<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 12 <3<3

Tervetuloa uusille ja Ninni_90, kovasti onnea ja tarrasukkia! :heart:

Täällä mennää reilu viikko myöhässä pillerikierrosta, varmuusnega tehty tänä aamuna. Lueskelin eilen kokemuksia myöhäisistä plussista, ei näytä olevan niinkään harvinaisia. Ajatus vähän ahdistaa ku ei nuo miun antibiootit sovellu raskaana oleville, mutta jospa siellä ei olis ketään ja ehtisin syödä sen estokuurin loppuun. Testaan kyllä silti taas viikon päästä, ihan varmuuden vuoks :D
 
Onnittelut plussasta Ninni!

Kalille negapahoittelut!

Hydra, kohtalotoverini, miten siellä sujuu :)?

Täällä vietetty mukavaa viikonloppua. Eilen oltiin katsomassa stand up:ia ja hurjan hauskaa oli, pian uudestaan! Tänään sitte sporttipäivä edessä, pitää pian lähteä lentopallo peliin ja mieskin menee säbäturnaukseen...Äänestämässäkin juuri pistäydyttiin. Nyt viikonloppuna on mukavasti ollu muuta ajateltavaa ku testin tekeminen...nyt taitaa olla jo dpo11, mutta tällä hetkellä ei testit kuumottele, luultavasti taas ku viikko alkaa ;) Kummempia tuntemuksia ei oo...ehkä hyvin hetkittäistä menkkajomoa, mutta eipä juuri, menee nopeeta ohi.
 
maimai kyllä toi mun mielestä ovis plussalta näyttää :D Kuinka monta päivää ennen ovista yleensä sulla tulee kaks viivaa testiin? ja montako päivää sitten siitä menee että on ovis plussa?
Ite testasin eilen ovista ja siihen tuli vaan viivanpaikka ja yleensä on ovis oloja ollut n.kp18 joten koska pitäisi alkaa viivaa näkyyn? Tänään en ole testaillut enkä varmaan testaa. Huomenna taas sitten
 
Ninni_90, onnea! :flower:

Vilijonkka, tämä hätähousu tunnustaa tänään dpo 8 testanneensa negan. :ashamed: Joo joo, tiedän että ihan liian aikaista oli, kun kuulemma sen plussan voisi saada aikasintaan dpo 10, mutta mutta...

ON: Torstaina oli parin tunnin ajan hyvin voimakkaita nippailuja mahassa. Vähän samanlaisia kuin menkkojen aikanakin. Pelästyin jo, että nytkö se täti jo tuli. Vuoto ei ole kyllä ainakaan toistaiseksi alkanut ja nippailut on vaan jatkunut. Vauvakuumeissani googlettelin myös kaikenlaista kiinnittymiskivuista jne. Tänään mitenkään pystynyt enää olla testaamatta. Onhan tässä vielä kaikki mahdollisuudet sille plussallekin, kun dpo:t tosiaan vasta noin vähän. Seuraavan kerran testaan vasta aikaisintaan dpo 11-12 (jos maltan odottaa :D).
 
Mustaki on plussa Maimai, nyt vaan hommiin ;) peukut pystyssä täällä!

Hydra: ymmärrettävää tuo hätäileminen..kumpa ne nippailut tietäisi hyvää :) ja hyväm ettet vielä lannistunut noin aikaisesta testistä, ei pidäkään :) tää on kyllä yhtä odottelöua tää yritys!!! pahinta on se, ettei loppua ole näkyvissä...
 
Täällä oli juttua ennen unista.... Aika spookieta kyllä. Ite en ol nähnyt enne unii ja monesti ne unet unohtuukin aika pian jos sattuu aamulla musitamaan. Joskus ku on nähnyt unta jonka haluaa kertoa mahdollisesti sille tyypille joka on unessa niin jos sitä ei heti kerro tai kirjoita ylös niin se unohtuu tosi nopee :/ Mut ootteko kukaan käynyt ennustajalla? Meillä yhessä työpaikassa saatiin lahjaks käydä ennustajalla. Se oli kans aika spookieta vaikka toisaalta ei usko niin sitte taas toisaalta jotkut jutut sai kyllä niin karvat nouseen pystyyn Silloin kirjotin ylös talteen sen mitä ennustaja eukko sanoi, vielä ei ole tapahtunut mitään muuta kuin se etten Poriin jäänyt. Mutta se olikin selvääkin selvempi juttu :D

buffy sulla onkin ollut ihana herätys muutama aamu sitten <3 Ihanaa... kohta varmaan luen miten juhlistitte tuota, kuhan pääsen eteenpäin näissä texteissä :)

miss_pigguy toivottavasti saisit jotain apuja millä bongata oviksen. Taikka sitenvaan ahkerasti läpi kierron peiton heilutusta sen oliks se kolmen päivän välein niin ei pitäis ovis mennä sivusuun.. Jokos sitä on kokeiltu niin? Se lääkäri millä kävin niin totes mulle noista testeistä että "voikohan niihinkään aina niin luottaa". En sitten tiedä oliks hän sitä mieltä että huuhaata koko homma. Mut kyllähän ne on näyttäneet toimivan. Mulla näytti koko viikon jonkin sortinviivaa ne testit, mut tänään taas vahva viiva mitä ei viikolla ollut. Viikolla oli tosi hailakkaa viivaa. Voin kuvitella, että ärsyttää!

pantera voih, ompa sulla ollut siellä kurja tilanne! Sietäis sun mies saada kunnon luunapin! Joko tilanne on rauhottunut? Sä et kuitenkaan ole yksn muuttamassa. Muo kans niin ärsyttää tollanen saamattomuus. Sitä joskus ilmassa täälläkin tai oikeestaan enemmän ku joskus. Viime hermotsuin siitä ku olin pyytänyt tiskaamaan ja mies lupas, mut ku ei kolmeen päivään mitään tapahtunut niin mä tiskasin ja totesin sille että mä taidan olle vaan joku kotiorja. Noh, siitähän riemu alko :D No, selvitetty jo kaikki rauha palannut :D Mut siis pointti li se että ymmärrän suo täysin.

ninnille viivan vahvistumista ja pitkäaikaista vuokralaista <3

Ja nyt näiden kirjotusten lähetys ja seuraavan sivun lukemista :)
 
Henrietta ja kali tsemppiä uuteen kiertoon! Sikäli mikäli kalilla nyt täti kunnolla tulee kylään. Salallu missäs sun täti viipyy jos kerran negaa pukkaa. Oispa sulla juuri myöhäinen plussa tulossa.

eläväinen Mullahan oli viime lauantaina tosi vahvat viivat ovistestissä, mut tiesin ettei voi olla ovis, ku oli vasta kp6 silloin. Ja koko viikon tein testejä aamulla. Viikon ainakana testi haaleni ja eilen oli jo taas tosi halee, mut tänään pärähti tuo. Niissä ovis paketeisshan lukee, et testi kannattaa tehä joka päivä about samaan aikaan. Sitten siellä on se taulukko josta voi arvuutella millee aikavälille se ovis tulis.. Jos sulla on ovis ylees kp18 niin mä varmaan ite tikuttaisin kp14-20 tai jotain. Mulla on ylees ovis olli siinä kp13-19 niin oon monesti alottanut jo kp9 tikuttelee niin ei meeistte ohi :) Toivottavasti sun ovis pian ilmaantuun!

Hydra ihana hätähousu <3 Toivottavasti nuo olis niitä kiinnittymiskipuja.. Ens viikollasitten uutta testiä tulemaan! Ps. talletuksia tehty täällä jo heti aamusta ;) vilijonkka siellä kans menossa niin piinailut :) Toivotaan testiin plussaa!!!


ON täällä tosiaan viime viikko meni niin hurjaa vauhtia, et huh huh! Ja varsinkin toi pe-la. kakas nuorinta siskoa ja Olivia tulivat meille yöks. Sitten oltiin Olivian ja nuorimman siskon kanssa työkaverin Oriflame kutsuilla ja siell ätehtiin kasvonaamioo jne. Olivian äiti oli halloween kekkereissä tossa kolmannen siskon luona. Mutta tuli sitten meille, ku mekin tultiin kotiin. Oli niin kamala ilma silloin perjantaina et huh huh. Oltais oltu kootna vasta joskus 23 jälkeen, mut onneks työkaveri heitti meet meille. Ikävä kyllä istuinta ei ollut, mut lupa kysyttiin äidiltä Olivian autoiluun. Ja oli varmaan turvallisempi kyytii, ku bussit oli ollu ojissa jne. Eilen maistatin perunaa ja porkkanaa Olivialle ja sitten ne jo lähti kotiin. Ikävä jo on kova sitä muruu. Ruu oli kovin kiinnostunut Oliviasta, mut kuitenki vähä pelkäs. Nyt vaan rauhallinen sunnuntai :) Ihana auringonpaiste ja vähän pakkasta!
 
miss_piggy
maimai: Kyllä me on pyritty aika tiuhaan heiluttelemaan peittoja :D Tai nyt tässä kierrossa silleen, että kp 12 alkaen kahtena päivänä peräkkäin, sitte tuli päivän tauko, sitte taas, sitte oli muutaman päivän tauko... Ja sit se ovis taiski jo olla ohi :LOL: Niin no sitä ovistahan en nyt tikuttanu, että ihan mutu-tuntumalla, ja laskelmien perusteella.
Luin ite jostain että joka toinen pvä ku hommailis niin ois riittävästi.
 
miss_piggy joo samaa kans lukenut, et se on jopa parempi kuin joka päivä. Ehtii kehittyy uusii siittiöit paremmin ;) Toivottavasti nyt ois sitte tärpännyt ku noin hyvin on peittoja heiluteltu. Peukut, että joku on päässyt maaliin ja että se siitetty munasolu vielä kiinnittyiskin kunnolla!
 
Tänään tein sittenkin ovis testin vaikka ajattelin aluksi että en tee. Negaa edelleen näytti, eikä mitään viivan alkua ees antanut. Huoh. Alkaa huolestuttaan vaikka tiiän, että yleensä ovis tuntemuksia on ollut vasta kp18. :ashamed:
No oviksen bongailu jatkuu, vielä ei ole edes mitään ovis oloja, mutta oli pakko testata, että ei vahingossakaan ovis mene ohi :D
Tiedä sitten jaksaako huomenna testata vai vasta jos tulee jotain ovis oloja.
Jos käy niin että tässä kierrossa ei tule ollenkaa kahta viivaa tikkuun niin pitäisiköl siitä soittaa lääkäriin/gynelle vai odottaa ja testata seuraavassa kierrossa ja vasta sitten soittaa jos ei silloinkaan oo ovista testien mukaan?
Vähän aikaista miettiä tämmöisiä, mutta väkisinki alkaa miettiä ja vielä kun olen koko päivän ollut yksin. Mies lähti aamulla auttaan jotain kaverian jossain hommassa ja mä oon täällä kotona yksin miettinyt asioita ja kaikkee. :ashamed:
 
eläväinen en nyt muista millä kp:lla meet mut älä huoli. Testailet vaan ja toivottavasti se ovis sieltä löytyy. Oon myös täältä ja jostain lukenut, että saattaa olla kiertoja ettei ovuloikaan. Mut jos vaan tuntuu niin kannattaa käydä gynellä. itekkin juur kävin vaikka ei se niin kivaa olekkaan. Mut ainakin tietää, että kaikki on kunnossa. Nyt hymyä huuleen siellä :)
 
  • Tykkää
Reactions: eläväinen
maimai, se on onneks jo käsitelty. Ollaan täällä landella ja huomenna aamusta ajetaan kotiin. Minä pakkaamaan ja mies... ylläri töihin.

Himoista, limoista ja kivuista päätellen ovis osuu tälle päivälle. Ei auta muu kuin talletella kovasti ja toivoa et stressi ei aiheuta mitään aikaista km:ää, jos nyt jotain kiinnittyisi.
Tää jatkaa sängyn pohjalla löhöömistä, vaihdettiin miehen autoon talvirenkaat ja onnistuin aika kovasti lyömään pään autoon. Nyt on sit törkee hedari ja aavistus pahaa oloa. Yh.
 

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT SU 28.10.2012




kaiku<3.................. 22...............kp 72/32..........................yk 5
Slallu........................25................kp 38/28?............................yk1
ralliruutu..................23...................kp 32/28-32.......................yk 1
Fiinaliina.....................22................kp 31/33....................yk/TJOT 3
Dana-........................28.................kp 31/28........................yk 16
Vilijonkka....................26.................kp 30/29-35..................yk 8



Miuyy..........................21.................kp 26/28........................yk 2
Hydrangea..................26................kp 23/26.......................yk 9
Ensimmäinen.............28....................kp 23/?......................yk1
PilkeSilmäkulmassa......?.....................kp 22/28-29..................yk 2
miss_piggy................31................kp 20/26............................yk 6





Lilja87......................25................kp 17/30-44?................TJOT/yk 3
maimai83..................29................kp 14/33...............................yk 5
eläväinen................19..................kp 14/30-38.......................TJOT
pantera...................19.................kp 13/27-28.........................yk 3



empp......................21.................kp 8/30.............................yk 7
buffy......................23..................kp 8/28.............................yk 7
Naapurin tyttö.........28................kp 4/29...............................yv 11
Lullaby89................23..................kp 4/31-36.........................yk 13
Niiu........................26...................kp 4/27-31........................yk 4
Henrietta-.............. 25.................kp 2/38-49..........................yk 2




ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

Vilijonkka dpo 11
Hydrangea dpo 8




HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/


Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3


 
pantera mukavaa löffäystä ja pääparan paranteluu. Ja nyt tosiaan niitä talletuksia kans tekemään. Päästään muuten kulkee samoilla dpo:lla :D

empp mulle voi huomenna päivitellä dpo0 :) sinne odotuksen osottajiin vai mikäs se olikaan :D
 
Minun tiedot voi päivittää :p

ralliruutu..................23.......... .........kp 4/28-32.......................yk 2

Olisihan se nyt liian helppoa ollutkin, jos ekasta yrityksestä olisi tärpännyt - eli menkathan ne sieltä alkoi todella erikoisten pms-oireiden jälkeen (joita minulla ei yleensä edes ole!). Tosin menkatkin ovat melko erikoiset, normaalia vuotoa vain 2 päivää ja rapiat vaikka normaalisti kestävät sen 5 päivää. Luulotautisena taidan testata itseni vielä tulevalla viikolla...
 
Olisihan se nyt liian helppoa ollutkin, jos ekasta yrityksestä olisi tärpännyt - eli menkathan ne sieltä alkoi todella erikoisten pms-oireiden jälkeen (joita minulla ei yleensä edes ole!). Tosin menkatkin ovat melko erikoiset, normaalia vuotoa vain 2 päivää ja rapiat vaikka normaalisti kestävät sen 5 päivää. Luulotautisena taidan testata itseni vielä tulevalla viikolla...
Niin minullakin! Minulla alkoivat menkat varsin aikaiseen verrattuna viime kiertoon. Pari päivää oli semmoinen yököttävä olo ja mietin jo ett' olisinko raskaana. Seuraavana päivänä alkoivat menkat, kaksi päivää runsasta ja sitten todella vähän. Kummallista.

Mutta toivotaan et onnistaisi seuraavalla yrittämällä!
 
kalille ja postimerkille pahoittelut tädistä. Nyt vaan uuteen parempaan kiertoon!

Muuten tässä mietin, että sitä on ite kyllä niin paljon paremmalla mielellä, kun kävi siellä gynellä. tenki ku se sulki sen pco:n pois. Mieli jotenki rauhallisempi ja luottavaisempi tähän yrittämiseen.
Mites, onks kellon siirtäminen vaikuttanut? Mä en tie, ei se kai mienkää ol vaikuttanut, mut väsyttää kyl jo, et vois mennä vaiks nukkuun... Mut jospa nyt tiskais ja koittais viel kukkuilla pari tuntii hereillä :)
 
Niin minullakin! Minulla alkoivat menkat varsin aikaiseen verrattuna viime kiertoon. Pari päivää oli semmoinen yököttävä olo ja mietin jo ett' olisinko raskaana. Seuraavana päivänä alkoivat menkat, kaksi päivää runsasta ja sitten todella vähän. Kummallista.

Mutta toivotaan et onnistaisi seuraavalla yrittämällä!
Joo, minullakin oli ihan ihme oireet ennen menkkoja . Yleensä 7-10 päivää ennen kuukautisia on jotain nipistelyä alavatsassa ja seuraavan kerran sitten kipuja tulee vasta ensimmäisenä vuotopäivänä. Nyt alkoi 5 päivää ennen menkkoja ihan tajuttomat alaselkä- ja alavatsakivut joka ilta, parina yönä en meinannut saada ollenkaan unta ja lopulta nukahdin itkua tihruttaen kun en tiennyt, mikä oli vikana :p Nyt noiden kummallisten menkkojen loppupuolella olo on ollut etova (jotkut asiat tai ruoat aiheuttavat ällötystä) ja ihmeellisen itkuherkkä olen ollut, mitä tähän aikaan kierrosta en yleensä ole :D Aika moni asia saisi kyllä selityksen, jos testi näyttäisikin plussaa. Ajattelin katsella rauhassa tuleeko esim. ovulaatio-oireilua, mutta en kyllä jaksa ehkä kuitenkaan elää niin kauaa epätietoisuudessa ;)

Kiitokset kaikille kannustaneille, täällä on kyllä ihastuttavan lämmin henki :)
 
(.) Vuoto on sentään vähentynyt, 4 päivässä 2 pakettia siteitä on hurja määrä, tais mennä hieman ylikin, vielä ei siis oon täysin loppunut, aamulla sofin 20 herkkyyden testiin haamu ja davidin ovistesti yhä plussaa, tosin, mulla on ovistuntemuksia :confused: kroppa tosin taitaa vaan temppuilla hormoonien takia, viikolla menen lääkäriin jos kelit suosisi (lunta joka paikassa ja autossa kesäkumit alla ja pitäs eka saada ostettua talvitassut siihen)
Kivut on onneksi poissa, mutta raudan puutosta on runsaan vuodon takia nyt kun pyörryttää välillä, oon kalpea ja kielen takaosaan on tullut sellaisia rakkuloita ja suussa maistuu niiden takia pahalle. Pitää siis kaupasta ostaa rautavalmistetta ja juoda se kuuri niin helpottaa. Miulla on ennenkin tuo ollut jos menkat on olleet oikein runsaat.
Hitsi kun ittee ällötti tuo vuoto kun se haisi pahalle, siis hieman ehkä raudalle sekin tai jollekin, tuntu että suihkussa piti olla koko ajan että pysty olemaan. :$
Huh huh... pian päästään uuteen yritykseen. Uskon että kun vuoto lopullisesti loppuu niin sit ei tuu testeihinkään mitään, sitä vertahan tulee pissiinkin automaattisesti niin se tekee siitä enemmän hormonipitoista kuin varmasti onkaan. ja jos ei oo kaikki poistunut niin tosiaankin lääkäriin, ja luultavasti sit kaavintaan... :/
 

Yhteistyössä