Laittakaa kuvia itsestänne :)

Status
Viestiketju on suljettu.
tytteliini88
[QUOTE="vieras";26828449]Nätti olet.[/QUOTE]

Oot mieltsin kaunis! Jokaisella on kohtansa mihin ei ole tyytyväinen mutta sun on turha huolehtia sellaisesta. Sun kasvot on klassisen kauniit:)
 
Voi eikä, alan kohta poraan teidän takia :ashamed:
Koko nuoruuden saanu kuulla varsinkin siitä nenästä. Ootte just pelastanu mun illan ja varmasti vähintään pienen osan tulevastakin :)

Ihanaa, että täältä palstalta löytyy vielä hyväntahtoisiakin. Niin kirjautuneista kuin harmaistahin.
 
"vieras"
Voi eikä, alan kohta poraan teidän takia :ashamed:
Koko nuoruuden saanu kuulla varsinkin siitä nenästä. Ootte just pelastanu mun illan ja varmasti vähintään pienen osan tulevastakin :)

Ihanaa, että täältä palstalta löytyy vielä hyväntahtoisiakin. Niin kirjautuneista kuin harmaistahin.
Palautetaas sut maanpinnalle: Sulla on oikeesti ihan yhtä järkyttävä haistin kuin venakolla. Kehut on niiiin läpinäkyviä; eivät vaan kehtaa sanoa totuutta.
 
[QUOTE="vieras";26828655]Palautetaas sut maanpinnalle: Sulla on oikeesti ihan yhtä järkyttävä haistin kuin venakolla. Kehut on niiiin läpinäkyviä; eivät vaan kehtaa sanoa totuutta.[/QUOTE]

Voi kuule voit arvata, että olen kuullut sen jo pari kertaa aikaisemminkin, mutta kiitos kuitenkin kun muistutit!:LOL:
 
[QUOTE="vieras";26828655]Palautetaas sut maanpinnalle: Sulla on oikeesti ihan yhtä järkyttävä haistin kuin venakolla. Kehut on niiiin läpinäkyviä; eivät vaan kehtaa sanoa totuutta.[/QUOTE]

Kiva kun sinä olet tuollainen meedio, joka lukee muiden ajatukset ^_^ Minä ainakin ihan oikesti tykkään vähän isommista nenistä, kuin nöpönenistä. Esim monilla eteläeurooppalaisilla on tosi upeita neniä. Minulla on tuollainen ihme nysänokka ja näytän ihan siltä kuin naamasta puuttuisi jotain. Makunsa kullakin toki, mutta sinun mielipiteesi ei ole = minun mielipiteeni.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26828709:
Kiva kun sinä olet tuollainen meedio, joka lukee muiden ajatukset ^_^ Minä ainakin ihan oikesti tykkään vähän isommista nenistä, kuin nöpönenistä. Esim monilla eteläeurooppalaisilla on tosi upeita neniä. Minulla on tuollainen ihme nysänokka ja näytän ihan siltä kuin naamasta puuttuisi jotain. Makunsa kullakin toki, mutta sinun mielipiteesi ei ole = minun mielipiteeni.
Mä kans tykkään isoista nenistä ja tuokaan nenä nyt iso edes ole.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä