Laittakaa kuvia itsestänne :)

Status
Viestiketju on suljettu.
No mulla on jo haastetta itteni kanssa (kaksonen) ja pojan kanssa (leijona), molemmat meistä päättömiä toheltajia.. Niin voi jopa olla että skorpionilapsi vaan katsoo sivusta kulmiaan kohottaen ja sanoo äidille että "rauhotu nyt, mitä sä oikeen siinä häsläät?". Skorpioni on oikeesti paha vaan sillon kun sitä yrittää satuttaa tai talloa, mä oon niin tossukka että sillä tulee mun kanssa hyvät oltavat :D
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
No mulla on jo haastetta itteni kanssa (kaksonen) ja pojan kanssa (leijona), molemmat meistä päättömiä toheltajia.. Niin voi jopa olla että skorpionilapsi vaan katsoo sivusta kulmiaan kohottaen ja sanoo äidille että "rauhotu nyt, mitä sä oikeen siinä häsläät?". Skorpioni on oikeesti paha vaan sillon kun sitä yrittää satuttaa tai talloa, mä oon niin tossukka että sillä tulee mun kanssa hyvät oltavat :D
:D
 
"Aikuinen"
Alkuperäinen kirjoittaja 1 nikki/hlö/keskustelu;26827466:
mee sä idiootti taas v*****n täältä aikuisten palstalta meuhkaamasta. Unohtuiiko sulta huutomerkkipussi kotiin?
No tuokaan nyt ei kovin fiksulta vaikuta?

Huutomerkkipussi? Onko se doltsen ja käppänän tän vuoden mallistosta :D ?
 
897
Alkuperäinen kirjoittaja veera vinkittäjä;26827837:
Jos pukeutuisit hiukan ikäisellesi sopivammin, niin tuo +20kg ei näkyisi välttämättä ihan ensisilmäyksellä.
Nuorilla nyt on noita ohimeneviä muoteja niinkun pillifarkut. Ei sellaisiin muoteihin kannata hurahtaa.

Voisit ehkä kokeilla toisen mallisia housuja:)
Samaa mietin. Ihan perusnätti tapaus, mutta noin tiukat housut eivät vain sovi silloin, kun on jo vähän tuota ahteria päässyt kehittymään.
 
[QUOTE="vieraana";26827869]Mä katsoin ensin, että sulla on siinä knalli päässä :) Olis sopinut kyllä hyvin! Mun näyttö on vähän tumma, ei oikein erota kunnolla.[/QUOTE]

ei kyllä mun tukka on tuommoinen iso ja tumma
 
Samaa mietin. Ihan perusnätti tapaus, mutta noin tiukat housut eivät vain sovi silloin, kun on jo vähän tuota ahteria päässyt kehittymään.
Missä tossa on jotain ylimääräsitä ahteria? En omatoimisesti huomannut mitään, vaikka tuo kuva on tässä jo moneen kertaan vilahtanut. Palasin sitten vielä tämän kommentin jälkeen oikein tarkasti tihrustamaan ja edelleenkään ei mitää läskipyllyä näkynyt?
 
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26827963:
Missä tossa on jotain ylimääräsitä ahteria? En omatoimisesti huomannut mitään, vaikka tuo kuva on tässä jo moneen kertaan vilahtanut. Palasin sitten vielä tämän kommentin jälkeen oikein tarkasti tihrustamaan ja edelleenkään ei mitää läskipyllyä näkynyt?
Kun oliskin sitä peffaa samalla tavalla mitä nuorena kun kilpailin vielä...takamus kadonnut kokonaan :x sellainen komia iso brassi beba olis aika hieno mut en mä haluu laittaa pehmusteita tuonne ihon alle...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä