Ninni_90, ONNEA!! :flower:
(.) Kohta oman murun kainaloon nukkumaan.. Voi ku sen saiski tehdä joka ilta :heart:
(.) Kohta oman murun kainaloon nukkumaan.. Voi ku sen saiski tehdä joka ilta :heart:
Niin minullakin! Minulla alkoivat menkat varsin aikaiseen verrattuna viime kiertoon. Pari päivää oli semmoinen yököttävä olo ja mietin jo ett' olisinko raskaana. Seuraavana päivänä alkoivat menkat, kaksi päivää runsasta ja sitten todella vähän. Kummallista.Olisihan se nyt liian helppoa ollutkin, jos ekasta yrityksestä olisi tärpännyt - eli menkathan ne sieltä alkoi todella erikoisten pms-oireiden jälkeen (joita minulla ei yleensä edes ole!). Tosin menkatkin ovat melko erikoiset, normaalia vuotoa vain 2 päivää ja rapiat vaikka normaalisti kestävät sen 5 päivää. Luulotautisena taidan testata itseni vielä tulevalla viikolla...
Joo, minullakin oli ihan ihme oireet ennen menkkoja . Yleensä 7-10 päivää ennen kuukautisia on jotain nipistelyä alavatsassa ja seuraavan kerran sitten kipuja tulee vasta ensimmäisenä vuotopäivänä. Nyt alkoi 5 päivää ennen menkkoja ihan tajuttomat alaselkä- ja alavatsakivut joka ilta, parina yönä en meinannut saada ollenkaan unta ja lopulta nukahdin itkua tihruttaen kun en tiennyt, mikä oli vikana Nyt noiden kummallisten menkkojen loppupuolella olo on ollut etova (jotkut asiat tai ruoat aiheuttavat ällötystä) ja ihmeellisen itkuherkkä olen ollut, mitä tähän aikaan kierrosta en yleensä ole Aika moni asia saisi kyllä selityksen, jos testi näyttäisikin plussaa. Ajattelin katsella rauhassa tuleeko esim. ovulaatio-oireilua, mutta en kyllä jaksa ehkä kuitenkaan elää niin kauaa epätietoisuudessaNiin minullakin! Minulla alkoivat menkat varsin aikaiseen verrattuna viime kiertoon. Pari päivää oli semmoinen yököttävä olo ja mietin jo ett' olisinko raskaana. Seuraavana päivänä alkoivat menkat, kaksi päivää runsasta ja sitten todella vähän. Kummallista.
Mutta toivotaan et onnistaisi seuraavalla yrittämällä!