Isot nikit syrjii harmaita!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja "Sirpa"
  • Ensimmäinen viesti
Olen miettinyt, miksi harmaat valittavat tuollaisista asioista, mutta eivät rekisteröidy? Itse olen tykännyt ihan yhtälailla harmaista kuin rekisteröityneistäkin, jos kommentti on ollut tykkäämisen arvoinen. En tajua tätä erottelua. Ylipäätään miksi pitää ottaa nämä palstat niin vakavasti.
Mä harvemmin tykkään harmaista, sillä se palaute ei mene perille sen viestin lähettäjälle. Tuskin harmaat palaavat käymään läpi viestejään tykkäyksiä tarkistaakseen. Harmaalta saa kyllä olla tavallistakin mehevämpi juttu että saa multa tykkäyksen.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26618343:
Niin just. Mutta sen sijaan ne tietyt hahmot, jotka "kaikki" muistaa, vaikuttavat kyllä keskusteluun, heidän sanoihinsa tartutaan herkemmin jne. Mutta menee ehkä jo ohi aiheen.

Ja niin, suurin osa ei varmaan tunne/tiedä tuntevansa täältä ketään irl.
Näihin "kaikki tuntee" nikkeihin kuuluu mun mielestä:

Mummeliisa
Bootypeppi
Venakko Milanna
Rieputarallaa
Tytsi

Tönt
Silja.S
Olen aina luullut, ettei kukaan tykkää Akaatista, mutta silti hänet mainitaan tuolla jonkinlaisena sisäpiiriläisenä. Eikö se ole vähän outo hyyppä :D Anteeksi, Akaatti. En tarkoitat tätä mollaamisena. Olet vaan outo, ei siitä mihinkään pääse. Voit ottaa sen rikkautena.

Nuo, jotka tuolla on mainittu, Mummeliisa, Lunatic, BootyPeppi ym. ovat minusta ihan samanlaisia kaikille. En edelleenkään ymmärrä miten sen sisäpiirin huomaa. Ehkä sisäpiiri on vain kroonisesti päähänpotkittujen kuvittelema palstalegenda.

Tönt
Olen aina luullut, ettei kukaan tykkää Akaatista, mutta silti hänet mainitaan tuolla jonkinlaisena sisäpiiriläisenä. Eikö se ole vähän outo hyyppä :D Anteeksi, Akaatti. En tarkoitat tätä mollaamisena. Olet vaan outo, ei siitä mihinkään pääse. Voit ottaa sen rikkautena.

Nuo, jotka tuolla on mainittu, Mummeliisa, Lunatic, BootyPeppi ym. ovat minusta ihan samanlaisia kaikille. En edelleenkään ymmärrä miten sen sisäpiirin huomaa. Ehkä sisäpiiri on vain kroonisesti päähänpotkittujen kuvittelema palstalegenda.
eipäs. :kieh:

Niin, totta. Nuo mainitut ovat sellaisia myös vähän "yksinäisiä susia" ja sitten toisaalta kuten sanoit: kaikille samanlaisia. Piiriä heillä ei taida ainakaan keskenään olla. Mutta piirejä täällä kyllä on, kyllä minä ainakin koen läheisimmiksi ne, jotka tunnen oikeasti. Ja sorrun kyllä siihen, että kirjoitan heille eri tavoin kuin muille. Inhimillistä?

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26618653:
Niin, totta. Nuo mainitut ovat sellaisia myös vähän "yksinäisiä susia" ja sitten toisaalta kuten sanoit: kaikille samanlaisia. Piiriä heillä ei taida ainakaan keskenään olla. Mutta piirejä täällä kyllä on, kyllä minä ainakin koen läheisimmiksi ne, jotka tunnen oikeasti. Ja sorrun kyllä siihen, että kirjoitan heille eri tavoin kuin muille. Inhimillistä?
Eikö sinua häiritse, että oikeasti sinut tuntemat ihmiset lukevat viestejäsi?

Uskoisin, että nuo edellämainitut nikit ovat olleet täällä kauan aikaa, eivät ole vaihtaneet nikkiään. Siksi heidän kirjoituksensa kiinnittävät huomiota ja ovat enemmän "näkyviä". Eikä täällä mitään sisäpiiriä ole, on vain näkyvämpiä nikkejä, ja sitten niitä jotka haluavat olla vähemmän näkyviä.

Yhteistyössä