bugsy Onnittelut plussauksesta :heart:!! Vauvaliimaa ja tarrasukkia :kiss::hug::heart:!
Tietosi tonne ekalle sivulle jo päivitin, mutt plussauksen kp sun muut uupuvat, eli jos ne viitit tänne nakata, niin tarkennan tietoja.
Whisky Peat Sut myös ekalle sivulle nakkasin ja sama juttu kuin bugsylla, ett muita tietoja ei olekaan kuin plussauspäivä.
Mua ihan nolottaa, että olen niin huonosti tuota ekaa sivua päivitellyt :ashamed:, mutt nyt sain sentäs Putusen vauvauutiset sinne kirjattua. Näyttää toukokuulta asti ainakin jääneen päivittämättä
. Sori :'(.
Ulpunen Jeps, melkonen ruojake toi mun ukkoni. Kyllä hän ma-aamuna yritti mökillä likistellä, mutta kun kello samaan aikaan herätteli, sanoin hänelle, että antais vetää jo ja siihen jäi yritykset. Sen verran kiukutti ja kiukuttaa mokoma pihistely, ett saa totisesti hakea viihdykettä jostain muualta, mutt multa ei pimpsaa heru :stick:,
mur-mur Myöhästyneet synttäriionnittelut. Ihan kivasti ne kuuluu sulla menneen =).
Morticia Taustailusta huolimatta toivon teille pientä ylläripylläriä matkan varrella :heart:!
tattinen Toivotaan, ettei ainakaan endo ole kasvanut, vaan tuo tiputteluvuoto olis jotain muuta keposempaa lajia :hug:. Parempaa onnea jo alkaneeseen kiertoon.
ON Mulla nippaili niin maan perusteellisesti muniksissa vielä tänä aamunakin, ett olin ajatuksissani kuristaa miehen, kun niin kiukutti 'vuosisadan oviksen' missaaminen. Ei tällä iällä olisi enää rahkeita antaa yhdenkään kierron mennä hukkaan, mutt laskin tässä hätäisesti yksi päivä, ett näiden parin vuoden aikana mies on missauttanut mulla noin 20 ovista pihtailullaan tai sillä, ett piliä ei ole saanut kuin nihkeästi kerran kierrossa ja se ei auta sit yhtään, kun käytössä on ylivanhoja laiskoja simppasia :ashamed:.