Lämpimät onnittelut täältäkin,
bugsy! Toivottavasti tämä vauveli pysyy matkassa loppuun asti! :flower: Ja näitä samoja ylläripylläreitä nyt sitten kaikille muillekin, toivottavasti pian myös sinulle Morticia! :hug: Sais jo negat riittää!
Pippuri-Piian yllärikö on seuraava, vai ehtiikö joku muu ensin...?
Lillis, kiitos kun kerroit
Kyllä elämä muuttuu perusteellisesti sen jälkeen, kun omalta (valheelliselta) turvallisuudentunteelta kiskaistaan matto alta... I've been there, tosin en vastaavasta syystä. Jostain se luottamus pitää taas löytää sen jälkeen kun on tajunnut, että todella, tässä elämässä ei ole mistään takuita, ja MITÄ TAHANSA VOI TAPAHTUA MILLOIN TAHANSA. Itse löysin luottamuksen siitä ajatuksesta, että mitään ei kuitenkaan tapahdu Jumalan sallimatta. Ja koska en oikeasti voi hallita elämää ollenkaan, ainoa mahdollisuus on heittäytyä siihen uhkarohkeasti mutta luottaen, että hyppään käsivarsille jotka kantavat... Jos jää pelkäämään eikä uskalla hypätä, jää myös elämä elämättä.
Lillis pyysi kertomuksia
kesän kohokohdasta. Tältä kesältä ei nyt ole jäänyt mitään sellaista yksi ylitse muiden hetkeä (mutta HUOM: kesä ei vielä ole ohi, eihän!!!
). Muutama mieleen muistunut hetki:
- Kreikassa vuokrasimme mopot ja ajelimme pienellä saarella. Ihana vapaudentunne! Itse asiassa ajoin kunnolla itse ekaa kertaa, yleensä olen vain vähän kokeillut.
- Veneilemässä rakkaani kanssa, iltahetki saaressa, nuotiolla auringonlaskun aikaan...
- eka kerta, kun oikeasti pystyi uimaan näissä Suomen tämän kesän hyisissä vesissä niin pitkään kuin halusi, kunnes kyllästyi
ystävän kanssa uimme pitkää rantaa edestakaisin.
Vielä viikko lomaa jäljellä, mutta alkaa jo ajatus suuntautua töihin. Jääpi sitten netissä roikkuminenkin vähemmälle, kun olis vielä yhdet 20 op opinnot täyden työpäivän ohella suoritettavana syksyn aikana.......
Nautitaan kuitenkin näistä pian pimenevistä elokuun ihanista illoista! Säätiedotus ei lupaa hyvää, mutta eiköhän tässä vielä saada intiaanikesä... sitä odotellessa!!!!
Kaikkea positiivista (etenkin niitä plussia) kaikille!
toivottaa Kastehelmi
PS: Ja ai niin,
Lillis: blondilla tarkoitin senhetkistä hitaanpuoleista ajatuksenjuoksuani, mutta näin kesän jälkeen hiuksetkin ovat aikas blondit, pienellä avustuksella tosin