Se on se insidepiiri, palstan VIPit.Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;26618116:Ketä ne "isot nikit" on?
No mutta onhan tämä nyt ihan kamalaa!!!!!Olen miettinyt, miksi harmaat valittavat tuollaisista asioista, mutta eivät rekisteröidy? Itse olen tykännyt ihan yhtälailla harmaista kuin rekisteröityneistäkin, jos kommentti on ollut tykkäämisen arvoinen. En tajua tätä erottelua. Ylipäätään miksi pitää ottaa nämä palstat niin vakavasti.
Mulla ei ole hajuakaan, ketä tällä tarkotetaan, vaikka oon enempi ja vähempi pyörinytSe on se insidepiiri, palstan VIPit.
Kymmenet harmaat "vieraat" ottavat nokkiinsa, kun heitä ei ole profiloitu välimerkkien käytön ja huudahdusten perusteella omiksi yksilöikseen?Olen miettinyt, miksi harmaat valittavat tuollaisista asioista, mutta eivät rekisteröidy? Itse olen tykännyt ihan yhtälailla harmaista kuin rekisteröityneistäkin, jos kommentti on ollut tykkäämisen arvoinen. En tajua tätä erottelua. Ylipäätään miksi pitää ottaa nämä palstat niin vakavasti.
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26618155:kirjaudu ja huomaa olevasi yhtä näkymätön kuin harmaanakin. tervee ja onnee! :wave:
Tää on mulle vaan nettipalsta. Mulle on ainakin ihan sama, jos nikit leikkii enemmän keskenään. Mun oma valintani on olla anonyymi vierailija. Jos mä haluaisin piiriin mukaan, niin kait mä rekkautuisin ja yrittäisin leikkiä mukana.Se on se insidepiiri, palstan VIPit.
Miten tuon tiiviin yhteisön huomaa, koska itse en todellakaan ole huomannut? Keistä nyt on kyse?Alkuperäinen kirjoittaja näin;26618233:Moni nikki on häipynyt. Ja aikaisemmin on ollu sisäpiiri ihan selkeästi. Nyt sitä ei niin huomaa, mutta tokihan noi tietyt nikit. jotka tuntevat roisensa irl, ovat tiivis yhteisö täällä
Täällä tositositosi monet tuntee joitakin tyyppejä irl ja muutamat tuntee tositosi monta tyyppiä irl. Joten vaikuttaakohan sitten kuitenkaan niin suuresti keskusteluihin.Alkuperäinen kirjoittaja näin;26618233:Moni nikki on häipynyt. Ja aikaisemmin on ollu sisäpiiri ihan selkeästi. Nyt sitä ei niin huomaa, mutta tokihan noi tietyt nikit. jotka tuntevat roisensa irl, ovat tiivis yhteisö täällä
ja sitten on ne jotka ei tunne ketään eikä kukaan muista niitä. ei todellakaan vaikuta keskusteluihin, mitenkään.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26618273:Täällä tositositosi monet tuntee joitakin tyyppejä irl ja muutamat tuntee tositosi monta tyyppiä irl. Joten vaikuttaakohan sitten kuitenkaan niin suuresti keskusteluihin.
Niin just. Mutta sen sijaan ne tietyt hahmot, jotka "kaikki" muistaa, vaikuttavat kyllä keskusteluun, heidän sanoihinsa tartutaan herkemmin jne. Mutta menee ehkä jo ohi aiheen.Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26618331:ja sitten on ne jotka ei tunne ketään eikä kukaan muista niitä. ei todellakaan vaikuta keskusteluihin, mitenkään.