Arvuutellaan palstalaisten koulutuksia heidän kirjoitustensa perusteella!

• Viestiketjun aloittaja "Inkeri"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
se miten sanot ja mitä sanot? Jos haukut toista etkä uskalla antaa omaa mielipidettäs oot "kasvatettu" , mitä muut niin minä perässä. Nuoret jotka ootte viellä ihmettely asteella niin voitte ottaa oppia mutta järkevä kapinointi on sallittua.

vrs
Tää on todella hauska ketju, mut mä oon IHAN SURKEA näissä. :| En keksi mitään, lyö ihan tyhjää. :headwall:

Haluaisin kysyä, mitä musta luullaan, mut en tiedä uskallanko...? :ashamed:

SuzieQ. vois olla opiskellut jotain luovaa ja ihmisläheistä?
No sanotaan, että jos olisin tajunnut pistää asiat tärkeysjärjestykseen ja ajatella nenääni pidemmälle nuorena, niin olisin opiskellutkin, eli siinä mielessä osuit oikeaan.

Nyt onneksi harrastukset on sydäntä lähellä, ja ennen eläkeikää vielä otan vahingon takaisin ja menen koulun penkillekin vielä. :) Tosin on mulla kaksikin koulutusta, muttei juuri noita luovia.

:DDD
päätön: kun sulle on ehdotettu tota gynee moneen kertaan niin voiko sulle varata näin netin kautta aikoja? mulla olis kierukan 3v kontrolli tulossa (tai siis olis pitäny varata aika jo muutama kk sitte) nii ois varmaan kätevämpi varata tällee palstan kautta? :D alan siis uskoon ettet oo tarhansetä, vaan gyne :D

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
"vieras"
päätön: kun sulle on ehdotettu tota gynee moneen kertaan niin voiko sulle varata näin netin kautta aikoja? mulla olis kierukan 3v kontrolli tulossa (tai siis olis pitäny varata aika jo muutama kk sitte) nii ois varmaan kätevämpi varata tällee palstan kautta? :D alan siis uskoon ettet oo tarhansetä, vaan gyne :D
voin kertoa vinon pidon normi sairauksista! Se on normii että sairauksia on. En usko että ei ollut. Ihminen on aina sairas altis!

[QUOTE="vieras";27130087]voin kertoa vinon pidon normi sairauksista! Se on normii että sairauksia on. En usko että ei ollut. Ihminen on aina sairas altis![/QUOTE]

saisko saman suomennettuna. :O

• Tykkää
Reactions: Lex

Yhteistyössä