahjasta olisi lapselle iloa vielä seuraavana kesänäkin. Mielellään vielä pidempäänkin. Mä totesin aikoinaan omien lasteni kohdalla, että varsin moni joululahjaksi saatu lelu jäi unholaan jo ennen pääsiäistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27520029:Mä ajattelen asian niin, että jos sillä lapsella on jo nukke, niin montako vauvanukkea lapsella pitää olla? Legoista olen kanssasi samaa mieltä, koska niitä voi yhdistää edellisiin legoihin. Samoin jos lapsi saa vaikkapa nukkekodin, niin sitä voi sitten seuraavina jouluina ja synttäreinä täydentää ostamalla seuraavaan nukkekodin huoneeseen huonekaluja jne. Kirjat on mun mielestäni hyviä lahjoja, samoin piirustus- ja askartelutarvikkeet.
Meillä ihanne on kolme-viisi lahjaa per lapsi ja yksi lahja per aikuinen.
Niiden avaamiseen menee se kolmisen tuntia.
Avataan siis vuorotellen.
![]()
Mistäs sä voit tietää, vaikka se pyyhe olisi lapselle tärkeä kun on oma ja muistaisi aina vessareissuilla mainita pyyhkivänsä kätensä OMAAN pyyhkeeseen?
Ei kaikkia lapsia kasvateta materian jumalointiin, ja jotkut ovat persoonaltaankin vaatimattomia.
Jokainen saa toki lahjoa miten haluaa, mutta kyllä mua oksettaa jo eettisistäkin syistä.