Cisu iso halaus vielä kerran, olet ollut ajatuksissa! Voimia teille molemmille :hug:
Willbe voimia myös teille odotteluun :hug: Ja ennen kaikkea toivotaan parasta!
Jotenkin toivoisi, että meillä joilla jo odottamisen odottaminen on vienyt aikaa ja henkisiä voimavaroja olisi etuoikeus nauttia raskaudesta ilman turhia epävarmuustekijöitä.
Mutta joku nähtävästi päättää toisin :'( Näitä uutisia lukiessa sitä vaan ei voi olla miettimättä, että MIKSI?
ON: Meillä oli eka neuvolakäynti viime viikolla. Siis keskustelua ja lappuja ja lippuja joka lähtöön. Tykkäsin tosi paljon meidän pikkukaupungin neuvolan tätistä! En tiedä, oon varmaan joku ikärasisti mutta oli tosi kiva jutella iäkkäämmän, kokemusta omaavan henkilön kanssa
Joskus eriyhteyksissä on jotenkin ollu tosi outo kun hoitajat/lääkärit on omanikäsiä
Jos joku päivittää tota listaa, niin mulle voi laittaa seuraavan
neuvolan 14.11 ja nt-ultran 22.11. Niin ja tosiaan samalla vois päivittää ton mun lasketunajan
5.6 eikä 4.6. Hätähousuna oon laskenu koko ajan väärin
Täällä kanssa oireet tulee ja menee
Mulle tuli etovaa oloa vasta tuon ar-ultran jälkeen eli aika myöhään. Koko ajan saa olla jotain pientä purtavaa hätävarana mukana. Pönttöä ei oo kuitenkaan vielä tarvinnu halailla. Tällä hetkellä suurin oire on ehkä rintojen kipu. Välillä tuntuu, että tissit räjähtää! Toisaalta on ne kyllä vähälle aikaa paljon kasvaneetkin. Mahan turvotus on ehkä vähän laskenu. Mulla oli oikeestaan jo pikkusen ennen punktioo sellanen masu, että jos ei ois käyttäny löysiä vaatteita, niin moni ois varmaan luullu, että synnytän minä hetkenä hyvänsä. Nauroinkin joku aika sitten miehelle, että kun mä oon aina halunnu ottaa masusta kuvan joka raskauskuukausi (että näkis miten se kasvaa), ja nyt mä näytin jo heti ekassa kuvassa räjähdyspisteessä olevalle
Nuista tyttö/poika tuntemuksista, mulla on ihan sellanen olo, että tyttö siellä on
Lisäks mies luki jostain, että stressaavat äidit saa todennäköisemmin tyttöjä, niin sekin on varma, että tyttö ois todennäköisempi. Nuo tuntemukset johtuu varmaan siitä, että näin ennen plussatestiä monena yönä unta pienestä tytöstä :heart: Ootteko muuten meinanneet selvittää sukupuolta ennakkoon? Me ajateltiin odottaa viimeseen asti, joka tapauksessa tuli kumpi tahansa, on hän erittäin toivottu ja odotettu :heart: Ja ennen kaikkea tietty toivotaan, että raskaus jatkuu loppuun asti, sekään kun ei ole mikään itsestään varma juttu.
Mites muuten kun täällä kaikilla taitaa olla oireena tuo väsymys, niin miten pitkiä yöunia te nukutte? Ei muuten mut mua ei erityisemmin päivällä väsytä?!? Toki joskus tullu sellanen uupunu olo mut ei mitään dramaattista muutosta aikasempaan (ja teen kuitenkin aika fyysistä työtä). Mä nukun 9-10h unia yöllä, et saanko sitten ladattuun akut niin hyvin silloin
P.s
sekundamamma onnittelut hyvistä tuloksista