Mielensäpahoittajia löytyy aina.
Heitä, jotka eivät sallisi toisille omia, henkilökohtaisia mielipiteitä, koska he jostain syystä kokevat tarvetta pahoittaa mielensä ko. mielipiteiden takia. "Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun"- ihmisiä. Rääh. Hankkikaa itsetunto, hankkikaa elämä.
Mä taidan ymmärtää kommentin siitä, että ei halua antaa korviketta, ettei vauvasta tule "pelkkää pullolasta". Esikoiselleni oli pakko antaa pullomaitoa, ja se johti aika nopsaan siihen että oman maitoni eritys väheni ja pian vauva oli "pelkkä pullolapsi". Toiselle muksulle en antanut pulloa, ja imetys sujuikin hyvin. Ja kolmatta toivon pystyväni myös imettämään, ja pyrin välttämään korvikkeen antamista jos se suinkin on mahdollista, koska en halua vauvastani "pelkkää pullolasta".
Eikä se liity mitenkään siihen, kykenikö joku toinen äiti imettämään tai ei. Ei mitenkään hyvään äitiyteen tai äitiyden mittapuuhun. Se on vaan mun oma toiveeni oman vauvani suhteen.
Ja ihan loistoyksilö tuo mun esikoisenikin on, mutta silti koen imettämisen parempana ja mielekkäämpänä tapana ruokkia vauvaa (omaa vauvaani) kuin korvikeruokinnan.