Laittakaa kuvia itsestänne :)

Status
Viestiketju on suljettu.
Ihania kommentteja teiltä kaikilta :) Ja tosiaan, olisinhan voinut olla kokonaan mainitsematta mitään nenusta, mutta nyt tuntuu hyvältä, että mainitsin. Alan nimittäin uskoa, että ainakaan ihan jokainen vastaantulija ei kauhistele mun nenäni kokoa! :LOL:
 
oi kiitos :heart:
ei minulla huono itsetunto ole, mutta tiedän hyvin etten ole kaunis tai edes nätti.
Mitah, no on se kumma miten ihmiset nakee itsensa niin kummallisessa valossa (ilmeisesti itsekin, koska mussa on mielestani jos jotakin vikaa ja muut pyorittelee silmiaan jos valitan...) Niin ja siis todellakin olet natti, kummassakin kuvassa.
 
oi kiitos :heart:
ei minulla huono itsetunto ole, mutta tiedän hyvin etten ole kaunis tai edes nätti.
itseasiassa näytän isältäni ilman partaa :LOL:
oma vauva on, tuollainen 2kk pullero naisenalku
Hahah, ihana tuo vertaus isääs :D
Mun mielestä kaunis voi olla monella tavalla. Ei tarvi olla malli ollakseen kaunis tai nätti. Varsinkin tossa kuvassa vaavin kanssa sä olet sellainen luonnollisen kaunis.

Mutta kyllä nyt on mentävä ruokkimaan tuo kuopus. Laittakaa lisää kuvia! :)
 
  • Tykkää
Reactions: SuzieQ.
"vieras"
Mitah, no on se kumma miten ihmiset nakee itsensa niin kummallisessa valossa (ilmeisesti itsekin, koska mussa on mielestani jos jotakin vikaa ja muut pyorittelee silmiaan jos valitan...) Niin ja siis todellakin olet natti, kummassakin kuvassa.
Kyllä kohtelias voi olla mutta ei sentään tarvi soimata toista ulkonäön vuoksi liikaa, tuo ylenpalttinen kehumisesi antaa jos osviittaa siitä mitä mieltä oikeasti olet, ja muut on. Toki joku voi pitää kauniina jotain mutta silti, jotain rajaa hei..
 
"Tiitu"
monilla täällä on persoonalliset , omalla tavallaan kiehtovat ja viehättävät kasvot. . harva meistä näyttää Grace Kellyltä, mutta miksi pitäisi?
ajatelkaapa nyt malli Saimi Nousiastakin, ei mikään klassinen kaunotar mutta HUIPPUMALLI.
 
[QUOTE="vieras";26832527]Joskus huvitan itseäni tylsyyksissäni Googlen kuvahaulla. Tää tuli ekana sun nikilläsi :D
LauhkeaLehmä
[/QUOTE]

Ei kyllä ole yhtään lauhkean näköinen. Veikkaisin että ko yksilö kärsii ummetuksesta :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä