Laittakaa kuvia itsestänne :)

Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="vieras";26827195]Vai niin sinä olet, toivottavasti vaan asuntolainasi kannsa. Tahtoisin antaa sinulle kyydit paratiisi saarille, kyydit jota et koskaan tulisi unohtamaan ja kyydin jota tulisit aina muistelemaan kaiholla. :)[/QUOTE]

:LOL:
 
"hih"
Alkuperäinen kirjoittaja Ihania tytteleitä:);26826485:
Tossa ku näkin sen kuvan, mitä Venakosta näyttivät niin täytyy vaan todeta että kyllä palstan Suomalaissyntyiset ovat paljon kauniimpia <3

Venäläisillä on normaalisti jotenkin kamalan häiritsevän suuret nenät :D
Minkä kuvan näyttivät venakosta??? Mäkin tahdon nähdä. Laita linkkiä pliiiis :D
 
:D Nyt se alkaa olemaan jo hieman urheilullisuutta vaativa, konstit on monet kun yrittää vaikka sängystä kammeta vauhdilla ylös keskellä yötä kun tuntuu että rakko räjähtää :LOL:

Marraskuun alussa on laskettu aika, et tässä saa vielä odotella muutaman tovin :D
Minäkin olen syntynyt marraskussa :) Paras kuu kaikista :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Tsemppii idänihmeelle:D
[QUOTE="hih";26827214]Minkä kuvan näyttivät venakosta??? Mäkin tahdon nähdä. Laita linkkiä pliiiis :D[/QUOTE]


Sen missä näytti siltä kun olis ollu vappunaamari päässä. Siis harvinaisen iso nenä ja syylältä näyttävä näppylä nenän vieressä:D Kyllä se kuva vielä ilmaantuu jossain vaiheessa:D

Mä kans luulin että on joku kauniskin tapaus.

Kivasti itseensä kehuu täällä ja talloo muita, ei mitenkään muutenkaan stabiilein tyyppi.
 
"vieras"
[QUOTE="hih";26827214]Minkä kuvan näyttivät venakosta??? Mäkin tahdon nähdä. Laita linkkiä pliiiis :D[/QUOTE]
Miksihän se kuva poistettiin? Onko säännöissä kielletty laittamasta jostain kuvaketjusta jonkun kuvaa johonkin toiseen ketjuun? Selkeesti selvitetty? :D
 
1 nikki/hlö/keskustelu
Alkuperäinen kirjoittaja Tsemppii idänihmeelle:D;26827344:
Sen missä näytti siltä kun olis ollu vappunaamari päässä. Siis harvinaisen iso nenä ja syylältä näyttävä näppylä nenän vieressä:D Kyllä se kuva vielä ilmaantuu jossain vaiheessa:D

Mä kans luulin että on joku kauniskin tapaus.

Kivasti itseensä kehuu täällä ja talloo muita, ei mitenkään muutenkaan stabiilein tyyppi.
mee sä idiootti taas v*****n täältä aikuisten palstalta meuhkaamasta. Unohtuiiko sulta huutomerkkipussi kotiin?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä