Ammattikoulu. Joku viiksilinja.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27129460:
veikkaan että sä olet sähkäri tai putkariAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27129460:
FM on oikeinNo sähän olet tietysti naprapaatin koulutuksen käynyt filosofian maisteri.
Olen jotenkin ajatellut päättömän enempi autopuolen mieheksi.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27129439:Päätön on yliopistoihminen, Keittiksellä lienee opistotason tutkinto. Venakolla lienee "elämänkoulu" takana.
Ihan sama oli mielessä.Ammattikoulu. Joku viiksilinja.
ulkomaiset tutkinot on niin vaikeita että ei me tajuta, muistelen että MSc pääaineena kehitysapu tmsMie oon omani julkistanut niin moneen kertaan, että teitin helppo hankkia kymmenen pistettä ja papukaijamerkki.
Majuri on joku kauppatieteiden yo.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27129460:
Mutta ihan jos mielikuvalinjalle lähdetään, niin sinusta sanoisin sosionomi.Mie oon omani julkistanut niin moneen kertaan, että teitin helppo hankkia kymmenen pistettä ja papukaijamerkki.
ATK pääaineena?FM on oikein
eipäs sotketa harrastuksia tähän.Olen jotenkin ajatellut päättömän enempi autopuolen mieheksi.
Olet liian suora ja asiapitoinen tyyppi ollaksesi humanisti.OMG, siis ei siis insinööri...mitä mä olen tehnyt väärin, että musta saa sellasen mielikuvan...:headwall::saint:
Ihan humpuukihumanisti ja vieläpä hyvin vaiheessa + sosiaaliala
Lilii on pakosti valtsikan naisia.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27129327:Morbidmama, AMK. Voisipa olla jopa insinööri.
Älä kysy mistä mielikuva. :ashamed:
Aika karkea loukkaus kauppatieteilijöitä kohtaan.Majuri on joku kauppatieteiden yo.
Olisinkin.Lilii on pakosti valtsikan naisia.
Jos suora ei tarkoita suoraviivaista niin olkoon....:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27129502:Olet liian suora ja asiapitoinen tyyppi ollaksesi humanisti.
HevoshoitajaMahdanko mä uskaltaa edes muistuttaa olemassa olostani
Kansatiede?Lilii on pakosti valtsikan naisia.
Sanot asiat kaunistelematta. Huumorilla kyllä, muttet sievistele.Jos suora ei tarkoita suoraviivaista niin olkoon....:xmas:
Automekaanikko tai teknikko.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27129460: