Kaikkihan me tavallaan ollaan tuollaisessa piirisssä. Noin 80 000 tyypin piiri. Tai jotain.Mites jos vaan tykkää jutella ihmisten kanssa jotka tunnistaa ensi kerrallakkin kun tulee linjoille, onko silloin sisäpiirissä? :O
Kaikkihan me tavallaan ollaan tuollaisessa piirisssä. Noin 80 000 tyypin piiri. Tai jotain.Mites jos vaan tykkää jutella ihmisten kanssa jotka tunnistaa ensi kerrallakkin kun tulee linjoille, onko silloin sisäpiirissä? :O
Mä harvemmin tykkään harmaista, sillä se palaute ei mene perille sen viestin lähettäjälle. Tuskin harmaat palaavat käymään läpi viestejään tykkäyksiä tarkistaakseen. Harmaalta saa kyllä olla tavallistakin mehevämpi juttu että saa multa tykkäyksen.Olen miettinyt, miksi harmaat valittavat tuollaisista asioista, mutta eivät rekisteröidy? Itse olen tykännyt ihan yhtälailla harmaista kuin rekisteröityneistäkin, jos kommentti on ollut tykkäämisen arvoinen. En tajua tätä erottelua. Ylipäätään miksi pitää ottaa nämä palstat niin vakavasti.
Näihin "kaikki tuntee" nikkeihin kuuluu mun mielestä:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26618343:Niin just. Mutta sen sijaan ne tietyt hahmot, jotka "kaikki" muistaa, vaikuttavat kyllä keskusteluun, heidän sanoihinsa tartutaan herkemmin jne. Mutta menee ehkä jo ohi aiheen.
Ja niin, suurin osa ei varmaan tunne/tiedä tuntevansa täältä ketään irl.
palstatykkäämistasarvoasiamieslautakunnalle olisi hommia. täällä ^ on syyllinen. :attn: :kieh:Mä harvemmin tykkään harmaista, sillä se palaute ei mene perille sen viestin lähettäjälle. Tuskin harmaat palaavat käymään läpi viestejään tykkäyksiä tarkistaakseen. Harmaalta saa kyllä olla tavallistakin mehevämpi juttu että saa multa tykkäyksen.
Sinä olet itse asiassa sininen.No ehkä ap:n kannattaisi sitte ryhtyä mustaksi.
No voi, eikö oo tullut sydämiä tekstien perään. Voiko olla enää traagisempaa kohtaloa? Ei voi, ei... Sydämeni pakahtuu tuskasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26618112:Harmaat on palstan suoli. :heart:
eipäs. :kieh:Olen aina luullut, ettei kukaan tykkää Akaatista, mutta silti hänet mainitaan tuolla jonkinlaisena sisäpiiriläisenä. Eikö se ole vähän outo hyyppä Anteeksi, Akaatti. En tarkoitat tätä mollaamisena. Olet vaan outo, ei siitä mihinkään pääse. Voit ottaa sen rikkautena.
Nuo, jotka tuolla on mainittu, Mummeliisa, Lunatic, BootyPeppi ym. ovat minusta ihan samanlaisia kaikille. En edelleenkään ymmärrä miten sen sisäpiirin huomaa. Ehkä sisäpiiri on vain kroonisesti päähänpotkittujen kuvittelema palstalegenda.
Niin, totta. Nuo mainitut ovat sellaisia myös vähän "yksinäisiä susia" ja sitten toisaalta kuten sanoit: kaikille samanlaisia. Piiriä heillä ei taida ainakaan keskenään olla. Mutta piirejä täällä kyllä on, kyllä minä ainakin koen läheisimmiksi ne, jotka tunnen oikeasti. Ja sorrun kyllä siihen, että kirjoitan heille eri tavoin kuin muille. Inhimillistä?Olen aina luullut, ettei kukaan tykkää Akaatista, mutta silti hänet mainitaan tuolla jonkinlaisena sisäpiiriläisenä. Eikö se ole vähän outo hyyppä Anteeksi, Akaatti. En tarkoitat tätä mollaamisena. Olet vaan outo, ei siitä mihinkään pääse. Voit ottaa sen rikkautena.
Nuo, jotka tuolla on mainittu, Mummeliisa, Lunatic, BootyPeppi ym. ovat minusta ihan samanlaisia kaikille. En edelleenkään ymmärrä miten sen sisäpiirin huomaa. Ehkä sisäpiiri on vain kroonisesti päähänpotkittujen kuvittelema palstalegenda.
Eikö sinua häiritse, että oikeasti sinut tuntemat ihmiset lukevat viestejäsi?Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26618653:Niin, totta. Nuo mainitut ovat sellaisia myös vähän "yksinäisiä susia" ja sitten toisaalta kuten sanoit: kaikille samanlaisia. Piiriä heillä ei taida ainakaan keskenään olla. Mutta piirejä täällä kyllä on, kyllä minä ainakin koen läheisimmiksi ne, jotka tunnen oikeasti. Ja sorrun kyllä siihen, että kirjoitan heille eri tavoin kuin muille. Inhimillistä?
Voi sinua :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26618652:eipäs. :kieh:
kun täs on jo 7v yrittänyt sinne niin saa kyllä mennä toiset vielä ennekuin luovutan. :kieh:Voi sinua :heart:
Miten sinne yritetään?Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26618719:kun täs on jo 7v yrittänyt sinne niin saa kyllä mennä toiset vielä ennekuin luovutan. :kieh:
Se on itseasiassa ihan hyväkin, eikös vain?:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja näkymätön musta;26618753:Ei täällä kaikkia rekisteröityjä huomata. :vampire: