Hei!
Lueskellut ketjua paljon mutta itse en ole vielä testaillut, varmaan vasta loppuviikosta kun päivät ovat nniin vähäiset vielä...
Mutta tulin
kommentoimaan naapurin tytölletäytyy sanoa että gyne on kyllä ollut todella ammattitaidon tai sitten työhönsä kyllästynyt... Tottahan se on että joillakin raskaushormonia on elimistössä koko ajan mutta määrät ovat erittäin vähäisiä, ei todellakaan noin suuria kuin sinulla. Juuri itse kohdun ulkopuolisen raskauden kokeneena ja lääkärin kanssa jutellen niin negaksi katsotaan kun raskaushormooni veressä on 0-5.3...eli kyllä tuo sinun tulos veressäkin vielä positiivisen tuloksen antaa. Mutta pitäisihän tuota sinun tilannetta seurata että muuttuisi negaksi. Minulla alkoi vuodot kun hormoonia oli veressä päälle sata, viikko siitä oli 37.5 ja siitä huolimatta piti käydä verikokeessa viikko sitten ja tulos oli 4.4, eli mega. Lääkäri sanoi että niin kauan seurataan kun muuttuu negaksi. Ei minullakaan tosiaan mitään kohdussa näkynyt vaan kaksi viikkoa sitten kontrolli ultrassa oikealla puolella munanjohtimessa mutta oli tulossa itsekseen pois eli meni seurannalla ohi. Voisikohan sinullakin olla kyseessä ku? Onko ollut kipuja?
Ja tuohon painoon... Huoh, että siitä jaksavat aina valittaa ja huomauttaa. Onhan se toki totta että se joillakin voi vaikeuttaa raskaaksi tulemista mutta ei tosiaan kaikilla. Itsekin olen ylipainoinen ja raskaaksi olen tullut...mä en varmaan uskaltaisi mennä kyseiselle gynelle, se varmaan väittäisi että olen täysin hedelmätön...
Ja sori kirjoitusvirheet, kirjoitan puhelimella ja en jaksa alkaa niitä korjaamaan