Tervehdys olkkariin:wave:
Työt pahasti haitanneet palstailua
, nyt vapaapvä ja mulla sämpylätaikina nousemassa, niin hetki sopivasti aikaa istuksia olkkarissa..
AnjaMaritalle ja tyttöselle hauskaa reissua aurinkoon! Sieltä asti sitä on kait lähdettävä hakemaan, kun ei täällä Suomessa oo ihmeemmin ko.valoilmiö näyttäytynyt!
Kastehelmi, onnea onnea Kuopuksen syntsän johdosta:flower:! Ja sitten siihen viimoseen "keskusteluumme"; juurikin noin, kun sanoit; että
perusturvallisuus on järkkynyt! Just niin, ja sen jälkeen musta tullu ihan melkein vainoharhainen pelkojeni kanssa; pelkään, että mulla on joku tappava tauti, pelkään, että jollakin läheiselläni on sellainen, tai että lapsista joku joutuu onnettomuuteen jne..pääasia kaikessa se, että joku kuolee ennen aikojaan:'(. Yritän aatella järjellä, muttei se paljon auta, kun niin syvissä vesissä on uinut..
Mutta, mutta...asiasta kukkaruukkuun:snotty:, mulla on tisut ihan ältsin kipeet!! Mitä hittoa?? Mulla ei koskaan ole oireilleet millään tavoin sen kummemmin oviksen aikoihin, raskauden aikoihin tai yleensäkään, joten voiko vaihdevuodet alkaa oireilla noin?
Pitäs varmaan lukea jostakin, mutta kun mä tiiän, jotta meillä täällä palstatohtori *mur-mur*, niin hän on tähänkin asiaan taatusti tutustunut...
Oon taas lukenut kyllä palstan kuulumisia, mutta voivoi, mun muistiani, TAAS.. Toivotan kaikille plussia tikkuihin ja toisiinkin, ja tätiä kylään, jos joku sitä kovasti kaipaa..(sieltä järvestä sen voi merenneitona ehkä tavoittaa..Enkös mä sanonut, että uppos, joten aika hyvin on sukelluksellaan pysynyt, ku ei tuu niillekään, jotka toivois:vampire
.
Ai juu, kukaan ei nyt kovin innostunut mun kyssäristä koskien kesän upeinta muistoa, mut mää voin vastata osaltani; Se taitaa olla niin, että se mun syntsäpvä, kun mentiin mökille ja ukkoväki oli laittanut pöydän koreaksi.. Ja sit etenkin se; kun me saunan puhtaina rakkaani kanssa tanssattiin kynttilänvalossa Teleksin "Sinne ja takaisin":kiss:! Ihan melkein tippa tulee linssiin muistellessa..Ja onhan niitä ihan arjessakin huippuhetkiä, mutta kun eihän niitä osaa kattella ja tajuta välttämättä, ku vasta vuosien päästä.. Niin on kiire ihmisen lapsella.. Ja vielä muuten muistin aikaan; APUVA, mä kuulin radiosta YÖ;n uuden biisin;" saman sydämen päällä" tai jotain sinnepäin ja uuh, kun sekin oli UPEA!!! Sorry, että mä pidän tämmöstä levyraatia täällä, mutta kun musiikki on niin mun henkireikä ja elämänehto:ashamed:
Nyt jätän teidät rauhaan ja toivotan Leppoisaa eloa ja lemmekästä oloa:heart:
Lilleriina