Isot nikit syrjii harmaita!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja "Sirpa"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26618665]Eikö sinua häiritse, että oikeasti sinut tuntemat ihmiset lukevat viestejäsi?[/QUOTE]

Ööh. Häiritsisi jonkin verran, jos muualta tuntemani ihmiset lukisivat näitä juttujani. Toivon että eivät lue (enkä tietääkseni ole itseäni täällä "paljastanut"). Sen sijaan ei lainkaan häiritse, että ne joihin olen täällä tutustunut lukevat juttujani. Samassa veneessä kun ollaan. :xmas:

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Silja.S
Minusta on tärkeintä se, että saa vastauksia jos kysyy jotain järkevää, ei suinkaan se, että joku muistaa nimimerkkini. Olen tehnyt useimmiten vain vähäjärkisiä aloituksia tai muuten vaan mitäänsanomattomia, mutta sen olen huomannut, että jos täällä joku jotain kysyy, kyllä niihin kysymyksiin yleensä vastataankin. Itsekin oletan saavani vastauksia jos jotain järkevää kysyn, vaikka en missään sisäpiirissä olekaan. Ja niihin harvoihin järkeviin aloituksiini olen saanutkin. Sehän tässä on ideanan koko palstailussa: ajatustenvaihto, keskustelu.

harmaakin
Minusta on tärkeintä se, että saa vastauksia jos kysyy jotain järkevää, ei suinkaan se, että joku muistaa nimimerkkini. Olen tehnyt useimmiten vain vähäjärkisiä aloituksia tai muuten vaan mitäänsanomattomia, mutta sen olen huomannut, että jos täällä joku jotain kysyy, kyllä niihin kysymyksiin yleensä vastataankin. Itsekin oletan saavani vastauksia jos jotain järkevää kysyn, vaikka en missään sisäpiirissä olekaan. Ja niihin harvoihin järkeviin aloituksiini olen saanutkin. Sehän tässä on ideanan koko palstailussa: ajatustenvaihto, keskustelu.
Tämän olen huomannut minäkin, ettei eräät mustat vastaa harmaan asialliseen kysymykseen, vaikka se kysymys on suoraan heille osoitettu.

Esim. Fortunate on tähän syyllistynyt omalla kohdallani useamman kerran.

En ymmärrä miksi osallistua keskustelupalstalla jos ei halua keskustella?
Parempi pysyä Facebookissa, jos haluaa jutella vain rajatun ihmisryhmän kanssa.

LLM
Useimmiten mun kysymyksiin on vaikea saada vastausta. Pitää nostella kyselyä kun tippuu nopeasti alas. Joskus en ole saanut ollenkaan vastausta. Ihan sama kirjoitanko kirjautuneena vai en.

Tämän olen huomannut minäkin, ettei eräät mustat vastaa harmaan asialliseen kysymykseen, vaikka se kysymys on suoraan heille osoitettu.

Esim. Fortunate on tähän syyllistynyt omalla kohdallani useamman kerran.

En ymmärrä miksi osallistua keskustelupalstalla jos ei halua keskustella?
Parempi pysyä Facebookissa, jos haluaa jutella vain rajatun ihmisryhmän kanssa.
Hmmmh jaa-a, millaisissahan tilanteissa?
Voi hyvinkin olla etten ole vastannut jos olen esimerkiksi lähtenyt palstalta tai unohtanut koko ketjun enkä ole enää käynyt lukemassa tms.
Ikinä en ole kyllä sen takia jättänyt vastaamatta, että toinen ei ole rekisteröitynyt. :D
Joskus(usein) teen kyllä sitä, että saatan kirjoittaa pitkänkin jutun ja sit ajattelen et äh, ei jaksa ja peruutan koko kirjoituksen.

"vieras"
Voi loukkaantumisen määrää. Vaikka itse olen aina ollut harmaa ja aina tulen olemaan harmaa, ei koskaan ole mielessäni edes käynyt, että minua syrjittäisiin sen takia. Enkä edes ymmärrä, miksi joku olisi kateellinen esimerkiksi Venakolle, joka saa aina lähinnä paskaa niskaansa. Mun mielestä on mukavaa juuri se, että voi kirjoittaa kommentteja ilman, että joku muistaa, mitä olen kirjoittanut aikaisemmin jostain aiheesta x.

Ja kyllä ainakin minun kommenttini ovat saaneet tykkäyksiä. Onhan se ihan mukavaa, vaikka ei pääasia olekaan.

Yhteistyössä