Haudi:wave:
Niin ihanan vilkasta ollu olkkarissa, etten raaskinut ees loppuun asti lukea, kun aattelin vähän kommentoida,
Kastehelmen yllyttämänä
!
Ekaks mua jo naurattaa, mun lukutaito; luin että, "Kastiksella" jääkaapissa mustikat,
molemmat! Aattelin eka, että aha, ei kovin kummonen saalis, jos 2 mustikkaa saanut
! uusinta-luku kertoikin sitten enemmän.. Meillä oli kans mökillä paljon mustikkaa, metsämansikkaa ja jopa kanttarelleja!
Mutta pikasessio siitä meiän reissusta; Koirulihan osaa olla siellä möksällä tosi kivasti ja nätisti ja nauttii vapaudestaan..Yötkin nukkui ulkona, eikä mitään ongelmaa.. Noh, lähettiin sitten lauantaina "kylille" kauppoihin ja koira takakonttiin valjaineen.. Paikallisen S-marketin pihassa sitten takaluukkua avatessa, herra F (=meän koira) pääsikin fiksuna miehenä ihan ite ulos autosta ja eikun vapauteen... Me yritetään koko perhe siinä leikkiä ihan "coolia", ja kutsutaan koiraa nätisti..Ihan ku se muka tulis??? Poika painelee pitkin kirkonkylää nauru naamassa, kieli roikkuu poskesta ulkona ja meikäläisellä alkaa verenpaine pikkaseen nousta ja nauru hyytymään.. Paikalliset siinä sitten seuraa tilannetta innoissaan, ja joku sitten sanookin, että "se" meni S-markettiin:snotty:!! Ukko perässä, ja koira painelee ensin vihannesosastolle ja nuuskii ihania tuoksuja! Sitten joku ukko huutaa, että "tuliko KARHU" tänne sisään?? Jup, meidän koira on tosi pörrönen ja mustavalkoinen, mutta harvemmin kait Suomessa on Panda-karhuja tavattu..tai miksei, jos kerran Ruokolahden leijonakin
.. Sitten siellä kaupassa oli jostain kumman syystä JAPANILAISIA turisteja, ja he ukolle japania molottivat ja näyttivät käsimerkkejä, minne suuntaan koira paineli..Vihdoin joku sai sen karkulaisen kiinni, ja niin tuli poika häntä koipien välissä isännän kanssa kaupasta poies.. Oli kyllä taas niin noloa todeta, ettei toi koira usko meita yhtään, jos vapaus koittaa..
Noh, samalla reissulla taas ukkoseni luotti navigaattoriin, kuin raamattuun konsanaan, ja persiilleen meni:kieh:! Meiän piti käydä semmosella pienellä jätskitehtaalla, ja kun ei voi katsoa lainkaan karttaa, ennen matkaanlähtöä, koska MEILLÄ ON NAVIGAATTORI, niin noin vartin reissussa meni 2 tuntia! Pyörittiin ku puolukka *pimsussa* ympyrää, ennen ku vihdoin löydettiin perille ja siinä vaiheessa oli taas parisuhde sen verran koetuksella, että en ihan heti muistanut, miksi olin joskus muinoin papille luvannut "tahtoa":xmas:!No, hyvää jätskiä oli ja episodi taasen unohdettu, mutta kyllä ketuttelee edelleenkin se, ettei mitään voi etukäteen suunnitella, kun nykyään luotetaan vain ja ainoastaan kaikkiin teknisiin vempaimiin...
Ottiksella oli kyllä aikas huikea reissun alotus! Mutta niinhan se on, jotta matkailu avartaa
!
Chrissylle heipat! Mä oon *mur-mur*;n tavoin saanut kuopukseni 39v ja 3 kk;tta vanhana! Sulla mitään hätää vielä oo:heart:
*mur-mur* oot kanssa leijona!!!
WP; hienoja viivoja ihan joka testissä, wau:kiss:
Nyt mulla loppu taas muisti, luen lisää kuulumisianne ja palajan taas!
Lillis