Miltä kuulostaa hää menu? Viikonloppuna häät.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Morsian"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
vaikkapa lohta :p

[QUOTE="Morsian";26803334]vihreä salaatti
makarooni kinkku salaatti
lanttu raaste

kinkkukusaus
makaroonilaatikko

mansikka kermakakku
erillaisia keksejä
unelmatorttu

Miltä kuulostaa?[/QUOTE]

[QUOTE="tjaa";26803382]Ai useampikin on valmis tarjoamaan häissään lantturaastetta? Vaikea kuvitella...[/QUOTE]

Mitä lanttu raasteessa on vikana? Linkitäppä mulle se toinen ketju! Tuskin edes sellasta löytyy,,,

Ja kalaa ei meidän häihin tuu. Inhoon kalaa! Yök haiseekin niin,,,

Siis ekan kerran kommentoin tämmöiseen, että liian erkisen ja köyhän tarjoilun tarjoilette. Ennemmin vaikka niitä tylsiä voileipäkakkuja noiden kinkkukusauksen ja makaronilaatikon tilalle.

Ihmisillä on toki erilaisia tapoja ja erilaisia häitä, mutta itse en syö noita ruokia edes arkena koskaan.

Kuitenkin jos olisin vieraanne söisin tietysti mitä tarjolla on.

Onko teillä raha esteenä paremmille ruoille vai ovatko nuo todella ne teidän juhlaruoat?

Miksi sekä alkuruoaksi että pääruoaksi makaroonia ja kinkkua? Eikö olisi alkuun voinut vaikka tehdä italialaisen perunasalaatin uusista perunoista, (esim perunaa, fetaa, kaprista, vihreitä papuja tms ja oliiviöljystä ja balsamicosta kastike) sen lisäksi vihreä salaatti ja vaikka graavilohta / kylmäsavulohta tai pieniä graavilohileipäsiä tai jotain vastaavaa. Tai vaihtoehtoisesti useampia salaattivaihtoehtoja, kana, kala, couscous tms. Jos ei ole kovin suurta budjettia ja ruoat tehdään itse (oletan että näin on aloittajan häissä) niin silti voi miettiä kunnon kokonaisuuden edullisesti. Pelkästään kylmistä salaateista, voileipäkakuista, pienistä suolaisista saisi ihan hyvän häämenun kesällä. Keitotkin ovat suht edullisia tai vaikka aurajuustokasvikset tai uunikasvikset. Vaikken haluaisi mieltäsi pahoittaa, niin kovin on tylsä menu häihin.

Minä tarjoan häissäni mitä minä ja mies halutaan! Tuollaisia nirsoilijoita en ees kutsuisi juhliin!
Turhaa tämmöseltä palstalta oli kysyä mitään vain muutaman asiallisen kommentin sain, kiitos niistä.
Menen oikealle hää palstalle kyselemään,,, Moi vaa,,,

Yhteistyössä