40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Wienna kiitos kaunis:heart:..niin, iso pyllärihän se olisi..en vain taitais sillä ikää(50v)enää jaksaa koko raskausaikaa:ashamed:..ja ne riskitkin kasvaa, tiedän se oikein hyvin..

Edellisessä - onnistuneessakin raskaudessa,(39v)jo RD&raskausmyrkytys, jolloin suunniteltu sektio oireiden pahetessa tehtiin rv34+5..pikkinen poikanen syntyi kuitenhin 2210g ja hyväkuntoisena:)..vaavilla pientä sokerin heittelyä vuorokauden ja pari kertaa oli hän valohoidossa.

Sitten vielä tuo kurja sektiohaavan tulehtuminen, ei meinannut niin parantua millään.: /

Itse olin sairaalassa 5vko..
..m u t t a kyllä se kumminhin oli kaiken arvoista:heart:

Ihuna, jotta raskautesi on edennyt jo kohta puolen välin - mukavaa masun kasvattelua siulle!:kiss:

Viimeksi muokattu:
Kiitokset nega-pahoitteluista :kiss:

Ottikselle kiitos vauhdikkaasta matkakertomuksesta! Totisesti toivon että miehesi käytös jatkuisi matkan jälkeenkin sinut huomioon ottavana.... :hug:

Ja Lillis, älä nyt pihtaile sitä omaa matkakertomustasi! Juuri tänään tarvitsisin vielä senkin kertomuksen mielenvirkistykseksi ;) kun täti kovasti koputtelee ovella muttei kuitenkaan mokoma tule sisään!

Eilen illalla kävin mustikassa. Odottavat vain mustikat mokomat jääkaapissa edelleen putsaamista.... ehkäpä saisin itsestäni irti sen verran, että putsailen ainakin yhden mustikkapiirakan verran niitä... NAM :popcorn:

Tein viikonloppuna varsinaisen mekkolöydön: 200 euron silkkimekko 20 eurolla! Syksyllä tiedossa häät joissa aion sitä käyttää. Ja niin toivoton olen, että heti katsoin, että tätä mekkoa voisi käyttää vaikka maha vähän pömpöttäisikin, kun vyötärö on sopivan korkealla. :headwall: Plääh! Miksi ihmeessä näitä ajattelen kun AIVAN AIKUISTEN OIKEASTI tarkoitus ehkäistä ensi kierrosta lähtien?????!!!!!!!!!!!! :confused:

Kunpa joku takoisi järkeä päähäni! :headwall:

Huomaatko Lillis, tarvitsen hauskoja matkakertomuksia! :D

• Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Pöh, olipa tylsä tulla olkkariin kun siellä ei ollutkaan kukaan käynyt juttelemassa sitten oman sepustukseni :snotty: juttuja kehiin ihanaiset! :wave:

Tein muuten sitten mustikkapiirakan (ja sain jopa koko ämpärillisen putsattua). Kermaviilipiirakan ohjeella, mutta kun ei jääkaapista kermaviiliä löytynyt, korvasin sen turkkilaisella jugurtilla. Hyvää tuli, varsinkin kun vielä söin sitä vaniljasokerilla maustetulla kermavaahdolla ja tuoreilla mustikoilla ryyditettynä... :p

Kuten näkyy, mulla on nyt kirjoittamisaiheet niin vähissä että tulkaapa leidit apuun! :D

• Tykkää
Minä olen netissä roikkunut enemmän ja vähemmän tänään :snotty: Olen ollut tosi väsy, torkuin sohvalla peiton alla tunnin ajan. Pikkuisen sain siivottua ja pyykit viikattua, mutta siinä se. Tikkuihin oon lorotellu joka välissä, ihan kuin se muka ihmeitä tekisi :) Tällä hetkellä mieleen ei oikein muuta mahdu. Flunssainen olo otsasta tisseihin asti.

Vielä olisi 8 päivää, ennen kuin työt kutsuvat... viime vuonna kesäloman jälkeen kerroin pomolle olevani raskaana, saapa nähdä käykö samoin nyt. Voipihan tuo ajatella, että kesä todellakin on pupujen aikaa :LOL:

Nyt vihdoin kaivoin pinosta mur-murin ohjeet uudelleen esiin ja yritän saada liitettyä kuvia. Ainakin itseäni piristääkseni :) Saas nähdä onnistuuko!

Eli mikä tämä on?

Ihan selkeesti pms-oireinen ötökkä....

No just joo, olipa hyvä juttu, ihan naurattaa...

Tämähän voisi kuvata mitä juuri nyt kaipaan:

Teetä ja sympatiaa...

Tätä kaikille (sitä toivoville ;) ) toivoen:

• Tykkää
Tintti-Tiivari..heippaus siulle - mitä kuuluu?!:wave:

Tarkoitatko plussalla tuota 30.7(ma)illasta laittamaani kuvalinkkiä?
..jos olikin, ei kestänyt ei..kyllä se täti tänne rynnii, niin repii selkää ja jalkoja taas:mad:

WP - mie kovasti peukuttelen siun plussan keston puolesta d=)b
Kestä pieni kyydissä ja kasva...kasva

Kastehelmi
oppinut uusia taitoja - hyvä, hyvä!:kiss:

..ja miekin pyöräytin mustikkapiiraan tehdä.:p

Tein pohjaksi Kinuskikissan murotaikinan
Murotaikina

Huom! tähän pohjaan sopisi miusta kyllä tosi hyvin korvaamaan 1-2dl (tein taikinaa itse tuplamäärän)jauhoista grahamjauho..pohja on muutoin aika rasvainen noin, vaikka kyllä nami hywäinen.

Miulla ei ollut kermaviiliä, eikä maitorahkaa..mutta olipa 1l purkista loppu uuniomenajogua..ja sitten koiranAB- piimää;)..niitä sekoittelin mustikoihin suoraan, vielä munan ja vähän sokeria - tuli sellainen vaalea lila sekoitus..ai ai kun oli ihunat makkeeta ja kauniin väristäkin.

Taidanhin sitä ottaa nyt palan - njamis!(vaik ei pitäis)..ja vielä jos sais tiristettyä puoli lasia sitä valkkaria tuosta hanapakkauksesta kyytipojaksi.

..sitten on kiva köllähtää petiin..makselin laskuja askettäin vinon pinon, plääh:O ja olen ansainnut herkkuni..nii-iiin..:D

Sweet Dreams ihunat:heart:..ZZzzzzZZzzzzzz..

Viimeksi muokattu:
Ihan ensimmäiseksi kovasti onnea plussanneille ja peukut jännäilijöille :)

Täällä sitten taas kp1, vai onkohan kp2? Lasketaanko se kierron aloitus ensimmäisestä kunnon vuotopäivästä joka on tänään, vai eilisestä paperiin jääneestä verestä? Ja menkkakivut vasta tänä aamuna...joka tapauksessa kyrsii taas =(

On tää naisen mieli ihmeellinen. Alunperin kun pillerit pois vappuna jätin, ilmoitin etten välttämättä halua raskautua ennen kuin kesän kemut ja omat häät on juhlittu. No ensi viikonlopun jälkeen on muut kemut juhlittu ja omat häät kolmen viikon päästä, joten tämähän kierto se toivekiertoni vasta olisi...mutta mutta...kyllähän mä tiesin, että kaiken pitäis silti tapahtua aina ja heti =D

Ja eipä tässä kai muuta hätää kuin se, että jo iän puolesta pelkään, että turhaan tässä yritellään. Ja toisaalta mietin, että kannattaisikohan unohtaa koko juttu ja sen ajatteleminen, josko se sitten auttaisi. Noh, kahtellaan taas muutama viikko etiäpäin kuinka akan käy :)

Tsemppiä muille ja mulle. Joka päivä teidän jutut käyn lukemassa, itse olen näköjään todella laiska kirjoittamaan ja sen lisäksi aina töissä :)

Chrissy: ekasta kunnon vuotopäivästä lasketaan. Eli tästä päivästä. Ja jostain oon kuullut, että jos menkat alkaa klo 18 jälkeen, oikea tapa on laskea ne alkavaksi seuraavasta päivästä. Tiedä sitten, onko totta vai tarua.

Ja jälleen sitä omaa napaa :snotty: Minäkin testasin - taas. Ja ihan kaikella arsenaalilla. Ensin One Stepillä, tuloksena onneton viivanen. Olin ihan varma, että koko viivaa ei edes tule. Sitten kaivoin kaapista apteekin oman. Sen viivojen rohkaisemana tein digin, ja tulos oli iloinen. Menköön syteen tai saveen, ainakin olen raskaana. Vuosi sitten tähän aikaan aamusta olin leikkaussalissa kaavinnassa, tämä päivä jää mieleen eri syystä. (Vaikka silti en täysillä uskalla iloita, en ennen ar- ja np-ultria. Usko elää, että niihin pääsen ja kaikki olisi hyvin.)

Aijaa.com - 10626285

Kiitos onnitteluista! Hämmennys on vaihtunut iloon plussasta. Nyt alkoi vaan jännittää nuo suuret keskenmenoriskit tällä iällä. Onneksi tässä on nyt paljon muutakin ajateltavaa. Maanantaina on kuntotarkastus asunnosta josta olemme tehneet tarjouksen. Laitoimme nykyisen asuntomme myyntiin, ensi maanantaina välittäjä tulee kuvailemaan asuntoa. Sitä ennen pitäisi siivoilla aika lailla. Ensi viikolla lähden myös risteilylle vanhemman tytön, hänen ystävänsä ja ystävän äidin kanssa.

Chrissy72 - kurjä tätikö sinne tuli, pahoitteluni:hug:

Miusta siulla olisi vielä oikein hyvät mahdollisuudet raskauteen, ainahin iän puolesta.:heart:=)
..minähän olin 39v ja 3kk päälle kun poikasen sain.

WP - ihuna tulos digissä ja ihan oikealla aikaa, eli..
..hormoni nousee hyvin!:kiss::heart:

ninni-70 - toivon siun yllätys pyllärille n. 9kk kestoa.:heart:
..toivottavasti saatte toivomanne unelma asunnon ja enstisenhin nopsaan myytyä:wave:

ON..täti tuntemukset lisii, arrrgggghh!!!!:kieh:
..kyllä vetää todellahin mielen aina alavireiseksi nämä oloiset:(..tänään Kp26/dpo13(12?)

Aurinko kuitenhin(täällä)paisteleeja on sopivan lämmintä.
Mukavaa päivää kaikille olkkarilaisille!!!

..miulla perjantaina synttärit..mitähän kivaa keksisi?:cool:

Viimeksi muokattu:
WP Ihania kuvia sinulla, näitä on ilo katsella :heart:

ninni-70 Hyvä että hämmennys muuttunut iloksi, toivottavasti uskallat myös nauttia odotuksesta :heart:

Kaikkea hyvää ja ihanaa teille molemmille ja kaikille muille toivotan että mekin saisimme pian laittaa yhtä ihania kuvia näytille :heart:

Ottis
Chrissy72 Pahoitteluni tädin ilmaantumisesta :hug:. Parempaa onnea alkaneeseen kiertoon. Kyllä se eka päivä tosiaankin on eka kunnon vuotopäivä, tuhruja ei lasketa.

mur-mur No voi pöh :'( ja ku mkä mökiltä kotiin ajellessa ajattelin jo vaikka mitä =).

WP Mahtava kuvakavalkadi sulla :heart:. Tuollaisia on ilo katella :).

Ninni-70 Hienoa, ett hämmennys vaihtunut iloon :hug::kiss:.

Kastehelmi Onnittelut mekkolöydöstä. Tuollaiset jutut totisesti piristää elämää :).

I-K Mikäpä on sun tilanne? Tuu äkkiä kertomaan..

ON Mä leikkasin eilen nurtsin ja kun sain ekat pyykit kaappeihin ja toiset satsin kuivumaan, päätin, että on paikanvaihdoksen aika ja kun ukko tuli kotiin, ilmoitin hänelle, että kun hän on putsannut ruohonleikkurin, saa hän luvan roudata kissat autoon ja viedä ne mökille, ett tulen perässä, kun saan loput kamat pakattua. Kissoja kun ei viiti väkisten pitää sisällä, niin on parempi pakata ne heti, ku suvaitsevat olla tuvassa yht'aikaa. Tietty ilmoitusta pehmensi keittämäni kesäkeitto, jota mies par'aikaa lappas kitusiinsa, sillä tunnetustihan tie miehen sydämeen vie vatsan kautta. Ei niin, ett ukko olis koskaan mökille lähtöä vastustellut =). Mökillä siis vietetään tätä viikkoa niin pitkään kuin mun pääni kestää hiljaiseloa.

Tänään yksi mun siskoista käväsikin siellä jo päiväkahveilla ja kun järvivesi on nyt lämmintä ei mulla ole vaikeuksia viihtyä, kun sauna vain lämpenee. Illalla kävi hassusti, kun olin uimassa. Poikakissa kiipesi veneen päälle kattomaan mitä ihmettä teen ja tuli aina vain lähemmäksi perää kohti hiljaa naukuen. Halusi kai mun tulevan pois siitä oudosta elementistä ja olinkin jo 'rantautumassa', kun herra kiipesi ylösnostetun moottorin lapojen (roottoriko se on?) päälle ja humpsahti siitä veteen. Pikkasta ennen olin yrittänyt huutaa miestä kattomaan, ett nyt se tapahtuu, ett poju tippuu veteen, niin oli nimittäin uhkarohkeata kiipeily veneen reunoilla jo alkuillasta. Hurjalta tuntui kattoa kun toinen menee ensin ihan uppeluksiin, mutt en ehtinyt edes yrittää saada sitä vedestä pois, kun oli jo pinnassa ja hetkeäkään epäröimättä lähti uimaan rantaan. Rannassa nappasin sen kiinni ja kiikutin pyyhkeessä tupaan. Kuivattelussa meni kissaherralla varmaankin tunti, eikä kumpaakaan kattia päästetty sit ulos enää ja nukkua porskuttivatkin kiltisti aamuun asti. Tämmönen episodi siis eilen :).

Tulin tosiaankin käymään kotona hakemaan mm. puhelimeni laturia ja pikkasen täydennystä ruokavarastoihin. Omasta penkista poimin samalla reilun litran verran mansikoita. Kermavaahdon kanssa aion niitä tänään herkkuina tarjota :p.

ONON Mulla on tänään kp8 ja eilisestä asti ollut niin hurjat ovislimat, ett tänään aion miehen kallistaa vaikka väkisin. Nyt on sellainen vimma päällä, ett on pakko yrittää. Yrittämättä ei ainakaan voi onnistua, se on jo koettu.

Kivaa kesäistä viikkoa kaikille joko lomalla tai ei.. Nautitaan näistä suht lämpimistä ja jo hämärtyvistä illoista :) ! Plussatuulosia meille kaikille :heart:!

• Tykkää
Reactions: Kastehelmi
Hei kaikki ihunauset:heart:
Home sweet home ja so happy :) Kiva reissu ja tarkeni ja ihkua olla kotonakin.
Täti kurvas matkakaveriksi ja nyt KP4
Harmitti,kiukutti aluksi mutta taas helpottanut olo.
WP Onnea hurrrjan paljon:kiss:
Ninni-70 Hurrrjasti Onnee myös siulle:kiss:
Putunen Onnea,Onnea tyttö vaavista koko perheelle:heart:
Pahoittelut kaikille täti kurjakkeen saaneille:heart:

Nyt pestään pyykki ja hetken rauhoituttaan ja sitten aletaan pakkaileen. Saatiin isompi asunto..omakotitalosta JEEEEEEE :)
Vuokra asunto mutta ehkä joskus oma..ken tietää:whistle:
Muksua päivää kaikille:heart:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kastehelmi
tattinen - voi, miekin haaveilen omasta talosta ja pihasta.:rolleyes:
..Onnea teille uudesta, tulevasta kodosta!:flower:

ON..ettei jo ois tarpeeksi kurja, tätsy oloinen..sain glugoosikokeen tulokset..

Niinhän se meni kuin arvelinhin, että "heikentynyt glugoosinsieto" näillä arvoilla on:
Paastoarvo= 6.6 ja 2h= 8.5

P**KA juttu:ashamed:

..ja TSH= 2.24/T4V= 13.0
..Olisko tuohon kilpparikokeen tulokseen vaikuttanut tuo paasto?..kun on kuitenhin hormonikokeesta kyse ja olin ihan väsy, väsy..

Tiedä tuota, mutta huonontunut oli edellis kerrasta: /(3kk sitten)

No, elämäntaparemppahan tässä alkaa aikuisen oikiasti - painoa nyt tippunut 3kg..13.8 Ravitsemusterapetilla käynti ja katsotaan mitä sen jälkeen tapahtuu.

Tiedän, että määrättyyn pisteeseen paino laskee(-20-30kg)..mutta ei tarpeeksi(miulla se olisi n. -60kg)ja se tärkein: että PYSYIS SIINÄ saavutetussa painossa.

Pitänee olla onnellinen, ettei vielä 2-tyypin diapetes ollunna.:)

Viimeksi muokattu:
Voihan pallokala...kertokaahan nyt minua viisaammat, että mitä ihmettä tämä tälläinen on, eli nyt siis kp 11/? ja punaiset päivät kestivät 4 päivää. No nyt eilen (ja sitä eilen ja sitä eilen :snotty:) tuli oltua "sillei" ja nyt sitten taasen tulee rusehtavaa vuotoa....? alavatsalla tuntuu varsinkin oikealla pieniä kipukramppeja ja painon tunnetta. Tarkoittaako tämä, että hormoonit on menneet sekaisin pahan kerran ja tulee uudet kuukautiset vai voisiko se tarkoittaa ovulaatiota?
Kaikista huvittavinta tässä nyt on se (ei saa sit nauraa nyt :) ), että minä vähän niinkuin olen hoitoalan ihminen ja minun pitäisi näitä asioita "tietää", mutt aina kun kyse on itsestä en osaa tulkita enää yhtään mitään enkä kuinkaan.... :snotty:

HopeAgain..en naura..lupaan!:p
..kyllä ovis voi aiheuttaa myöskin pientä vuotoa.

Terveyskirjaston sivuilta:
Välivuodot voivat esiintyä normaalien kuukautisten välissä, esimerkiksi kuukautiskierron puolivälissä. Tällöin kyseessä on ns. ovulaatiovuoto, joka on niukka, päivän pari kestävä vuoto. Se on vaaraton eikä vaadi hoitoa. Tavallinen on myös varsinaista kuukautisvuotoa edeltävä tai seuraava niukka, tiputteleva verenvuoto, joka kestää 2–3 päivää. Se on tavallisin yli 40-vuotiaalla naisella.

Onnellista odotusta Wienna! Ja WP:lle myös - toivottavasti nyt pysyy kyydissä ihan loppuun saakka. Onnea ninni-70 ja mukava, että olet jo löytänyt ilon siittä raskaudesta. Kaikille asioille ei voi mitään esim. keskenmenoille, joten jos vain voit, niin kannattaa keskittyä just tähän hetkeen. Voi että sitä tätiä, kun kolkuttelee mur-murin ovella.

Chrissy72, sulla voipi vielä olla ihan ok -mahdollisuudet, mutta saattaapi vain kestää vähän kauemmin kuin nuoremmilla tuo raskautuminen. Monia 40-vuotiaita naisia tiedän, joilla raskautuminen ollut suht helppoa. Yhdellä oli jopa niin helppoa, että yhden yön -jutusta tuli raskaaksi. No, me tietty olemma yksilöitä ja kaikilla se ei käy niin.

Ottikselle kaato-onnea! Itsekin tässä otin asiakseni ja ajoin yli 300 km, jotta sain ukon kaadettua. Se onnistui peräti kaks kertaa eli eilen ja tänään. Vaikka niinkus kirjoittelin, ei se tod.näk. auta, vaikka kuinka kellistelisin. No, jospa yritän vaikka noudattaa omaa neuvoani ja keskittyä just tähän hetkeen. Elikkäs pitäis kohtapuolin jatkaa tuota pullan vääntämistä.

HopeAgain, vois johtua vaikka oviksesta tuo vuoto, luulisin.

Vaan nyt sitä pullaa...

Kiitos mur mur, mä arvasin että suhun voit luottaa. :D Kyllähän mä vähän niinkuin ajattelinkin sen noin olevan, mutta vaikka kuinka osaan toisia neuvoa niin aivot lentää narikkaan kun pitäisi itselleen "diagnoosia" tehdä. :D Muistan eräänkin kerran kun lapseni kaatoi hyllyn päälleen ja otsaan tuli reikä, verta tuli tietysti paljon ja minä viisaana juoksen lapsi sylissä edestakaisin eteisessä kunnes mieheni käskee hakea jotain millä tyrehdyttää vuoto! No, näinhän voi käydä, mutta työskentelin itse silloin ambulanssissa ja töissä olen aina itse rauhallisuus enkä hätkähdä pienistä enkä paljon suuremmistakaan vahingoista, mutta kun oli oma lapsi kyseessä, en osannut tehdä sitä alkeellisintakaan toimenpidettä minkä jokainen normaali ihminen tekee kun joku saa haavan.... :D

muoks: Niin ja puolustukseksi vielä, että kun mulla ei nuita tätipäviä ole ollut moneen vuoteen niin nää on kaikki ihan taas uusia juttuja pienelle ihmisille... :p

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Haudi:wave:

Niin ihanan vilkasta ollu olkkarissa, etten raaskinut ees loppuun asti lukea, kun aattelin vähän kommentoida, Kastehelmen yllyttämänä;)!

Ekaks mua jo naurattaa, mun lukutaito; luin että, "Kastiksella" jääkaapissa mustikat, molemmat! Aattelin eka, että aha, ei kovin kummonen saalis, jos 2 mustikkaa saanut:LOL:! uusinta-luku kertoikin sitten enemmän.. Meillä oli kans mökillä paljon mustikkaa, metsämansikkaa ja jopa kanttarelleja!

Mutta pikasessio siitä meiän reissusta; Koirulihan osaa olla siellä möksällä tosi kivasti ja nätisti ja nauttii vapaudestaan..Yötkin nukkui ulkona, eikä mitään ongelmaa.. Noh, lähettiin sitten lauantaina "kylille" kauppoihin ja koira takakonttiin valjaineen.. Paikallisen S-marketin pihassa sitten takaluukkua avatessa, herra F (=meän koira) pääsikin fiksuna miehenä ihan ite ulos autosta ja eikun vapauteen... Me yritetään koko perhe siinä leikkiä ihan "coolia", ja kutsutaan koiraa nätisti..Ihan ku se muka tulis??? Poika painelee pitkin kirkonkylää nauru naamassa, kieli roikkuu poskesta ulkona ja meikäläisellä alkaa verenpaine pikkaseen nousta ja nauru hyytymään.. Paikalliset siinä sitten seuraa tilannetta innoissaan, ja joku sitten sanookin, että "se" meni S-markettiin:snotty:!! Ukko perässä, ja koira painelee ensin vihannesosastolle ja nuuskii ihania tuoksuja! Sitten joku ukko huutaa, että "tuliko KARHU" tänne sisään?? Jup, meidän koira on tosi pörrönen ja mustavalkoinen, mutta harvemmin kait Suomessa on Panda-karhuja tavattu..tai miksei, jos kerran Ruokolahden leijonakin;).. Sitten siellä kaupassa oli jostain kumman syystä JAPANILAISIA turisteja, ja he ukolle japania molottivat ja näyttivät käsimerkkejä, minne suuntaan koira paineli..Vihdoin joku sai sen karkulaisen kiinni, ja niin tuli poika häntä koipien välissä isännän kanssa kaupasta poies.. Oli kyllä taas niin noloa todeta, ettei toi koira usko meita yhtään, jos vapaus koittaa..
Noh, samalla reissulla taas ukkoseni luotti navigaattoriin, kuin raamattuun konsanaan, ja persiilleen meni:kieh:! Meiän piti käydä semmosella pienellä jätskitehtaalla, ja kun ei voi katsoa lainkaan karttaa, ennen matkaanlähtöä, koska MEILLÄ ON NAVIGAATTORI, niin noin vartin reissussa meni 2 tuntia! Pyörittiin ku puolukka *pimsussa* ympyrää, ennen ku vihdoin löydettiin perille ja siinä vaiheessa oli taas parisuhde sen verran koetuksella, että en ihan heti muistanut, miksi olin joskus muinoin papille luvannut "tahtoa":xmas:!No, hyvää jätskiä oli ja episodi taasen unohdettu, mutta kyllä ketuttelee edelleenkin se, ettei mitään voi etukäteen suunnitella, kun nykyään luotetaan vain ja ainoastaan kaikkiin teknisiin vempaimiin...

Ottiksella oli kyllä aikas huikea reissun alotus! Mutta niinhan se on, jotta matkailu avartaa:whistle:!
Chrissylle heipat! Mä oon *mur-mur*;n tavoin saanut kuopukseni 39v ja 3 kk;tta vanhana! Sulla mitään hätää vielä oo:heart:

*mur-mur* oot kanssa leijona!!!

WP; hienoja viivoja ihan joka testissä, wau:kiss:

Nyt mulla loppu taas muisti, luen lisää kuulumisianne ja palajan taas!

Lillis

Romaanin jatkoa...:wave:

Ottis; kaato-onnea!! Onkos se muuten keväällä vai syksyllä, kun on ihan hirvenkaatokin menossa, joten voithan sä nyt laittaa vaikka punaset pikkarit varotuksen merkiksi, et "kaato-aika"!!! Vai pitäskö ne laittaa miehelle, vai mitenhän se meni:xmas:!! No haitanneeko tuo, jos vaikka jotain piristävän punasta löytäs petistään, kuhan se ei oo täti?! Huihui, kuinka hurjan uintireissun poju tehnyt! Se taisi uida kissaa??

Tattiselle onnea uuteen kotiin! Me kanssa joskus kauan sitten saimme vuokralle omakotitalon, ja sen oisimme voineet ostaakin myöhemmin..Mutta sitten sattu sitä sun tätä, eikä ostettu, mutta sen jälkeen hokasimme, ettei meiän perhettä oo tarkotettu muualle, ku omakotitaloon, ja ostimmekin sellaisen puolen vuoden sisään siitä, kun vuokra-talosta lähdimme..Nyt oomme asustelleet omassa talossa 9 vuotta, ja on kyllä ihanaa, kun saa olla oman ittensä herra; lapset olla pihalla ku huvittaa, koira juosta hölkytellä omalla pihalla ja ukko-rakkaani puuhata milloin puun hakkuuta, milloin mitäkin projektia, omaan tahtiinsa =)!

*mur-mur*: mä en noista labra-arvoista mitään ymmärrä, mutta olen kanssasi iloinen siitä, ettei sitä 2-luokan diabetesta ole, ja hurjan hienosti oot jaksanu noita kiloja pudotella:flower:! Nyt on sentäs kesä!! ja silloin sitä lipsuu jatkuvasti nauttimaan jotakin hyvää syötävää tai juotavaa... Jatka samaan malliin!!

Ihanaista eloa kaikille; kuvotusta sitä kaipaaville:whistle:, piliä niille, joille se ois justiinsakin tarpeeseen:p, ja helliä hetkiä kaille tasapuolisesti!!

Lilleriina

• Tykkää
Kiitos taas nauruista Lillis! Hyvää kannattaa odottaa, niin tätäkin :)

:heart: Olipa tosiaan hyvä mur-mur ettei vielä ollut arvot diabeteksen puolella. Nyt pystyy sen tuloa vielä estämäänkin niillä elämäntapamuutoksilla :) aika rankkaahan se vain on... melkein pitäis jostain apua saada, esim. joku tukiryhmä - ihan livenä eikä vain me olkkarin väki - voisi olla hyvä!

ON eli jatkoa sekoboltsin tarinalle: päätettyäni juuri, etten enää haaskaa rahojani turhiin testeihin, keksinkin tänään, että nyt täytyy ostaa raskaustesti, JOTTA SAAN TÄDIN TULEMAAN. Eikös se ole selkeä Murphyn laki että näin pitäisi käydä...? :LOL: No, ei ole kyllä vielä tehonnut, mutta jospa pian :) ja odotellessani onpahan sitten millä testata jos kärsivällisyys taas pettää :whistle:

Viimeinen ilta kun olemme miehen kanssa kahden, lapsonen tulee huomenna kotiin isältään. Ihanaa, tosin tietää että on taas ikäväkiukkua sun muuta luvassa... Käytimme illan hyödyksi ja kävimme ulkona syömässä - saas nähdä osataanko vielä hyödyntää muullakin tavalla ;)

Käydäänpäs taas hakemassa joku kiva kuva hyvänyöntoivotukseksi teille ihanaiset:

Ja vielä kimppahali:

Kastis :)

Lillis..Jellonapa hywinhin(3.8)..murrrrr..

..murisen&kehräilen tasaiseen tahtiin ja oman pesueen puolesta valmis tekemään mitä vain!=)
(koetan olla - ja l u u l e v a t h i n muut, että peloittava mukamas..mutta aika hellä ja herkkähipiäinen mie oon:))

Kyllä teitin wuffe ON ihuna!:D
..siehän voithin laitella herran ihan ittekseen kauppaan reppu seljässä jos vaikka maito loppuu.;)

Yhteistyössä