40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Okei, ja onnittelut plussasta! :)
Mitä tuosta kiinnittymis-vuodosta yritin tietoa etsiä, niin varsin erilaisia voivat olla. Olen miettinyt pääni puhki, mutta en oikein muutakaan selitystä tälle vuodolle keksi. :/
Jokohan sitä uskaltais elellä toivossa.

Tertsius olkkariin:wave:

Ja het ekaks; "Paljon onnea vaan, paljon onnea vaan..PAAAAAAALLLLLJJJJOOOONNNNN ONNEEEEEEEEAAAAA *mur-mur*, Paljon ONNEA VAAAAAAAAAAANNNN:D! Ääni ei oo puhtaimmasta päästä, vaan aatos sitäkin lämpimämpi:xmas:!

Kävin tänään vaklausreissulla töissä, etten ihan kylmiltäni sinne mee huomisaamulla, 3:n viikon tauon jälkeen.. Oli kiva käydä ja huomata, että iloisia tervehdyksiä ja tervetulotoivotuksia sain..Hienoa porukkaa, ja kiva taas palata sinne..

Sitte oltiin tänään myös lasten kanssa uimahallissa ja oon niin ylpiä ittestäni, kun viitsin ja jaksoin tunnin vesijuosta:saint:! Sen jälkeen ihan hitonmoinen väsy ja nälkä; perheelle tekasin 2 pellillistä pizzaa, mutta itselleni vain hedelmälautasen, jau!!

Noista vuodoista ja niiden kestosta ootte jutskanneet; mulla aika napakasti kulkee tasaseen tahtiin, mutta justiinsa silloin juhannuksen aikaan heitti parilla/kolmella päivällä pitkäksi.. Nyt taas huomaa, että ovis taitaa olla kohillaan, kun elli-etana taas pöksyihin löytänyt, huhhuh..Ja onpa sitä aika vilkkaana tuo mielikuvituskin , jotta "tanssitunti" vaakamamboa vois olla taas tänä iltana paikallaan:p!

Niin, Kastis, saapi kysyä ja jos en tykkää kyssäreistä, niin jätän vastaamati..Mutta juu..Meillä oli maaliskuussa 2011 semmonen tilanne, että muutaman tunnin ajan olin tietämätön, että onko mun lapseni elossa vaiko kuollut..Tilanne päättyi hyvin, vaikka lapsi olikin sitten 7 vrk;tta sairaalassa, ja tuli elinikäistäkin muistoa tuosta jutskasta, mutta periaatteessa kaik ok.. Ja mä olin koko ajan töissä ihan normisti, tosin myöhästyin tovin, kun vein lapsen sairaalaan ja siltikin lähdin töihin:O! Olin kai jotenkin epävakaassa tilassa, kait?? Sitten kun tilanne tokeni, ja lapsi oli jo kotona ja jatkohommat sovittu yms.yms, niin mä romahdin ihan totaalisesti ja älysin sentäs hakea apu..Siinä vaiheessa tilanteesta oli kulunut muutama viikko ja olin jo hoikistunut vajaat 10 kiloa, kun en pystynyt syömään, en muuta kuin korkeintaan kirsikkatomaatteja..Ja tilanne vaan jatkui; mä en voinut syödä, kuvotti niin hirveästi ja oli kai sisäisesti niin huono olla..Olin sairiksella muutaman viikon ja sain keskusteluapua ja pillereitä, ja siitä sitten lähdin pikkuhiljaa toipumaan..Mutta en ole edelleenkään se entinen minä; paljon jäi mielen päälle surua ja semmoista oloa, että AINA tulee olemaan minä ennen ja jälkeen sen tapahtuman.Mun pahin pelko toteutui silloin, eikä se mee pois mielestä. Mistään itsari-hommasta tai semmosesta ei oo kyse; onnettomien tapahtumien sarja, vois kuvata sitä asiaa parhaiten.. En enempiä halua asiasta netissä puhua, en ole puhunut siitä oikeassakaan elämässä, kuin muutaman luotto-ystäväni kanssa. Ja en mä ole edes ton kokemuksen jälkeen silleenkään valaistunut, että osaisin nyt jotenkin nauttia enemmän elämän pikku-iloista tai jotain..Kakkanmarjat; samalla lailla kyrsiinnyn ja kiukuttelen, ku ennenkin:D

Nyt ilosempiin aiheisiin, kertokaas jotakin mukavaa; vaikka tämän kesän ikimuistoisin, ihana tuokio!!! Ottakaatte haaste vastaan ja jakakaa ihana hetkenne meiän olkkarissa:)

Iloista illanjatkoa; se on viikonloppu ny!!

Lilleriina:wave:

mur-mur-kultaiselle iiiiiso synttärirutistus! :flower: Toivottavasti oli ihana päivä tädinryökäleestä huolimatta ja hyvä juttu, että se leikkausasia edistyy. :)

WP ja ninni, sydänlämpöiset onnittelut plussista!!!! :heart::heart:

Kiva kuulla, että Wiennan raskaus etenee hienosti! =)

Halit kaikille tädin kiusaamille ja oikein rentouttavaa viikonloppua kaikille Ihanille tasapuolisesti!

Heissulavei täältä ukonilman ja rankkasateen keskeltä!

Teillä täällä onkin ollut juttua noista vuotohäiriöistä. Mulla on aina menkat olleet säännölliset, eikä mitään välivuotoja ole ilmennyt. Nyt eilen eli 5 vrk oviksesta tuli vähän veristä vuotoa, ei sitä siteeseen asti juuri riitä vaan lähinnä pyyhkiessä tulee. Samalla on ollut vähän sellaisia menkkamaisia tuntemuksia alavatsalla. Mä nyt mietin ja pähkin, että mitä tää on?!! Ei menkat voi tulla melkein 2 viikkoa etuajassa, mutta voisiko olla, että on sitä alkion kiinnittymis-vuotoa?! Onko kellään moisesta kokemusta, mulla ei ole.
Mä olen nyt melko lailla ymmälläni...:confused:

Oi Oi PippuriPiia..ettei vain olisi JUURIKIN SITÄ!:rolleyes:..miulla oli esim. toooosi kovat kivut vasemmalla puolen dpo5(sieltä puolen aina munarakkula puhkiaa)

Peukuttelen d=)b plussan puolesta kovasti!!!:heart:
.

Peukkuja PippuriPiia-70 jotta olis sitä kiinnittymisvuotoa, ja kiinnittyiskin tooooosi lujasti.

Mur-mur ihanaiselle lämpöiset synttärihalit. <3

Täällä taitaa alkaa ukkostaa, vettä ainakin tulee kun saavista kaataen. Mies sai vihdoin laitettua lasten hiekkalaatikon pihalle, kaks vuotta siinä meni ja lasten määräkin tuplaantui odotellessa. :D Ei vaan keretty testata kun alkoi losottaa.

Kiitos kaunis ihunat synttärionnitteluistanne, lämmittävät kovin.:kiss:

Sain mie mieheltä kauniita, kauniita ruusuja ja kaffet ja mantsikkatorttua hän tarjoili kun soffalla köllin telkkua kattelemassa..nyt äskettäin kun hän niin nami iltapalan teki poikaselle vihjaisin, että miullehin saattais maistuia.:p

Mukavan päivä ollunna..mutta täti ei ollunna mukava - koskee ja kolottaa, vuoto alkaa taas runsastua - 2 yösidettä pöksyissä!!!:O

..vaan nyt suihkuun kun niin puskee tuskan hikea joka reikäsestä..olisi vielä tuota Ural Moccaa jemmassa jos sitä nautiskeleisin enimpään kipuun - oletteko ihunat maistaneet?
..joka tykkää kaffesta, tykkäis varmasti tästäkin:
Alko - Tuotteet - Ural Mocca

Sellaiseen pieneen naukkailuun sopiva oikein kylmänä..tai vaikka kaffen kaverina.;)
..ei saata juomalla juoda..ja tästähän voi tehdä valkovenäläisen lisäämällä kylmää maitoa&jäitä.

Viimeksi muokattu:
Peukkuja PippuriPiia-70 jotta olis sitä kiinnittymisvuotoa, ja kiinnittyiskin tooooosi lujasti.

Mur-mur ihanaiselle lämpöiset synttärihalit. <3

Kiitos ihuna<3

Täällä taitaa alkaa ukkostaa, vettä ainakin tulee kun saavista kaataen. Mies sai vihdoin laitettua lasten hiekkalaatikon pihalle, kaks vuotta siinä meni ja lasten määräkin tuplaantui odotellessa. :D Ei vaan keretty testata kun alkoi losottaa.

Parempi myöhään, kuin ei milloinkaan..:LOL:
.

Söin aivan super maukkaan iltapalan, poikasen&miehen tekemänä.=)

Poikanen aivan innoissaan teki sitä isänsä avustuksella kun olin suihkussa..silmät piti kiinni olla kun hän miut talutti kädestä kiinni pitäin herkkuleipien&coctail palojen äärelle.
..sain vielä lasin valkkariakin.;)

Kyllä tuollaisesta pikku hemmotelusta, tulee aina hywäinen miel:)

Illan jatkoja ihunat.:wave:

Viimeksi muokattu:
*mur-mur* Myöhästyneet synttärionnittelut, enhän mä puusilmä edes hokannut! :D
Toivotaan että olis sitä kiinnittymisvuotoa, aamulla pyyhkiessä oli enää aavistus. Jotain hormonaalista muutosta (taikka stressiä) taitaa olla menollaan, kun herpeskin tekee tuloaan nokkaan. :/
Näin koko viime yön unia vauvasta, mulla oli kauhea huoli kun en löytänyt sille vaatteita sitten niin mistään, jouduin lapsen nuken vaatteita pöllimään.

Mur-mur, onnea kovasti täältäkin näin jälkikäteen :heart: Aivan ihanalta kuulosti sun miehen ja pojan yhteinen yllätys. Ja minä rakastan ruusuja yli kaiken!

Oma napa paisuu paisumistaan, joten kun työt kohta alkavat niin ei tätä voi kyllä pomolta millään tavalla piilotella. Osaan kuvitella, että on hämmästynyt ;)

Lisää plussatuulia puhaltelen!

Lumeton ja Pikkarainen 18+3

• Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Heipat kaikille tasapuolisesti!

Olen joka välissä juttujanne lukenut, joten hengessä ollaan mukana. Tuskinpa täältä osaa poiskaan olla, niin kotoutunut :LOL:

Mur-mur onnittelut sinne:flower:
Ottis kotiutunut olet sinäkin, toivottavasti elämän tarkoitus avautuu sielläkin ja uusi suunta :kiss:

Ja onnittelut kaikille plussanneille, tietenkin ja pahoittelut pettyneille.

ON en oikein tiedä uskaltaisiko testailla, ehkäpä uskaltaisin. Vähän allötys olo ja nännit kipeät, ja välillä armoton väsy. Mutta en tiedä miten uskaltaisi edes ajatusta uhrata sille, että voisiko olla......

Tänään olis ollut jo toisen kierron vuoro, mutta ei tätiä näy. Vähän tuntuu jossain kummia tuntemuksia, mutta kun liian monta kertaa on niitä huonoja kokemuksia ollut juuri näillä "laskennallisilla" viikoilla, niin en uskalla edes ajatella jatkoa. J o s voisi olla mahdollista, että olisinkin tiineenä, niin olisi juuri ne kriittiset lukemat menossa, jolloin omat km on tapahtuneet. Joten odottelen, en muuta voi.

En edes uskalla ajtella mitähän se th sanoisi, jos sinne asti pääsen. Nimittäin olisi heti km jälkeen tärpännyt, ei siis odoteltu yhtään. Ja jos olenkin tehnyt nyt sitten tyhmyyksiä, apua, en tiedä.

Mutta hyvät jatkot kaikille.

Lilleri voi oikein kuvitella teidän koiran kauppareissun :LOL:
Ja ne japanilaisetkin vielä......

bugsy - pidätkö meitäkin jännityksessä..älä älä?..dippaa pois niin tiedät, missä mennään.:)
..jos kerta jo uutta kiertoa mennään..

Sen TH:n mahdollisesta sanomisesta älä kuule huoli!:kiss:

Kiitos vielä kertaalleen kaikille ihunille onnitteluistanne!:heart:

Viimeksi muokattu:
Mulla ihan mahdottomaksi yltyy tämä hauva vauva kuume:ashamed:
..löysin tänään saman rotuisen mix yhditelmän, kuin karvakorvasemme..on vain niin kaukana se pentunen..

Ps. Juuri laitteli s.postiini koiran kasvattaja viestiä..palaillaan illemmalla asiaan..voih kun jännittää!
..meillä mies taitaa vain olla se vastarannan kiiski..ei toista koiruutta haluisi..pöh:kieh:

Viimeksi muokattu:
*mur-mur*, Koiria ei voi koskaan olla liikaa, kerroppa se miehelles! ;) Meilläkin on kuusi aikuista ja vielä 3 pentua. :D

Mutta en tiedä miten uskaltaisi edes ajatusta uhrata sille, että voisiko olla......
No sepä se! Mä en tiedä kuvittelenko vaan toiveikkaana, vai tuntuuko tuo alavatta jotenkin olevan kovin turvoksissa, sama tissien kanssa. Vähän on sellainenkin olo kuin lämpö olisi mukamas nousemassa, mutta mittari näytti 36,6 mikä on vain asteen kaksi korkeampi kuin normaalisti. Olis niin mukava, kun pystyis olemaan ihan normaalisti ja kiinnittämättä minkäänlaista huomiota näihin oireisiin. Ei tulis niin iso pettymys, jollei vielä olekaan tärpännyt.

PippuriPiia - mitä rotua pentulaisia teillä on?=)

Oletko kasvattaja(kenneli)kun noin monta aikuista löytyy?..mie olen aina haaveillut pienestä kotikennelistä.:rolleyes:

Mie peukuttelen d=)b että siellä pikkuinen olisi tekemässä kohtuiseen siulla pesää.:heart:

Viimeksi muokattu:
Ottis
Pikamoikkaus :wave:. Tulin kotona käymään a) antaakseni miehelle pienen opetuksen, b) pesemään pyykkiä ja c) poimimaan mansikoita =). Kolme rasiaa sain pakkaseen ja tekasinpa mukaan otettavaksi mansikkarahkan :p.

Tarkennus kohtaan a: Mies äkäilee, kun ei päässyt ralleihin eikä häntä kiinnosta simppastenkaan luovutus, joten pakkasin kamani ja lähdin kotiin, mutt en mä osais katteja miehen hoteisiin jättää, joten tarkoitus oli alunperinkin mennä takaisin. Katon nyt sit miltä naama näyttää kun ilmaannunkin ex tempore.

ON Eilen illalla oikeasti ahdisti toi miehen pihistely niin, ettei itku ollut kaukana, mutt korkkasinpa sitten viinipullon (10%), jonka join illan aikana ihan yksikseni. Mies äkäili tietty siitäkin, koska hänhän ei juo ja mä oon juoppo :LOL:. No joo, mutt nyt olen päässyt tän pilittömän kierron kanssa silleen sinuksi itseni kanssa, että vaikka ovis tullee vasta maanantaina, annan miehen elää uskossa, ett se on justiinsa, enkä suostu huomenna krapulapupusteluun. Taidanpa heittäytyä heti loppuiän kestävään selibaattiinkin :).

Sori tämä omanapaisuus, mutt huomenna kotiuduttaneen ja luen sitten tarkemmin kaikkien jutut. Plussatuulosia :heart:!

Yhteistyössä