en halua edes matkustaa junalla.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27129534:Sanot asiat kaunistelematta. Huumorilla kyllä, muttet sievistele.
Päätön on VR:n miehiä.
Sanna80 on arkistoalalla.
Booty on artesaani.
Pikkukaupunkilainen on ammattikoulun autolinjalta + kauppista päälle.
muahhhMajuri on ehkä vahtimestarina yläasteella, mutta en tiedä millainen koulutus siihen on?
Höh, kun menit paljastamaan, tätä olin just tulossa arvaamaan.Tietojenkäsittelytiede
Mielenkiintoinen, saako kysyä tarkemmin mistä moinen mielikuvaHevoshoitaja
kun ette aina ajattele! miltä se voi tuntua kirjottajasta? Minä jos alotan ja kaikki nauraa paskaset: ajattelen joopa joo nuo runkkarit tiedätte ette mitään joten naurakaa! Se ei ollut pyyntö vaan käsky.muahhh
Sie oot jotenki sillai pehmeän jämäkkä jollainen tarttee olla eläinten kanssa kai?Mielenkiintoinen, saako kysyä tarkemmin mistä moinen mielikuva
(rakastan hevosia, vaikken niiden parissa työskentelekään)
Ja tämän kirjoittaja-Jehnny on opiskellut matematiikkaa, suorittanutkin siitä ylemmän korkeakoulututkinnon.Olen jotenkin ajatellut päättömän enempi autopuolen mieheksi.
No, onhan sellainen ala selvästi olemassa, sillä tuo oli oiva kuvaus työstäni...Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27129661:Rigelin ala olisi yhteiskuntamatematiikka, jos sellainen olisi.
SuzieQ. vois olla opiskellut jotain luovaa ja ihmisläheistä?Ihmemies nörtteilee työkseen, päätön rassaa autoja. Majuri voisi olla autokoulun opettaja. Björn on vaatekaupan myyjä ja Lunis nuoriso-ohjaaja.
Koulutuksista en osaa sanoa, mutta nuo ammatit tuli mieleen.
rassaan ihan jotain muuta.Ihmemies nörtteilee työkseen, päätön rassaa autoja. Majuri voisi olla autokoulun opettaja. Björn on vaatekaupan myyjä ja Lunis nuoriso-ohjaaja.
Koulutuksista en osaa sanoa, mutta nuo ammatit tuli mieleen.
joo, ravintolakokkihan minä.Keppälerttu on jollakin konkreettisella tavalla tekemisissä ruoan kanssa. Ei ravitsemustieteilijä, ennemminkin kokki tmv.
Ruutiukko on teknisellä alalla, mutta enemmän kuin pelkkä ammattitutkinto on suoritettuna.
Minun on pakko peesailla tätä ajatuslinjaa. Jos olisi pakko arvata tarkemmin, veikkaisin että Liliin koulutus on FM ja pääaine ehkä ... germaaninen filologia? Humanisti joka tapauksessa.Lilii on opettaja tai yhteiskuntatieteiden maisteri
Sen verran hyvin, että viettää aikaa yhdessä IRL myös.Alkuperäinen kirjoittaja Vanha ämmä;27129692:Höh. Tämmöinen vanha narttu ei oikein ymmärrä...kuinka hyvin täällä porukka toisensa oikein tuntee?
GynekologiAlkuperäinen kirjoittaja päätön;27129717:rassaan ihan jotain muuta.
Rehellisesti, saatoinkohan muistaa tämän jostakin keskustelusta...?Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;27129720:joo, ravintolakokkihan minä.