No itse asiassa jos en nykyistä alaa opiskelisi ja olisin kymmenen vuotta nuorempi, niin haluaisin kyllä olla hammaslääkäriAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27129596:björn voisi olla itseasiassa hammalääkäri, perun farmaseutin.
No itse asiassa jos en nykyistä alaa opiskelisi ja olisin kymmenen vuotta nuorempi, niin haluaisin kyllä olla hammaslääkäriAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27129596:björn voisi olla itseasiassa hammalääkäri, perun farmaseutin.
käykö? oot ihanuus! sinuun ihastuu samanlaiset kyselijät.Tää on todella hauska ketju, mut mä oon IHAN SURKEA näissä. :| En keksi mitään, lyö ihan tyhjää. :headwall:
Haluaisin kysyä, mitä musta luullaan, mut en tiedä uskallanko...? :ashamed:
ilmiselvästi työskentelet eläinten parissa, kenties löytöeläintalossa. Sinulla ei ole eläinlääkärin tutkintoa, eikä ehkä eläintenhoitajankaan. Mutta sellaista varmuutta ja ammattitaitoa hoitaa työtäsi, että sinua konsultoidaan usein työssäsi.Mikäs mun koulutus sitten on?
mahtava vitsi, kiitos.ilmiselvästi työskentelet eläinten parissa, kenties löytöeläintalossa. Sinulla ei ole eläinlääkärin tutkintoa, eikä ehkä eläintenhoitajankaan. Mutta sellaista varmuutta ja ammattitaitoa hoitaa työtäsi, että sinua konsultoidaan usein työssäsi.
Sinussa on sellaista itseoppineen eläinpsykologin virkaa.
Sellainenkin koulu tuli joskus käytyä, juu. Mutta sen alan työtä en ole tehnyt varsinaisesti koskaanAnatolia on kaupallisella, eiks vaan?=)
Pieneläinhoitaja.Mikäs mun koulutus sitten on?
*cokikset näppiksellä*Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27130239:Anatolia: ambulanssikuski, ensihoitaja.
Luitko sä mun ajatukset?! Mä veikkasin pieneläinhoitajaa. En tiedä, onko se ammatti, mutta ihan varmasti WhiteSnow on töissä jossain missä on hamstereita, marsuja, undulaatteja, akvaariokaloja ja gerbiilejä!ilmiselvästi työskentelet eläinten parissa, kenties löytöeläintalossa. Sinulla ei ole eläinlääkärin tutkintoa, eikä ehkä eläintenhoitajankaan. Mutta sellaista varmuutta ja ammattitaitoa hoitaa työtäsi, että sinua konsultoidaan usein työssäsi.
Sinussa on sellaista itseoppineen eläinpsykologin virkaa.
LuinLuitko sä mun ajatukset?! Mä veikkasin pieneläinhoitajaa. En tiedä, onko se ammatti, mutta ihan varmasti WhiteSnow on töissä jossain missä on hamstereita, marsuja, undulaatteja, akvaariokaloja ja gerbiilejä!
Kyllä tämäkin on hyvä veikkaus. Paitsi etten usko tuohon mamu-kerhoon. Ennemmin jotakin lasten tai nuorten parissa tehtävää vastaavaa?Lilii on yliopistolla suomen kielen ja kirjallisuuden proffana ja vapaa-aikanaan vetää
teatteritaidekerhoa maahanmuutajille.
Edes yks meni ihan metsään, jess!VR:n lipuntarkastaja
Ultramariini on sellainen Alison Dubois; selvännäkijä, auttaa poliisia.Luin
Mamuilla on lapsiakin. Ja tarkoitus onkin näissä teatteritaidekerhoissa, vai mitä ne nyt olikaan, työstää sekä lasten, että aikuisten tunneperäisiä asioita.Kyllä tämäkin on hyvä veikkaus. Paitsi etten usko tuohon mamu-kerhoon. Ennemmin jotakin lasten tai nuorten parissa tehtävää vastaavaa?
Selkeästi terveysalalla + supernopea ja tarkka reagoimaan = ensihoitaja. Tää on fakta. Kerro pomollesikin.*cokikset näppiksellä*
Näillä ajotaidoilla ja rapakunnolla, juu