miss_piggy niin totta, et ei hannata mennä testeihin turhan aikasin, kun kannattaa ihan rauhassa ensin vaan yritellä. Mut en nyt sit ehkä kans venyttäis niihin menoakaan, jos selvä syykin voi löytyä. Ja meijän tapauksessa vielä, kun näillä mulle tähän mennessä tehtyjen tutkimusten perusteella kaikki pitäs olla ok, ni sen takia niitä simppoja aloin epäilemään ensimmäisenä... mut katsellaan nyt muutamia kiertoja vielä ennenkö minneen mennään
Tuollaiset naapurit on kyllä niiiiin persiistä!! Mulle on vaan sattunut kamalia mummonaapureita kerrostalossa asuessani, mut ONNEKS nyt asuu omakotitalossa, ni ei tarvi enää kenestäkään ressaa!!
Voisithan sie
Vilijonkka tehdä sen raskaustestin ja jos on nega, ni sit heti vetää sen hiivakuurin, ku niitähän on ihan yhden päivän tablettikuurejakin?!
Tuisku Paljon onnea koulu paikasta! Toivotaan, et asiat lähtee rullaamaan omaan tahtiin ja sit vaan pidät välivuotta, jos pieni ilmoittaa tulostaan
maimai toi kyllä kuulostaa niiiiin kiinnitysvuodolle, et outoa on jos ei ole!!
mut ei nuolasta enne ku tipahtaa..
ja toivotaan ettei olis menksut!!! Ja en osaa kyllä suositella muuta kun niitä cb-testejä, ku ei ainakaan tarvi sit arvailla, onko 30euroo, sit liian paljon?!
itse ajatettelin taas tänään tilaa niitä tätä kiertoa ajatellen
Marpa olisit sanonu sille sun työkaverille suoraan siitä ehkäisystä, et käyttäs vaikka kolmea eri, jos kerta on noin vastuuntunnoton ja kamala ihminen!!!!!!
mut onneks joo pääsen sielä pois, ettei tarvi enää kuunnella sen älyyttömyyksiä!! Eiks muut työkaverit sano sille mitää?! Ja aika ihanaa, ku on 4 vkon loma!! niiiiin kade
Dana jaksamisia pitkiin tuleviin viikkoihin, sama venttailu täällä edessä!!
mulla vaan ärsyttävästi seuraava ovis olis tulossa just kaverin mökkiviikonlopun aikana, et kattoo sit et pitää vaa pupuilla ennen lähtöö ja palattuamme, mut suurempi onkelma on se oviksen bongailu, ku ei siel mökki huussissa oikee pysty :/ mut kassoo nyt!
Muutenkin nyt kun kierto voi olla taas mitä sattuu, ni vähän stressaa, et saanko edes bongattuu sitä ovista, toivotaan parasta!! Mut toivotaan, et meillä olis tää SE kierto
Mullakin on 3 luokkakaveria tullut meidän yrityksen aikana raskaaks, ni kyllä mullakin se viimisin raskaus tuntui kaikista raskaimmalta tuossa vähän aikaa sitten
Tietty sitä on onnellinen ja onnittelee kovasti toista ja kyselee kuulumisia yms. mut samaan aikaan riipii sydämmestä, et mulle kans jo vois pikku hiljaa tulla!!!
Mun miekkonen lähti muutamaks päiväks just reissuu, ni on niin yksinäistä mennä tyhjään kotiin
vaikka on siel koira, mut silti!!! ikävä on jo kova