"Mikko"
[/URL][/IMG]
Mahan alku. Ja en tiedä miksi naama on noin norsunvitulla..
Olet todella kaunis, voi luoja sentään! Sytän rinnassa pamppailee
Tähtisimmu <3
[/URL][/IMG]
Mahan alku. Ja en tiedä miksi naama on noin norsunvitulla..
Katso peiliin!Alkuperäinen kirjoittaja 1 nikki/hlö/keskustelu;26827466:idiootti
No mulla on jo haastetta itteni kanssa (kaksonen) ja pojan kanssa (leijona), molemmat meistä päättömiä toheltajia.. Niin voi jopa olla että skorpionilapsi vaan katsoo sivusta kulmiaan kohottaen ja sanoo äidille että "rauhotu nyt, mitä sä oikeen siinä häsläät?". Skorpioni on oikeesti paha vaan sillon kun sitä yrittää satuttaa tai talloa, mä oon niin tossukka että sillä tulee mun kanssa hyvät oltavatVähän?
No mulla on jo haastetta itteni kanssa (kaksonen) ja pojan kanssa (leijona), molemmat meistä päättömiä toheltajia.. Niin voi jopa olla että skorpionilapsi vaan katsoo sivusta kulmiaan kohottaen ja sanoo äidille että "rauhotu nyt, mitä sä oikeen siinä häsläät?". Skorpioni on oikeesti paha vaan sillon kun sitä yrittää satuttaa tai talloa, mä oon niin tossukka että sillä tulee mun kanssa hyvät oltavat
No tuokaan nyt ei kovin fiksulta vaikuta?Alkuperäinen kirjoittaja 1 nikki/hlö/keskustelu;26827466:mee sä idiootti taas v*****n täältä aikuisten palstalta meuhkaamasta. Unohtuiiko sulta huutomerkkipussi kotiin?
Tuhma KepsisLaitoin kerran kauniin kuvani tänne ja onnistuin vain säikyttämään Kepsiksen. Ette saa enää mitään.
Tuossa ylemmässä kuvassa näytät ihan joltain -50-luvun amerikkalaiselta filmitähdeltä.
Ihan sama tuli mieleen. Tai ehkä jopa 40 luvun.Tuossa ylemmässä kuvassa näytät ihan joltain -50-luvun amerikkalaiselta filmitähdeltä.
Ainoastaan kun lähdin kamujen kanssa kapakkiin...muutoin olinkin ihan tukka pystyssä ja meikittä Siitä oli kyllä filmitähteys kaukana...Tuossa ylemmässä kuvassa näytät ihan joltain -50-luvun amerikkalaiselta filmitähdeltä.
Jos pukeutuisit hiukan ikäisellesi sopivammin, niin tuo +20kg ei näkyisi välttämättä ihan ensisilmäyksellä.Kiitos...onhan tuossa painossakin tuollainen 20kg eroa...
Mä katsoin ensin, että sulla on siinä knalli päässä Olis sopinut kyllä hyvin! Mun näyttö on vähän tumma, ei oikein erota kunnolla.Ainoastaan kun lähdin kamujen kanssa kapakkiin...muutoin olinkin ihan tukka pystyssä ja meikittä Siitä oli kyllä filmitähteys kaukana...
Samaa mietin. Ihan perusnätti tapaus, mutta noin tiukat housut eivät vain sovi silloin, kun on jo vähän tuota ahteria päässyt kehittymään.Alkuperäinen kirjoittaja veera vinkittäjä;26827837:Jos pukeutuisit hiukan ikäisellesi sopivammin, niin tuo +20kg ei näkyisi välttämättä ihan ensisilmäyksellä.
Nuorilla nyt on noita ohimeneviä muoteja niinkun pillifarkut. Ei sellaisiin muoteihin kannata hurahtaa.
Voisit ehkä kokeilla toisen mallisia housuja
Jep, katsoin samaa. Nuorelta Natalie Woodilta.Tuossa ylemmässä kuvassa näytät ihan joltain -50-luvun amerikkalaiselta filmitähdeltä.
tuossa tuollainen 40kg. Kilpailin silloin vielä aktiivisestiBootyPepistä tulee mieleen Lauren Bowles:
Vaikka Lauren on ehkä vähän persoonallisemman näköinen (hyvässä ja pahassa).
Ja 20 kiloa? Kuinka luikku olet nuorena ollut?
Missä tossa on jotain ylimääräsitä ahteria? En omatoimisesti huomannut mitään, vaikka tuo kuva on tässä jo moneen kertaan vilahtanut. Palasin sitten vielä tämän kommentin jälkeen oikein tarkasti tihrustamaan ja edelleenkään ei mitää läskipyllyä näkynyt?Samaa mietin. Ihan perusnätti tapaus, mutta noin tiukat housut eivät vain sovi silloin, kun on jo vähän tuota ahteria päässyt kehittymään.
Kun oliskin sitä peffaa samalla tavalla mitä nuorena kun kilpailin vielä...takamus kadonnut kokonaan :x sellainen komia iso brassi beba olis aika hieno mut en mä haluu laittaa pehmusteita tuonne ihon alle...Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26827963:Missä tossa on jotain ylimääräsitä ahteria? En omatoimisesti huomannut mitään, vaikka tuo kuva on tässä jo moneen kertaan vilahtanut. Palasin sitten vielä tämän kommentin jälkeen oikein tarkasti tihrustamaan ja edelleenkään ei mitää läskipyllyä näkynyt?
Täytyy sanoa että 65-vuotiaaks ihan näppärä mummukka <3Tuossa ylemmässä kuvassa näytät ihan joltain -50-luvun amerikkalaiselta filmitähdeltä.