40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Mun kamerani temppuilee, en saa tarpeeksi tarkkoja otettua. :(
Just tässä rupesin pohtimaan, että mistähän se "hedelmöittyminen" lasketaan, siitä kun se oletettu kiinnittyminen tapahtui? Eihän siitä ainakaan todellakaan ole niin pitkää aikaa, että testissä näkyis... :ashamed:
 
Käänsin kuvasi..ja miten mie näen siinä haaleaa punertavaa - siis tuossa testiviivan paikalla?..(kun napauttaa kuvaa suuremmaksi)


Mikä dpo siulla olisi tänään menossa?..milloin veikkaisit oviksen olleen?

((muoks)) kirjoittelithin 27.7 että lemmiskelitte ilman kumiukkoa ja "vahinko" :whistle:(ihuna olis)olisi saattanut päästä käymään - silloin oli siulla Kp13..:)

Eli..siitä on aikaa nyt tänään 10vrk..hmmmm..kuuleppa, hyvinkin saattais testissä jo näkyä jotahin.:rolleyes:

Vielä tuosta testistä - mikä siinä oli testin tulkitsemisaika?..jos 30min se on luultavasati herkkyyttä 25mIU/ml..jos lyhyempi, niin herkkyyttä 10mIU/ml.(voi olla myös 25mIU/ml)

Yleensä ne, joissa pidempi tulkitsemisaika, ovat herkkyyttä 25-50mIU/ml.
 
Viimeksi muokattu:
30 min oli se aika jonka sisällä pitäis tulos tulkita. Mä en näe tuossa tikussa mitään. :(
Mä olen aina aikalailla hyvin tuntenut sen ovulaation, eli reilu viikko sitten lauantaiko se oli kun oli niitä "ovis-kipuja" (yleensä irtoaa oikealta, tai ainakin sen tuntee paremmin).

Mä olen niin noviisi näissä laskelmissa, kun ei ole aiemmin koskaan tarvinut moisia miettiä. Olen vaan tullut raskaaksi (jopa tahtomattani, nuorimmainen on ns. sterilisaatio-lapsi) ja siinä se, ei ole tarvinnut kyttäillä ja laskea päiviä tms. :D
 
PP - eihän se haalurainen punertava olekkaan mikään s e l k e ä viiva..mie siinä jotahin näen, kun olen noita satoja tiiraillut.;)

..odotellaan ja dippaat vaikka parin päivän päästä uudestaan.:)
 
Viimeksi muokattu:
*mur-mur* Ei tuossa oikeassa testissä ainakaan mitään näy, niinkuin haluaisinkin näkyvän. :( Harrastettiin me ihan oikeastikin pari päivää siitä "vahingosta", joten kiva olis etten olis psyykannut itselleni näitä kaikkia oireita, aika guru olisin jos niin olis. :D Nähtäväksi jää, seuraavaksi haen niitä liuskoja.

Se on nyt tullut taas kerran todennettua, että ei meillä ainakaan mitään varsinaista ehkäisyä kaivata; hetkeks kun miehen kanssa päästään jonnekin piiloon, niin eiköhän meitä jo etsitä! :D
 
Se on nyt tullut taas kerran todennettua, että ei meillä ainakaan mitään varsinaista ehkäisyä kaivata; hetkeks kun miehen kanssa päästään jonnekin piiloon, niin eiköhän meitä jo etsitä! :D
Näinhän se monasti menee:D..saa käyttää kaikki taitonsa, että sopiva sauma välistä löytyis lemmiskelylle.;)

Meillä onnistuu joskus päiväseltään puuhastelut kun poikanen ulkona leikeissään - ovi vaan hetkeksi lukkoon..ei siinä kyllä esileikkejä kerkeä..:whistle:..sisään, ulos..ja that's it:LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta :)

Mur-mur Laskeskelin että nyt ois KP10 jos vuotopäivästä lasken ei tuhrupäivistä :)
Kummallista kun eilen lenkiltä tulin niin vieläkin pieni tuhru tuli että helvatin kauan kestää:confused: Toivossa olisi että nyt ois VIHDOINKIN tuhrut finaalissa:p
Eipä ole näin kauan tuhrutellut yhtään kertaa alusta ja lopusta kiertoa mutta kertahan tuo ensimmäinenkin.
PP peukutan viivasen vahvistusta täältäkin:kiss:

Nyt sotkeen naamaa ja lähtä kartsalle go,go :)
 
Täällä jännitys vain jatkuu PippuriPiialla. :) Tulis nyt sieltä sen kunnon plussa.

Itseä nyt myös alkaa jännittää kun menossa kp 17 enkä ole varman osuiko oikeaan kohtaan harrastelut kun en ole ihan varma ovulaatiosta....:/ Eli asiantuntija lausuntoja kaivataan. :D kp 10 ja 11 oltiin vällyjen välissä sitten kp:t 12 ja 13 ei mitään ja sitten taas kp 14 ja 15 vällyissä. Alavatsa nipistelyä eritoten oikealla kp 12 alkaen ja silloin samalla muutaman päivän vaaleanpunertava vuoto. Sitten kp 15, 16 ja 17 jonkin verran juoksevaa kirkasta valkovuotoa....että missä se ovis olis voinut olla..? Anteeksi sekava selitys (kiireessä yritän kirjoittaa), mutta toivottavasti joku tajusi. :D Ai niin ja nyt tänään alavatsa kipeä, toissapäivä meni oksentamisen merkeissä ja eilenkin pahoinvointi jatkui (eikös nuokin voineet olla ovis oireita..? :eek:)
 
Näinhän se monasti menee..saa käyttää kaikki taitonsa, että sopiva sauma välistä löytyis lemmiskelylle.
Näin on! :D Meillä tuo nuorimmainen on sellainen hupsu, jollain ihme napanuoralla vieläkin äiteessä kiinni, että jos iltasella katoan isukin kanssa niin hätä tulee. Onneks on noita piharakennuksia jos jonkinlaisia, ettei ihan heti löydä. ;)

Kiitoksia tsempeistä! Mä kovasti koitan vielä toivoa, että se punainen viiva tulis. Testata en taida ennenkuin näkee josko täti kyläilee vai ei.

Täällä muuten sataa TAAS! Moneskohan sadepäivä peräjälkeen, viides? :(
 
Ottis
bugsy Onnittelut plussauksesta :heart:!! Vauvaliimaa ja tarrasukkia :kiss::hug::heart:!

Tietosi tonne ekalle sivulle jo päivitin, mutt plussauksen kp sun muut uupuvat, eli jos ne viitit tänne nakata, niin tarkennan tietoja.

Whisky Peat Sut myös ekalle sivulle nakkasin ja sama juttu kuin bugsylla, ett muita tietoja ei olekaan kuin plussauspäivä.

Mua ihan nolottaa, että olen niin huonosti tuota ekaa sivua päivitellyt :ashamed:, mutt nyt sain sentäs Putusen vauvauutiset sinne kirjattua. Näyttää toukokuulta asti ainakin jääneen päivittämättä :(. Sori :'(.

Ulpunen Jeps, melkonen ruojake toi mun ukkoni. Kyllä hän ma-aamuna yritti mökillä likistellä, mutta kun kello samaan aikaan herätteli, sanoin hänelle, että antais vetää jo ja siihen jäi yritykset. Sen verran kiukutti ja kiukuttaa mokoma pihistely, ett saa totisesti hakea viihdykettä jostain muualta, mutt multa ei pimpsaa heru :stick:,

mur-mur Myöhästyneet synttäriionnittelut. Ihan kivasti ne kuuluu sulla menneen =).

Morticia Taustailusta huolimatta toivon teille pientä ylläripylläriä matkan varrella :heart:!

tattinen Toivotaan, ettei ainakaan endo ole kasvanut, vaan tuo tiputteluvuoto olis jotain muuta keposempaa lajia :hug:. Parempaa onnea jo alkaneeseen kiertoon.

ON Mulla nippaili niin maan perusteellisesti muniksissa vielä tänä aamunakin, ett olin ajatuksissani kuristaa miehen, kun niin kiukutti 'vuosisadan oviksen' missaaminen. Ei tällä iällä olisi enää rahkeita antaa yhdenkään kierron mennä hukkaan, mutt laskin tässä hätäisesti yksi päivä, ett näiden parin vuoden aikana mies on missauttanut mulla noin 20 ovista pihtailullaan tai sillä, ett piliä ei ole saanut kuin nihkeästi kerran kierrossa ja se ei auta sit yhtään, kun käytössä on ylivanhoja laiskoja simppasia :ashamed:.
 
  • Tykkää
Reactions: bugsy
Kesäterveiset! Vielä ois 6päivää lomaa jäljellä ja sit alkas työt. On kyllä loma lomailtu, mutta ei lomailtu touhujen merkeissä vaan touhuttu oikein kunnolla. Lomalla tietysti hyvää aikaa, ettei ole tarvinnut ees sanoa, että "nyt pitäis" tai "ois se päivä", kun koko ajan on tohinat päällä:D Töissä tuossa kp 11 tunsin töissä vasemmalla puolen oviskivun ja limaakin oli, joten kotiin tultua sitten touhuttiin, enkä ees ehtinyt miehelle sanoa, että nyt ois o-hetki. Sitä ennenkin kyl touhuttiin ja varsinkin tuon 11 päivän jälkeen, vaikkain ovis oli mennyt jo, että voi kun nämä oikein kunnon lomanamipäivät ois osunnut ovispäiviin, mutta riittää tietoisuus siitä, että raskaaksi olen voinut tulla. Nyt on sitten kp 17, mutta o-päivästä menkat pitäs alkaa kp 24-25 päivinä, että normi kierto on alkanut, mutta eihän ne tietenkään ala, ei ei ei:D Touhupäivät on ajottunut kp 5, 9, 11, 13,15,16...ainakin hyvin ollaan harjoiteltu:D
Vitsi kun jännittää....niin kovasti toivoisin raskautta<3
 
  • Tykkää
Reactions: Whisky Peat
Bugsy:lle onnea kukkurakaupalla!!!!!! :flower:
Onnea myös Whiskylle:flower: ihanaa et ihmiset plussailee, antaa uskoa tähän tarpomiseen!

Päivittäin oon täällä kuulumisia lueskellut ja onneksi on suht vilkasta ollut joten ei oo tarvinnut pettyä;)

Meillä sairastuttiin flunssaan, pienellä (1v 2kk.) ensin kolme päivää kunnolla kuumetta ja sitten yskä päälle. Kyllä sydämestä ottaa kuunnellessa pikkusen yskimistä :|
Toivottavasti ei kovin kauan kestä.

Ovis pongattiin eilen, positiivisen testin lisäksi todella liukasta ja aivan kamalat kivut, välillä ei meinannu pystyy kävelemään kun niin repi tuolla vasemmalla puolella.

Toisinaan mä meinaan heittää hanskat tiskiin tän asian suhteen, mut sitte muistan mm. tän "kiiinteistö-Kaisan" joka niin hehkeenä odottaa ja on kuitenkin jotain 44-vuotias?!
 
Taitaa Kiinteistö Kuningatar - Kaisalla olla LA. Elokuussa(leijonan pentu sieltä tulee;))

Kurjaa kun monella sadellut usiamman päivän - täällä poutaa ollut.
..mutta aamulla aikaiseen sateli kovasti ja huomiselle on koko päivälle luvattu myös: /..
 

Yhteistyössä