Laitan yv:nä myspace-linkin ja keikkatiedot. =)Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26831129:Onpa symppis sakki! Millasta musiikkia te soitatte?
Laitan yv:nä myspace-linkin ja keikkatiedot. =)Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26831129:Onpa symppis sakki! Millasta musiikkia te soitatte?
nenäsi sopii sinulle hyvin, olet kaunis. sensijaan jos minä laitaisin lähikuvan nokastani ja kraaterin kokoisista sieraimistani.. :ashamed:Piti mennä toukokuulle, että löytyi edes jonkulainen kuva.
Minä ja nenä.
mulla on karmee pottunokka, sulla on ihan nättiIhania kommentteja teiltä kaikilta Ja tosiaan, olisinhan voinut olla kokonaan mainitsematta mitään nenusta, mutta nyt tuntuu hyvältä, että mainitsin. Alan nimittäin uskoa, että ainakaan ihan jokainen vastaantulija ei kauhistele mun nenäni kokoa!
Mun mielestä sä kyllä olet kaunis! Ja niin ihana kuva muutenkin :heart: Onko oma vauva sylissä?
No höh, mun mielestä kiva nenä Ja sopii sun kasvoihin niin hyvin!
Mitah, no on se kumma miten ihmiset nakee itsensa niin kummallisessa valossa (ilmeisesti itsekin, koska mussa on mielestani jos jotakin vikaa ja muut pyorittelee silmiaan jos valitan...) Niin ja siis todellakin olet natti, kummassakin kuvassa.oi kiitos :heart:
ei minulla huono itsetunto ole, mutta tiedän hyvin etten ole kaunis tai edes nätti.
Hahah, ihana tuo vertaus isääsoi kiitos :heart:
ei minulla huono itsetunto ole, mutta tiedän hyvin etten ole kaunis tai edes nätti.
itseasiassa näytän isältäni ilman partaa
oma vauva on, tuollainen 2kk pullero naisenalku
Kyllä kohtelias voi olla mutta ei sentään tarvi soimata toista ulkonäön vuoksi liikaa, tuo ylenpalttinen kehumisesi antaa jos osviittaa siitä mitä mieltä oikeasti olet, ja muut on. Toki joku voi pitää kauniina jotain mutta silti, jotain rajaa hei..Mitah, no on se kumma miten ihmiset nakee itsensa niin kummallisessa valossa (ilmeisesti itsekin, koska mussa on mielestani jos jotakin vikaa ja muut pyorittelee silmiaan jos valitan...) Niin ja siis todellakin olet natti, kummassakin kuvassa.
Toisaalta - jotkut taas yliarvioi...Hyviä kuvia ja kauniita naisia. Älkää aliarvioiko itseänne niin paljon...
Silti suurinosa yliarvioi toisen ulkonäköä.Niin ja löytyy niitä jotka luulevat toisten luulevan jotain...
Oma kuvasiko ei näytä siltä että et kärsis ummetuksesta?Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26832548:Ei kyllä ole yhtään lauhkean näköinen. Veikkaisin että ko yksilö kärsii ummetuksesta